Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
ostre walki?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Wrz 2008 18:17     Temat postu: ostre walki?

Witam,
chcialem sie zapytac czy wiecie gdzie mozna zamowic, kupic ostrzejsze walki do GA16DS? Moze macie jakies namiary na zaklad co robi cos takiego? A moze jest jakis silnik, ktory ma ostzrejsze i pasuja do DS'a? Razz

pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Areckii




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Wrz 2008 18:44     Temat postu:

Słyszałem, że ten serwis jest całkiem wporządku, jednak ja tam nic nie robiłem. Warto przedzwonić i sie zorientowac http://www.chojnacki.com.pl/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 15 Wrz 2008 21:09     Temat postu:

DS to raczej mało rozwojowy silnik, wrto tam zrobić jedynie dolot + wylot, ewentualnie przyspieszyć zapłon itp...

o wałkach do DS'a raczej nie słyszałem, możliwe że inż świątek wykonał by Ci takie ale jakością to one grzeszyć nie będą ( słyszałem tylko złe opinie )...

Co do serwisu podanego wyrzej to wtopisz kupę kasy a w zamian dostaniesz jakieś ochłapy mocy...

Jeśli chcesz wiedzieć coś dokładniej co tam można dłubnąć w DSie to poszukaj na forum NKP
Powrót do góry
Areckii




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Wrz 2008 22:13     Temat postu:

Cytat:
o do serwisu podanego wyrzej to wtopisz kupę kasy a w zamian dostaniesz jakieś ochłapy mocy...


O tym warsztacie powiedział znajomy, czytając jego opis można pomyśleć że jest ok, ale nie znam nikogo, kto by tam coś przerabiał, także kontakt czysto poglądowy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2008 8:07     Temat postu:

Z wyzej podanego serwisu otrzymalem taka odpowiedz:
Cytat:
Witam

W Europie przyjęte jest następujące określenie wałków rozrządu pod kątem ich
zastosowania w silnikach :

Wałki sportowe

Wałki rajdowe

Wałki wyścigowe


Siedzę 32 lata w tym interesie ale nie słyszałem o "ostrych" wałkach.

Proszę przypisać te wałki do zaproponowanego rodzaju wiedząc, że każdy
kolejny typ wałka jest do coraz to bardziej wyczynowego silnika z oczywiście
określonymi tego konsekwencjami.


Napisac ze jakie to sa walki? Sportowe, rajdowe czy wyscigowe?

Cytat:
DS to raczej mało rozwojowy silnik, wrto tam zrobić jedynie dolot + wylot, ewentualnie przyspieszyć zapłon itp...

A o ile najlepiej przyspieszyc zaplon? Tak zeby bylo bezpiecznie i cos dalo?

pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia 16 Wrz 2008 8:08 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 16 Wrz 2008 21:17     Temat postu:

więc "ostre" wałki to określenie potoczne używane u nas na forum przeważnie przy określaniu różnicy między wałkami z DS i DE(mają one bardziej ostre krawędzie niż orginalne, są bardziej szpiczaste, mają bardziej stożkowy kształt)

W motoryzacji to określenie nie funkcjonuje więc odpowiedź jaką otrzymałeś była poprawna. Nie dziwie się że gość nie słyszał o takich wałkach Laughing

Jak sądzę Tobie chodzi o wałki sportowe...
Czyli takie które umożliwiają nie męczącą jazdę autem w ruchu publicznym. Chociaż charakterystyka silnika i tak Ci się zmieni...
Powrót do góry
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Wrz 2008 20:48     Temat postu:

Dokladnie o takie mi chodzi jak napisales. W wyzej wymienionej firme zycza sobie 2750zl za 2. Nie wiem, czy to drogo czy tanio za takie cos? I jeszcze na NKP ktos wspomnial o walkach od Sentry. Wiecie moze cos na ten temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 20 Wrz 2008 1:53     Temat postu:

Challenger napisał:
Dokladnie o takie mi chodzi jak napisales. W wyzej wymienionej firme zycza sobie 2750zl za 2. Nie wiem, czy to drogo czy tanio za takie cos? I jeszcze na NKP ktos wspomnial o walkach od Sentry. Wiecie moze cos na ten temat?


Powiem tak:
Ja za orginalne wałki Jim Wolf Technology ściągane z USA zapłaciłem około 1500zł (z przesyłką), więc sam sobie odpowiedz...
Dla mnie raczej nie ma większego sensu kupowania wałków od "chojnackiego" za takie pieniądze. Gotówkę tą możesz ulokować w znacznie lepszy sposób. Co do wałków od sentry to mogły by coś zmienić, są "ostrzejsze" od tych z DSa... Myśle że byłby to najlepszy pomysł, ale ciężko je dorwać

Mała rada:
Zacznij od zafundowania sobie 4-2-1 i przelotowego wydechu, do tego dobry dolocik i w okolice 110KM trafisz...
Powrót do góry
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Wrz 2008 9:26     Temat postu:

Przelot mam juz zrobiony w zimie zamontuje 4-2-1. Dolocik tez jest zimny i przyjemny Razz Teraz szukam jak najlepiej jeszcze podniesc moc Razz A moglbys dac jakies namiary skad zamawiales te walki?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia 20 Wrz 2008 9:27 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 20 Wrz 2008 18:42     Temat postu:

Challenger napisał:
Przelot mam juz zrobiony w zimie zamontuje 4-2-1. Dolocik tez jest zimny i przyjemny Razz Teraz szukam jak najlepiej jeszcze podniesc moc Razz A moglbys dac jakies namiary skad zamawiales te walki?


http://www.jimwolftechnology.com/

ale nie wiem czy mają coś do DS'a...
Powrót do góry
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 21:38     Temat postu:

Kwi@t napisał:
http://www.jimwolftechnology.com/

ale nie wiem czy mają coś do DS'a...

U CIebie jak zmieniałem wałki na te JWT to miały one napęd do pompy paliwa więc w DS powinny sobie dawać radę...
Lesz na pewno trzeba będzie do nich doregulować gaźnik - a u ciebie zrobiliśmy to za pomocą elektroniki...

Co do kolegi GA16DS to ja bym się ograniczył do np. splanowania głowicy - to doskonała okazja jak np. silnik poddymia z powodu zużytych uszczelniaczy zaworowych, cała operacja wyjdzie taniej jak wałki i poprawi się głownie zakres użytecznych obrotów.
Moje sugerowane planowanie głowy dla tego silnika to przedział 1-1,3mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 23 Wrz 2008 21:39 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Wrz 2008 16:07     Temat postu:

Myslalem tez nad glwoica ale jednak uznalem ze wlaki dadza wieksza moc. Chyba ze bym zrobil obie rzeczy. A ile mniej wiecej da takie splanowanie glowicy? Przyrost bedzie porownywalny z wymiana walkow?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 26 Wrz 2008 21:57     Temat postu:

nie wiem jak wałki wpływaja na moc ale bardzo wplywaja na spalanie. lepiej zrob sobie głowice, splanuj, daj lekki zamach kolekotr 4-2-1 , jezeli masz gaz mozna tez pomyslec o kolektorze dolotowym od sentry.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 26 Wrz 2008 22:06     Temat postu:

Gościu napisał:
nie wiem jak wałki wpływaja na moc ale bardzo wplywaja na spalanie. lepiej zrob sobie głowice, splanuj, daj lekki zamach kolekotr 4-2-1 , jezeli masz gaz mozna tez pomyslec o kolektorze dolotowym od sentry.

Pozdro


No jakoś w to "bardzo" to nie chce mi się wierzyć, zazwyczaj zwiększenie mocy wiąże się równiez z zwiększeniem spalania ale mi przy średniej prędkości przelotowej 150-160km/h na trasie pali 8l więc raczej tragedii nie ma. Jeśli chodzi tylko o tryb miejski to na dojazdach do roboty (5km w jedną stronę) pali mi 9l. Zimą pewnie dyche łyknie ale to się dopiero okarze
Powrót do góry
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Wrz 2008 22:08     Temat postu:

Spalaniem sie nie przejmuje. Wiadomo ze im wiecej mocy tym wiecej spali Razz. Ale ciagle nie wiem co da wiekszy przyrost mocy walki czy glowica :/. A gazu nie mam jabym mial to bym sobie odpuscil inwestowanie w moc :p I jescze skad mozna skombinowac zlejszy zamach, bo domyslam sie, ze chodzi o kolo zamachowe Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia 26 Wrz 2008 22:14 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin