Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Oświetlenie tablicy z zegarami.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Elektryka i oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Plebanoo




Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 19 Gru 2007 22:52     Temat postu:

Wymieniłem dzis nareszcie w zegarach zarówy na doidy - białe o odcieniu a'la xenon efekt jest świetny!!! Niby białe ale cos tam niebieskiego swieci. Wlepie foty jak zrobie
P.S. Oswietlenie suwakow nadal lipne nic si nie zmieniło Sad Dla osob w temacie, znacie jakis złoty srodek na przesowajace sie pancerze razem z linka (np przełacznik nawiewu na szybe, przód i nogi)???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 20 Gru 2007 0:42     Temat postu:

Plebanoo napisał:
Wymieniłem dzis nareszcie w zegarach zarówy na doidy - białe o odcieniu a'la xenon efekt jest świetny!!! Niby białe ale cos tam niebieskiego swieci. Wlepie foty jak zrobie
P.S. Oswietlenie suwakow nadal lipne nic si nie zmieniło Sad Dla osob w temacie, znacie jakis złoty srodek na przesowajace sie pancerze razem z linka (np przełacznik nawiewu na szybe, przód i nogi)???


Pancerz jest blokowany za pomocą metalowej wsuwki. Jeśli jej nie ma to trzeba dorobić z tym, że łatwo nie będzie to bardzo małe jest Wink
Powrót do góry
Plebanoo




Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 24 Lut 2008 1:52     Temat postu:

Wklejam foty jak pisałem wczesniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Lut 2008 15:00     Temat postu:

Plebanoo napisał:
Wymieniłem dzis nareszcie w zegarach zarówy na doidy - białe o odcieniu a'la xenon efekt jest świetny!!! Niby białe ale cos tam niebieskiego swieci.


Jak możesz to zapodaj jakieś linki do tych żaróweczek, bo po raz pierwszy widzę podświetlenie zegarów ledami z efektem który mnie satysfakcjonuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Plebanoo




Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 24 Lut 2008 20:47     Temat postu:

red_shogun napisał:

Jak możesz to zapodaj jakieś linki do tych żaróweczek, bo po raz pierwszy widzę podświetlenie zegarów ledami z efektem który mnie satysfakcjonuje.

To są zwykłe led w5w WALCOWE od tego sprzedawcy! http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=6117895
Jezeli chodzi o kolor ten sprzedawca ma 2 warianty białych led o temperaturze barwy ciepłej (zblizonej do zarówki) i zimnej (do jarzeniówki) Wybrałem 2 opcje ma ona lekki niebieskawy odcien (nie mylic z niebieskimi ledami) Polecam równiez ledy do podsufitki, świetny efekt!!! Posiada je tez ten sprzedawca. Maja taki sam kolor jak W/W składa sie z 4 malych led. (sprawdz wczesniej razmiar jaki u nas jest bo juz nie pamietam)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Lut 2008 21:27     Temat postu:

Plebanoo napisał:
red_shogun napisał:

Jak możesz to zapodaj jakieś linki do tych żaróweczek, bo po raz pierwszy widzę podświetlenie zegarów ledami z efektem który mnie satysfakcjonuje.

To są zwykłe led w5w WALCOWE od tego sprzedawcy! http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=6117895
Jezeli chodzi o kolor ten sprzedawca ma 2 warianty białych led o temperaturze barwy ciepłej (zblizonej do zarówki) i zimnej (do jarzeniówki) Wybrałem 2 opcje ma ona lekki niebieskawy odcien (nie mylic z niebieskimi ledami) Polecam równiez ledy do podsufitki, świetny efekt!!! Posiada je tez ten sprzedawca. Maja taki sam kolor jak W/W składa sie z 4 malych led. (sprawdz wczesniej razmiar jaki u nas jest bo juz nie pamietam)


No dzięki za odpowiedź, choć wolałbym żebyś sprecyzował o który produkt tego sprzedawcy chodzi. To są te ledy: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=311981248 ???
a może te:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=312508090 ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 24 Lut 2008 21:35 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Plebanoo




Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 24 Lut 2008 21:36     Temat postu:

red_shogun napisał:
To są te ledy: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=311981248 ???

Dokładnie takie: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=311981248
Postojowki tez sobie na takie zamieniłem. Przy postojówkach pomijając wyglad zaletą jest to ze maja b. maly pobór prądu. W zasadzie to chyba wszystkie zaróweczki w aucie powymienialem na LED Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plebanoo dnia 24 Lut 2008 21:43 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Lut 2008 21:42     Temat postu:

Plebanoo napisał:
red_shogun napisał:
To są te ledy: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=311981248 ???

Dokładnie takie.


OK thx.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nocriah




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz

PostWysłany: 26 Mar 2008 15:25     Temat postu:

a ja mam takie pytanko, posiada ktos z was schemat zegarow do 100nx? [uklad jak u Plebanoo]

nie wygooglalem tego i na forum tez nie moge znalezc.

Problem polega na tym, ze mam projekt wlasnych zegarow, chce zrobic wlasne tarcze i pozbyc sie wszelkich cyferek na predkosciomierzu i obrotomierzu Wink

oczywiscie moge rozkrecic wszystko i pomierzyc tudziez zeskanowac, jednak wielkim ulatwieniem byloby, jesli ktos takowy schemat posiada (a wiem, ze do wielu samochodow mozna to znalezc bez problemow)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2008 15:49     Temat postu:

ha! wczoraj wymienilem zarowki na diody (taki tunink). w dzien nie widac czy swieca w w nocy jeszcze nie jechalem. aparat jest wiec fotky pstrykne

pozdro
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2008 16:55     Temat postu:

Nocriah napisał:
a ja mam takie pytanko, posiada ktos z was schemat zegarow do 100nx? [uklad jak u Plebanoo]

nie wygooglalem tego i na forum tez nie moge znalezc.

Problem polega na tym, ze mam projekt wlasnych zegarow, chce zrobic wlasne tarcze i pozbyc sie wszelkich cyferek na predkosciomierzu i obrotomierzu Wink

oczywiscie moge rozkrecic wszystko i pomierzyc tudziez zeskanowac, jednak wielkim ulatwieniem byloby, jesli ktos takowy schemat posiada (a wiem, ze do wielu samochodow mozna to znalezc bez problemow)


Przewertuj te manuale od N14 i B13 może znajdziesz w dziale elektrycznym taki schemacik:

http://www.icostarica.net/download/Nissan%20B13%20and%20N14%20Service%20Vol%201%20-%20100NX%20NX1600%20NX2000%20Sunny%20Sentra%20GA16DE%20SR20DE%20SR20DET.zip

http://www.icostarica.net/download/Nissan%20B13%20and%20N14%20Service%20Vol%202%20-%20100NX%20NX1600%20NX2000%20Sunny%20Sentra%20GA16DE%20SR20DE%20SR20DET.zip


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2008 22:31     Temat postu:



u mnie wyszlo tak ło. na zdjeciu kiepsko swiecie, w realu ciut lepiej ale tez bez jakiejs tam rewelacji. cenzura u mnie wszystko zawsze gorzej dziala Very Happy

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2008 22:45     Temat postu:

rz napisał:

u mnie wyszlo tak ło. na zdjeciu kiepsko swiecie, w realu ciut lepiej ale tez bez jakiejs tam rewelacji. cenzura u mnie wszystko zawsze gorzej dziala Very Happy
pzdr
rz


Mnie by taki efekt zadowolił, oczywiście jeśli bym się skusił na same ledy, bo jak mam perspektywę rozbierania u mnie całych zegarów wraz ze ściąganiem linki to się zastanawiam czy nie wrzucić od razu białych tarcz które leżą w szufladzie, albo jeszcze się wstrzymać i w końcu szarpnąć się na te indiglo.


p.s.
nie masz podświetlonego zegarka? uuu i na rezerwie jeździmy Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 26 Mar 2008 22:56 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 26 Mar 2008 22:45     Temat postu:

rz napisał:


u mnie wyszlo tak ło. na zdjeciu kiepsko swiecie, w realu ciut lepiej ale tez bez jakiejs tam rewelacji. cenzura u mnie wszystko zawsze gorzej dziala Very Happy

pzdr
rz


rz nie bądź pesymistą Wink. Wygląda super
Powrót do góry
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Mar 2008 22:52     Temat postu:

rz napisał:
u mnie wyszlo tak ło. na zdjeciu kiepsko swiecie, w realu ciut lepiej ale tez bez jakiejs tam rewelacji. cenzura u mnie wszystko zawsze gorzej dziala Very Happy

pzdr
rz


Mi się podoba. Nie zastanawiałeś się nad pomalowaniem wskazówek tym "cud" pisakiem z allegro?? Myślę, że wówczas efekt byłby jeszcze ciekawszy, gdyby były np czerwone ( wskazówki oczywiście ). Przy okazji spytam jakie zamontowałeś diody? ( może jakiś link do nich ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Elektryka i oświetlenie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 7 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin