Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
JAKI MAM SILNIK - może mi ktopś odpowie?????
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Lut 2008 22:50     Temat postu:

sirkomla napisał:
hmm... z tym spalaniem to bym się zastanawiał... poprawnie wyregulowany gaźnik u mnie spala średnio 8 w zimę a 7 w lato...


A świastak już nie zawija w sreberka, dajcie juz spokój z tą tematyka mój pali 6, a mój 12, a jak depnę to 20, co to wnosi do tego i innych wątków.

A wy nie śmiejscie się z tych 102KW kolegi nemezisa, bo a nóż widelec jeszcze się okarze że ma tak zdłubanego DSa że wam jeszcze kopara opadnie Laughing Wink Przypominam że wyjścia są dwa: albo błąd w druku, albo oficjalne dane na podstawie np. hamowni skorektowane do papiren przez gorliwego byłego właściciela owej seteczki. Zresztą podobno w Szwabi wszelkie rasy silnikowe skutkujące wzrostem mocy powinno się odnotowywać w papiren (coś gdzieś tak mi się obiło o uszy Razz).

Krótko, kolego nemezis odłóż z kieszonkowego/pensji ok. 100zł, goń na roleczki i dowiesz się prawdy co do mocy swojego bolidu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 21 Lut 2008 22:57 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nemezis336
Gość






PostWysłany: 22 Lut 2008 6:40     Temat postu:

Nie wiem, może tak jestem zauroczony, ale jak dla mnie to ma mocy troche bo na 2-ce koła piszczą, nie wiem jak inne się zachowują, nie jeździłem. Moje pierwsze auto - tempra kombi 1,6 to jest mół bagienny w porównaniu do tego.
Powrót do góry
integer2006




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: 22 Lut 2008 15:12     Temat postu:

ja kupilem z 95 roku i mam 50 tys przebieg, wiec co dziwnego w 95 tys.? sam robie ok 50 km na miesiac, jak poprzedni wlasciciel tez jezdzil "od niedzieli" to calkiem mozliwe, zwlaszcza ze stan matareialow jest igiełka. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nemezis336
Gość






PostWysłany: 22 Lut 2008 16:26     Temat postu:

żadne 95 tyś, pomyliłem sie chodziło o 95 koni mechanicznych. ma 195 tyś przejechane
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Lut 2008 17:10     Temat postu:

nemezis336 napisał:
żadne 95 tyś, pomyliłem sie chodziło o 95 koni mechanicznych. ma 195 tyś przejechane


To ja już jestem głupi w tym co piszesz, albo nie, przepraszam, ostatnia próba zatrybienia:
Masz wpisane w papiery 95 KM i 102 KW?
Jeśli tak to na 100% masz błąd w papirach, a nie żadne tam optymistyczne założenie które wyżej zapodałem że Ci helmut ładnie seteczkę podrasował Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Lut 2008 18:56     Temat postu:

red, przeczytaj powolutku.. gość od którego kupił mu powiedział 95 KM, a po rejestracji w DR wbili mu 102 kW... uważam, że (pewnie) baba z urzędu spojrzała na tabelkę w książeczce i na rocznik.. tam miała w tym roczniku SR i spisała 102 tylko zamiast KM to kW - ja się kłóciłem, że mam 90 a nie 102 i dostałem malutką kreseczkę, czyli nie mam w ogóle Wink tu jednak sprawę komplikuje to, że z avatara widać, że silnik ten to ani DE, ani SR..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Lut 2008 19:02     Temat postu:

gem napisał:
że z avatara widać, że silnik ten to ani DE, ani SR..

Przeca SR mają właśnie DE Wink Swoją drogą to gdzieś na necie jest czytnik numeru VIN i mi wyszło, że mam 2.0 Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Lut 2008 19:04     Temat postu:

Molossus napisał:
gem napisał:
że z avatara widać, że silnik ten to ani DE, ani SR..

Przeca SR mają właśnie DE Wink Swoją drogą to gdzieś na necie jest czytnik numeru VIN i mi wyszło, że mam 2.0 Laughing


chodziło mi o to, że to nie DE, więc tym bardziej nie SR jeżeli chodzi o 102 KM, ale fakt, skrót myślowy poszedł Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nemezis336
Gość






PostWysłany: 22 Lut 2008 20:59     Temat postu:

Baba raczej sie nie pomyliuła w urzędzie bo w karcie pojazdu też jest 102 kW
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lut 2008 0:30     Temat postu:

nemezis336 napisał:
Baba raczej sie nie pomyliuła w urzędzie bo w karcie pojazdu też jest 102 kW


Haha, no gem ja raczej dobrze zatrybiłem i odnotowałem że kolega nemezis już wcześniej pisał że te 102 KW ma i w dowodzie i w karcie pojazdu wpisane. Stąd moje pierwotne przypuszczenie że może faktycznie mieć zrasowanego DSa w germani i w sposób oficjalny (jak to bywa u kolegów zza odry) to odnotowane w papierach. Jednak teraz, śmie twierdzić że jest tak jak mówisz, pani hania z okienka wbiła mu 102KW zamiast 102KM, a czemu 102, bo w tabelce wyhaczyła pierwsza pozycję dla 100NXa 1.6 z 95r. a był nią model SR ze 102KM (a skąd mogła wiedzieć że pod maską jest gaźnikowy DS - przecież tam nie zaglądała).

Nie zmienia to jednak faktu kolego nemezis, że wg mojego skromnego zdania trafiłeś najprawdopodobniej na niezłego składka, bo takie nieścisłości jak moc auta, nie ten silnik dla tego rocznika itd. zbiegiem okoliczności raczej nie są


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 23 Lut 2008 0:54     Temat postu:

...hmm... a może w 95r na koniec produkcji montowali te nyski z tego co zostało... Laughing
- no wiecie te wszystkie wersje specjalne typu pacific itp.
targa ze 102KM, to może został im się jakis DS to wetkali w targę 95r i mamy następną wersję spec. Laughing Laughing Laughing

- tak poważnie to najprawdopodobniej jakiś składak,
tak jak powiedział RED

a na marginesie to pewnie im się KM z KW popier......


Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 23 Lut 2008 0:54 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Lut 2008 1:39     Temat postu:

A może jest tak, że za rok produkcji uznano pierwszą datę rejestracji w Niemczech? Zdaje się, że kpi kiedyś na ten temat prowadził z kimś dyskusję ( opisywany był problem wbicia w dowód polski daty pierwszej rej w Niemczech jako datę produkcji ). Stąd by mógł się wziąć ten problem z silnikiem w nie tej budzie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez obserVator dnia 23 Lut 2008 1:43 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
integer2006




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: 23 Lut 2008 8:26     Temat postu:

teraz sie nigdzie nie pisze rok produkcji - w papierach czy polskich czy niemieckich jest Erstzulassung - pierwsze dopuszczenie do ruchu/rejestracja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rogal996




Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Działdowo

PostWysłany: 23 Lut 2008 9:02     Temat postu:

ja tez mam taki problem;/ W dowodzie jest rok produkcji 95 ,a chyba to jest gaznik .Nie moge poznac po filtrze bo mam stozek.A poza tym nie posiada sondy lambda i ma taki dziwny aparat zaplonu (inny niz w innych nyskach z takim "grzybkiem" -przyspieszaczem zaplonu)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Lut 2008 11:38     Temat postu:

rogal996 napisał:
ja tez mam taki problem;/ ...A poza tym nie posiada sondy lambda i ma taki dziwny aparat zaplonu (inny niz w innych nyskach z takim "grzybkiem" -przyspieszaczem zaplonu)


No to faktycznie dziwne skoro nie posiada sondy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin