Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Sprzęgło, usczelniacze skrzyni, termostat, mała diagnostyka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Koszty związane z użytkowaniem 100NX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uriz




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)

PostWysłany: 29 Lut 2008 7:57     Temat postu: Sprzęgło, usczelniacze skrzyni, termostat, mała diagnostyka

Docisk NKK, tarcza NKK, łożysko NSK - 310zł
Zimmeringi w skrzyni (lewy, prawy, oryginalne NISSANa) - 2x30zł
Nowy olej w skrzyni, syntetyk - 90zł
Termostat (zamiennik) - 30zł
Spawanie przedniego wydechu + robocizna (sprzęgło i reszta) - 350zł

Sprawdzenie: ciśnienia sprężania, hamulce, itp - 0zł

Wyszło - ciśnienie - silnik szczelny, 14Bar na każdym tłoku
Hamulec - lewe przednie tłoczysko do wymiany
Miska olejowa - wyciek, do wymiany

W przyszłym tyg. autko odstawiam do blacharza, będzie wymieniany tylny pas, prawy tylny błotnik, robione będą nadkola i podwozie + całkowite zabezpieczenie spodu.
Przy okazji wymienię licznik (u mnie obrotomierz wariuje, mam już sprawny) + fotel kierowcy (mój przetarty i bez elementów plastikowych, a mam już taki, co wygląda na nówkę sztukę :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati1411




Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz (WLKP)

PostWysłany: 29 Lut 2008 15:27     Temat postu:

hehe wiadomo wszytkie częsci ode mnie wyglądają jak nowe Wink Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uriz




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)

PostWysłany: 29 Lut 2008 15:35     Temat postu:

Zgadza się Mati miał 100nx w zaje...tym stanie Blacha - zero rdzy, środek jak nowy. Trzymaj tam dla mnie jeszcze jeden błotnik! Pzdr!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mattinh




Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02 Mar 2008 19:07     Temat postu:

no to ładne koszty mnie czekają .... poszło mi sprzęgło a mam do roboty jeszcze uszczelke pod głowicą i raczej zrobie kapitalny remont silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Mar 2008 19:31     Temat postu:

mattinh napisał:
no to ładne koszty mnie czekają .... poszło mi sprzęgło a mam do roboty jeszcze uszczelke pod głowicą i raczej zrobie kapitalny remont silnika


Z remontem silnika wpadasz w kolejne kosmiczne koszty, ale skoro już się za to bierzesz w swoim gti, to może warto pomyśleć coś o podrasowaniu motorku w końcu to SR20DE Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Mar 2008 19:59     Temat postu:

red_shogun napisał:
mattinh napisał:
no to ładne koszty mnie czekają .... poszło mi sprzęgło a mam do roboty jeszcze uszczelke pod głowicą i raczej zrobie kapitalny remont silnika


Z remontem silnika wpadasz w kolejne kosmiczne koszty, ale skoro już się za to bierzesz w swoim gti, to może warto pomyśleć coś o podrasowaniu motorku w końcu to SR20DE Razz

Albo swap na SR20VE...
Osobiście to zaje&% namieszał mi ten silnik w planach...
Ale kto mógł przypuszczać jeszcze pół roku temu, że to żaden problem. Ech...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mattinh




Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03 Mar 2008 18:18     Temat postu:

a gdzie panowie dostane owego swapka bo poważnie sie zastanawiam nad podrasowaniem
wiecie za robocizne nie płace bo wspólnie z ojcem mechanikiem u nas w warsztacie cos napewno zwojujemy Very Happy części po rabacie też będą ... dmuchać tylko na zimne teraz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Mar 2008 20:40     Temat postu:

mattinh napisał:
a gdzie panowie dostane owego swapka bo poważnie sie zastanawiam nad podrasowaniem
wiecie za robocizne nie płace bo wspólnie z ojcem mechanikiem u nas w warsztacie cos napewno zwojujemy Very Happy części po rabacie też będą ... dmuchać tylko na zimne teraz


No jak masz robote przy SR20DE za friko, to można powiedzieć że swapek Ci sie za bardzo nie opłaca. Bo SR20VE łykniesz w najlepszym wypadku za 4 tys.zł. Szczerze to wolałbym tą kasę wydać na zaturbienie SR20DE pod 250 kucyków i sajonara Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mattinh




Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03 Mar 2008 21:53     Temat postu:

wiecie może jak uturbić SR20DE ? trzeba bardzo sie przy tym napocić ? i ile turbinka będzie kosztować ?

tak szczerze mówiąc to nigdy nie robiłem aż takich innowacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Mar 2008 22:35     Temat postu:

mattinh napisał:
wiecie może jak uturbić SR20DE ? trzeba bardzo sie przy tym napocić ? i ile turbinka będzie kosztować ?
tak szczerze mówiąc to nigdy nie robiłem aż takich innowacji


A to już odsyłam na podwórko Coobcia:

jego zaturbiona primka gt: http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pid=8&tid=18&p=60

A tu masz trochę o swapach:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=26093

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37321

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18598

Ogólnie mówiąc poszperaj trochę na forum NKP sporo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.

OK WIĘCEJ JUŻ NIE ROBIMY W TYM TEMACIE OFF TOPA!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 03 Mar 2008 22:38 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Koszty związane z użytkowaniem 100NX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin