Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Pare pytan o gaz i nie tylko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lis 2007 12:45     Temat postu:

a czy przy IIgen bedzie mniej palil i bedzie sam sie przelanczal z pb na lpg? bo sekwencja fajna sprawa ale troche PLN;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witex18




Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyń nad Wisłą

PostWysłany: 08 Lis 2007 15:29     Temat postu:

To czy mniej będzie palił to nie wiem ale domyslam się że może być niewielka róźnica. Jeźeli masz wtrysk to samoczynnie będzie ci przełącząć pb na lpg. Na gaźniku sie tak nie da, trzeba wypalanie robić, a wszystko prze pompę paliwa, na gaźniku jest mechaniczna, silnik chodzi pompa chodzi na wtrysku jest elektryczna i wystarczy że elekronika ją wyłączy. Wtrysk jest lepszy do gazowania niź gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gomes




Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: 09 Lis 2007 8:18     Temat postu:

witex18 jak u ciebie chodzi na opowiednich biegach ? u mnie 1 kolo 35, 2ka 70, 3ka 110 , 4 i 5 tak samo;P do 140... to na gazie, na bendzynie ciut lepiej. (wiecej niz 140 idzie, troche prostej mialem to tak do 160 sie rozpedzilem i troszke jeszcze pod noga mialem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witex18




Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyń nad Wisłą

PostWysłany: 09 Lis 2007 9:56     Temat postu:

U mnie na każdym biegu idzie tak jak na benzynie, nie odczuwam różnicy, ostatnio 160km/h bez większych problemów, ale mam bogatą mieszankę ustawioną i na niskich obrotach mi się zalewa a na wysokich to potwór jest, ale widzie że ma też apetyt dlatego musze go przykręcić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Lis 2007 9:59     Temat postu:

U mnie na LPG z mikserem na autostradzie w 3 osoby polecial 170, na benzynie bylo by pewnie troche lepiej. Na blosie jeszcze V maxa nie sprawdzalem

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gomes




Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: 12 Lis 2007 19:24     Temat postu:

juz troche poczytalem o tym blosie i jak cos wiecej kasy wpadnie zamontuje. Teraz inna kwestia co do bendzyny. Co moglbym sprawdzic/naprawic aby i na bendzynie osiagi byly lepsze (tak naprawde do setki bedzie kolo 14 s ;/). Licze, ze pomozecie mi doprowadzic moja seteczke do stanu uzywalnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Lis 2007 19:38     Temat postu:

gomes napisał:
juz troche poczytalem o tym blosie i jak cos wiecej kasy wpadnie zamontuje. Teraz inna kwestia co do bendzyny. Co moglbym sprawdzic/naprawic aby i na bendzynie osiagi byly lepsze (tak naprawde do setki bedzie kolo 14 s ;/). Licze, ze pomozecie mi doprowadzic moja seteczke do stanu uzywalnosci

Myślę, że w tematyce osiągów znajdziesz dużo informacji w tematach związanych ze spalaniem..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 12 Lis 2007 21:14     Temat postu:

A ja mam jedną uwagę dotyczącą BLOSa, negatywną uwagę. Znalezienie gazownika, który umie to obsługiwać graniczy z cudem. Byłem w paru warsztatach, żeby wyregulować mieszankę na analizatorze. I wszędzie takie same odpowiedzi: "Paaaaaanie, to jest BLOS, tego się nie reguluje"
A w instrukcji do BLOSa pisze jak byk jak to regulować. Wniosek - warto dokupić do tego analizator Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Lis 2007 21:58     Temat postu:

marthen napisał:
A ja mam jedną uwagę dotyczącą BLOSa, negatywną uwagę. Znalezienie gazownika, który umie to obsługiwać graniczy z cudem. Byłem w paru warsztatach, żeby wyregulować mieszankę na analizatorze. I wszędzie takie same odpowiedzi: "Paaaaaanie, to jest BLOS, tego się nie reguluje"
A w instrukcji do BLOSa pisze jak byk jak to regulować. Wniosek - warto dokupić do tego analizator Very Happy


Wniosek: łyknąć samemu instrukcję obsługi blosa, pójść do pierwszego lepszego warsztatu z analizatorem, żeby poczuł się potrzebny - poprosić mechanika o włożenie w wydech analizkę i zczytywanie na głos danych z monitorka, a samemu zabrać się za regulację blosa (czytaj: zabawę we wkręcanie i wykręcanie śrubeczek w ustrojstwie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sydney




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Lis 2007 17:34     Temat postu:

a ja zapytam sie o taka rzecz odnosnie instalacji gazowej: czym sie rozni reduktor podcisnieniowy od elektrycznego? ja mam zalozony podcisnieniowy (gaznik) i jak bylem u dwoch innych gazownikow to nie chceli sie podjac regulacji Shocked powiedzieli ze powinienem miec ten elektryczny...

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gomes




Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: 15 Lis 2007 17:03     Temat postu:

Witam panowie. Chce wziasc zasilanie do cb radia z zapalniczki. Podlaczylem, cos nie dziala. Po rozebraniu okazalo sie zadne kable nie ida do zapalniczki. Skad moge pociagnac zasilanie ? leza tam jakies przewody ale sporo ich. Moze z zasilania radia ?(dziwna sprawa, w zoltym leci caly czas +12, czarny masa a czerwony od stacyjki- pod to podpiolem remote od wzmacniacza). Czy nie mam cos z tymi kablami porabane ? Jak podpiac te zasilanie do zapalniczki. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witex18




Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyń nad Wisłą

PostWysłany: 15 Lis 2007 23:27     Temat postu:

Sydney napisał:
a ja zapytam sie o taka rzecz odnosnie instalacji gazowej: czym sie rozni reduktor podcisnieniowy od elektrycznego? ja mam zalozony podcisnieniowy (gaznik) i jak bylem u dwoch innych gazownikow to nie chceli sie podjac regulacji powiedzieli ze powinienem miec ten elektryczny...

pzdr


To co to za fachowcy są??? Reduktor podciśnieniowy ma wpięty wężyk z podciśnieniem, które to otwiera w reduktorze zaworek i podaje gaz do silnika (to całe podciśnienie to ma tylko za zadanie utrzymywac silnik na niskich obrotach jak to odłączysz na niskich silnik zgaśnie, jeżeli przytrzymasz go na gazie i odłączysz nie zgaśnie bo samo ssanie silnika otwiera zawór w reduktorze) Very Happy prostra sprawa. Za to elektryczny ma silniczek krokowy który reguluje ilość gazu. Można elektryka założyć do gaźnika ale jeżeli gazownik mówi że musisz go miec to się nie zna. Może uświadom go że masz silnik gaźnikowy bo mój gazownik nie mógł długo uwierzyć że w taki samochodzie jest gaźnik a nie wtrysk, do póki sam nie zobaczył. A nie wiem w czym jest problem w regulacji przeciez podciśnieniowy reguluje się łatwiej niż elektryczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sydney




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Lis 2007 18:10     Temat postu:

chodzi o to ze pali mi gazu 15l najmniej przy spokojnej jezdzie, a jak depne to spokojnie lyknie 17l. to jest paranoja... bylem u dwoch chwalonych gazownikow i stwierdzili ze ten reduktor co mam zalozony byl stosowany pare lat temu i to przez niego moze mi tyle palic

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Lis 2007 20:15     Temat postu:

u mnie po zalozeniu blosa spalanie drastycznie poszlo w.......dol
teraz przy normalnej jezdzie pali 10 z malym haczykiem (po miescie) przy butowaniu (nie non stop) bierze z 12 z haczykiem wiec jestem zadowolony bo na mikserze bral mi 14 przy spokojnej jezdzie

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witex18




Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyń nad Wisłą

PostWysłany: 18 Lis 2007 18:22     Temat postu:

Sydney napisał:
chodzi o to ze pali mi gazu 15l najmniej przy spokojnej jezdzie, a jak depne to spokojnie lyknie 17l. to jest paranoja... bylem u dwoch chwalonych gazownikow i stwierdzili ze ten reduktor co mam zalozony byl stosowany pare lat temu i to przez niego moze mi tyle palic


No tu gazownik ma racje. Poprostu membrana ci wysiadła w parowniku, rada to kup zestaw naprawczy i wymień membrane, jak nie chcesz się bawić kup nowy reduktor, albo jedz do gazownika niech ci wymieni parownik. Ja wymieniłem i 2litry mniej mi pali. w gaźnikowcach membrany siadają bo silnik palisz z gazu i zanim się nagrzeje to membrana strasznie dostaje. a np. w sekwencji zanim ci przełączy na gaz to silnik musi osiągnąć pewną ustawioną temperaturę np. 35stopni. znam koleszkę co ma na gazie przejechane ponad 350tys. km i cały czas chodzi tak samo bez regulacji. Gaźnik nie jest dobry do gazowania. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin