Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kielichy, nadkola, nowa klapa bagaznika, blacharka, itd...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Koszty związane z użytkowaniem 100NX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Necro
Gość






PostWysłany: 27 Lip 2008 8:29     Temat postu: Kielichy, nadkola, nowa klapa bagaznika, blacharka, itd...

Vitam.
Auto wrocilo od miechanika
Zostalo zrobione:
-Calkowity remont nadkoli, lacznie z zalozeniem plastikowych nakladek (Kia Shuma 30zł/szt)
-Remont kielichow
-Usuwanie rdzy z blachy (a troche sie tego nazbieralo)
-Montowanie progow od GTI (progi 120zł)
-Zalozenie nowej klapy bagaznika (Klapa 110zł, przesylka 100zł)
-Auto bylo lekko udezone w bok. Teraz nie ma po tym najmniejszego sladu. Wszystko ladnie wyklepane.
-Zabezpieczenie calej tylniej czesci mata szklana.

Zostalo mi jeszcze tylko pomalowac, bo jak narazie jezdze "ciapkiem", ale ogolnie jestem zadowolony.

Do zrobienia zostaly jeszcze:
-Progi.
-Wymiana przegubu.
-Prawa lampa przednia, dziala tylko na swiatlach postojowych.
-Troche musial bym odmalowac.

Koszta:
Mechanik skasowal mnie 600zł
Czesci wyniosły ok. 500zł

Sumujac: 1100zł wlozylem w auto. Zabezpieczone jest na lata.
Tylko smigac;)
Szerokosci, pzdr.
Powrót do góry
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Lip 2008 17:24     Temat postu:

ja wlasnie jestem na etapie naprawy progow i zabezpieczania rdzy. po zdjeciu plastikow i wykladziny stwierdzam, ze z moja setka nie jest tak zle jak mi sie wydawalo (ktos juz kielichy i nadkola wczesniej robil)





mysle, ze w przyszlym tygodniu autko bedzie juz gotowe

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 28 Lip 2008 8:46     Temat postu:

Ja dzisiaj wezme sie za malowanie. Zobaczymy jak wyjdzie:)

Nie polecam Ci zdejmowac mechanizmow sciagania pasow. Mi sie jeden za mocna sciagnal i juz nie moge wyciagnac pasu. Blokuje sie. Macie jakis patent na wyciagniecie go?
Pzdr.
Powrót do góry
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Lip 2008 22:39     Temat postu:

Necro napisał:
Ja dzisiaj wezme sie za malowanie. Zobaczymy jak wyjdzie:)

Nie polecam Ci zdejmowac mechanizmow sciagania pasow. Mi sie jeden za mocna sciagnal i juz nie moge wyciagnac pasu. Blokuje sie. Macie jakis patent na wyciagniecie go?
Pzdr.

Musisz się nie poddawać, próbuj pas wyciągać pod różnym kątem a powinno Ci się udać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Lip 2008 12:11     Temat postu:

Necro

600zl nie tak zle ja tez bede musial sie zabrac


rz
ile srednicy ma butla od gazu ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lip 2008 13:04     Temat postu:

Gratuluje taniego mechanika a raczej blacharza... Mnie to wynioslo wiecej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Lip 2008 14:41     Temat postu:

Quattro napisał:
Gratuluje taniego mechanika a raczej blacharza... Mnie to wynioslo wiecej...



ale duzo wiecej robiles


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lip 2008 16:29     Temat postu:

arkady napisał:

rz
ile srednicy ma butla od gazu ??


powiedz mi arkady, skad ja mam to wiedziec? Very Happy
jedyne co wiem to to, ze wchodzi tam jakies 32l gazu

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Lip 2008 20:26     Temat postu:

miarka zmierzyc trzeba bylo;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sie 2008 12:48     Temat postu:

A zaczęło się tak....
w tej chwili jest tak

póki co kosztowało mnie to 75zl za arkusz blachy 2mx1m, 42 zł za reperaturki tylnych zacisków i furę nerwów. Aktualnie szukam blach na tył aha robocizna 300zł za obie strony z drugiej trochę mniej zabawy PS jeżeli posiada ktoś dawcę z zdrowymi rantami to proszę o PW. PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Paź 2008 19:38     Temat postu:

Właśnie odebrałem auto z łatania i oto zdjęcia na razie podszpachlowane mniej więcej i pryśnięte żeby się nie wyróżniało, a na lato jeszcze raz sprawdzenie wszystkiego,dokładne szpachlowanie i lakier



narazie tyle zdjęć później dodam zdjęcie na których widać jak są kielichy od nowa zrobione cena za usługe 600zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 15 Paź 2008 10:47 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrisK




Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgrów, Maz.
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lis 2008 21:29     Temat postu:

Witam:) Jak się naprawia kielichy?
Mój NX- jak się okazało- był lepiony na handel.
Po miesiącu zauważyłem, że lewe tylne koło kładzie się na prawo...
zdjąłem wykładzinę (czy jak to się nazywa_jestem laikiem z motoryzacji...Wink) i zauważyłem, że odkleił się lewy kielich...
Przyspawałem, choć było ciężko (nie bardzo jest co do czego spawaćSad ),
ale widzę, że gnije to w oczach...
Czy można kupić gotowe kielichy, czy mam łatać stare...?
Z góry dziękuje za fachową poradę...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lis 2008 0:02     Temat postu: Re: Kielichy, nadkola, nowa klapa bagaznika, blacharka, itd.

Necro napisał:
Vitam.
Auto wrocilo od miechanika
Zostalo zrobione:
-Calkowity remont nadkoli, lacznie z zalozeniem plastikowych nakladek (Kia Shuma 30zł/szt)
-Zabezpieczenie calej tylniej czesci mata szklana.


Interesują mnie te plastiki od Kia Shuma. Jak to wygląda Confused: Może jakieś foto Confused: Też chce zakładać cuś takiego. I chciałbym wiedzieć jak to pasuje Confused: Piszą na forum, że od golfa II są nie mal idealne ale trochę przy krótkie. Więc nie wiem w jakie się zaopatrzyć jakby co Confused:
A ta mata szklana to od wewnątrz czy na zewnątrz bo nie wiem o co kaman Confused: I co ona może dać Confused:

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 03 Lis 2008 7:23     Temat postu:

Ja polecam nadkola od Shumy. Sa dluzsze i nie trzeba kombinowac.
Ja zakupilem te: http://www.allegro.pl/item470676689_nadkole_nadkola_kia_shuma_sephia_tyl.html
Mata szklana w polaczeniu z zelkotem i utwardzaczem, daje nam wlokno szklane. Jak wiemy, nadkola, to newralgiczna czesc nyski, wiec to tak jak by dodatkowa ochrona przed wilgocia i co za tym idzie - korozja. Smigam teraz na uczelnie pozniej napisze wiecej.
Pzdr.

Edit:
Czyli tak: Plastikowe nadkola od golfa sa za krotkie, trzeba kupic dwa prawe i modelowac podczas zakladania + one nie zakrywaja dokladnie calej przestrzeni.
Jezeli chodzi o nadkola od Shumy, to sa dluzsze - po zalozeniu, nalezy nozem do tapet uciac wystajacy kawalek. Wg mnie, sa najlepszym rozwiazaniem, bo bardzo dobrze przylegaja i nie zostawiaja wolnych przestrzeni, do ktorych mogla by sie dostac woda.

Jeszcze taka podpowiedz: Podczas montowania, moze wam sie przydac klej do szyb.

Pzdr.


Ostatnio zmieniony przez Necro dnia 03 Lis 2008 13:12 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Necro
Gość






PostWysłany: 03 Lis 2008 13:02     Temat postu:

KrisK napisał:
Witam:) .
Czy można kupić gotowe kielichy, czy mam łatać stare...?
Z góry dziękuje za fachową poradę...
Pozdrawiam

Z tego co sie orientuje, nie mozna kupic nowych kielichow. W wypadku kiedy ruda mocno zaatakowala to miejsce, pozostaje tylko oddac auto do blacharza, ktory odbuduje kielichy i odpowiednio je zabezpieczy.
Pzdr.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Koszty związane z użytkowaniem 100NX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin