Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

GAZ do GTI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 01 Wrz 2006 21:46     Temat postu:

nota bene:
...nie narzekam na naped gazowy ...jakby ktos pytał....
i to nie tylko z powodu ceny paliwa Wink
Powrót do góry
zwierze




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: 02 Wrz 2006 7:41     Temat postu:

A ja wam powiem tak moje nissmo to moje trzecie autko wszystkie trzy gazowałem ze wzgledu na koszty pierwszym z nich było caro z 91 dużo mozna pluć i wymieniac wad tego auta mimo wszystko w momencie gdy żonqa zatrzymała się nim na drzewie kobiecina miała dwa tygodnie prawko nikomu nic się nie stało a mieliśmy prawie 60kmh w chwili zderzenia fakt że przywaliliśmy kołem a nie centralnie auto do kasacji ale my cali dostałem go od ojca auto było wołem roboczym na budowie w chwili jego śmierci miało 370tys przebiegu zagazowane od 115tys remont silnika przy 330tys fakt wszystkie tłoki popękane przynajmniej w jednym miejscu no ale to byl leopold co do jego karoserii tak samo ulegała biodegradacji jak większość setek. Nastepna była astraI combi tą przyciągnąłem ze Szwajcarii 1,8 16v czuć było różnice nic z resztą dziwnego. Kiedy jechałem po nastepne auto myślałem o kolejnym kombi, trafiło się moje nissmo i zakochałem się też dostało gaz prawdę mówiąc jest słabszy na gazie nieznacznie ale jest. Ja może niestety, ale nie używam go do ścigania się jeździmy sobie "razem" do pracy i w trasę mam po prostu wygodne bo dla mnie jest bardzo wygodne pasażerów z tyłu nie wożę, kiedy wsiadłem ostatnio do astry czułem się jak w ciężarówce Po roku od założenia instalacji nic się nie dzieje wszystko jest ok teraz będę musiał kupić drugie auto rodzina się powiększa i naprawdę ciężko bedzie mi się przyzwyczaić do innego auta.
PS następne auto również zagazuje
PS2 w ubiegłym tygodniu widziałem na statoil nową A8 na niemieckich blachach koleś tankowal gaz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 02 Wrz 2006 11:44     Temat postu:

zwierze napisał:
(...)
PS2 w ubiegłym tygodniu widziałem na statoil nową A8 na niemieckich blachach koleś tankowal gaz


Wniosek tej i innych wypowiedzi: bogaci są bogaci bo umieją liczyć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Wrz 2006 15:59     Temat postu:

Kwi@t napisał:
marthen napisał:
Funcar, jak sama nazwa wskazuje, to auto dla przyjemności. Nie do przewożenia 4 liter z punktu A do B. Funcarem może być nawet UAZ


"funcar" to raczej rodzaj określenia do czego to auto aktualnie tobie służy, możesz wykorzystywać swojego NX'a jako jakiś FUNCAR i dla ciebie on nim będzie ale niestety nie każdy musi się zgodzić z twoim określeniem -
dla ciebie FUNCAR
dla innych samochód roboczy do dojazdów z A do B
a dla np mnie i Cremo sportowe auto z różnorodnością zastosowań , które czasem lubi pozamykać obrotke na wszystkich biegach
auto dla przyjemności.. no ale czemu codzienna jazda z punktu a do punktu b ma nie dawać mi przyjemności i satysfakcji? jak jeżdżę moim nismo to nie jest ważne czy jadę gdzieś w trasę czy 2km po mieście do hipermarketu- jednakowo sprawia mi to frajdę. Kwi@t jasne że każdy ma swoje zdanie na temat [nie tylko] własnego auta. jeden np chce mieć nx'a obłożonego gigantycznym bodykitem itp a drugi chce go mieć w czystej niezmienionej formie. dla jednego to będzie sportowe auto, dla drugiego nie. i chyba się nie da dojść do porozumienia.
Kwi@t napisał:

Ale czy nie między innymi wygląd sprawia ze ludzie nazywają dane auto sportowym?
I niby dlaczego sportowe auto nie może być luksusowe? Przecież nie jest to rajdówka wykorzystywana zawodowo.
no właśnie też nie rozumiem dlaczego auto sportowe ma być surowe i pozbawione wszelkiej elektroniki i wygód? to w sportowym aucie ma być drewniany taboret, kierownica, drążek zmiany biegów i już? przecież w sportowym aucie też musi byc wszysto ergonomiczne, "pod ręką" i wygodne. Kwi@t właśnie chyba niektórzy mylą pojęcie auta sportowego, super sportowego i rajdowego..

dla mnie nasze nx'y z wyglądu przypominają auta sportowe. co do gti mógłbym się przychylić do stwierdzenia że jest sportowe. ale 1.6 jest co najwyżej "usportowione"..
nie wiem jak wy ale ja się ciągle spotykam z takim opisem mojego samochodu" taki mały sportowy"..
ogólnie mówi się chyba że nx to samochód sportowy.. przynajmniej tak mi się wydaje.. i chyba tak juz zostanie. zresztą co to za różnica?! coś się zmieni?
ps. tak nawiązując do programu top gear.. jak ktoś chce to chyba jeszcze mam gdzieś na kompie fragment odcinka gdzie testują auto produkcji... fso Very Happy tak, tak.. naszego poczciwego poldka.. niestety to tylko jazda a nie próba na torze Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Wrz 2006 18:14     Temat postu:

Seba napisał:
ps. tak nawiązując do programu top gear.. jak ktoś chce to chyba jeszcze mam gdzieś na kompie fragment odcinka gdzie testują auto produkcji... fso Very Happy tak, tak.. naszego poczciwego poldka.. niestety to tylko jazda a nie próba na torze Rolling Eyes


hehhh, warto zobaczyc... rulezzzzzz
zwlaszcza fragment: "Horse'y, horse'y, where is that power ?!?!?!"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 03 Wrz 2006 8:36     Temat postu:

Kumpel chce gaz do Skody Fabii 1.4 zalozyc - sekwencje, jezdzil po okolicy i mu ceny mowili od 2600 do 2800, a jeden renomowany zaklad z okollicy powiedzial 3600 (na ten sie zdecydowal).

Moze 2600 za sekwencje to jakis kompromis? Nie powinno byc roznicy w mocy, a jak sie chce pare lat pojezdzic nxem to zwroci sie instalacja.
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 03 Wrz 2006 10:53     Temat postu:

Seba napisał:
Kwi@t napisał:

Ale czy nie między innymi wygląd sprawia ze ludzie nazywają dane auto sportowym?
I niby dlaczego sportowe auto nie może być luksusowe? Przecież nie jest to rajdówka wykorzystywana zawodowo.
no właśnie też nie rozumiem dlaczego auto sportowe ma być surowe i pozbawione wszelkiej elektroniki i wygód? to w sportowym aucie ma być drewniany taboret, kierownica, drążek zmiany biegów i już? przecież w sportowym aucie też musi byc wszysto ergonomiczne, "pod ręką" i wygodne.

W samochodzie sportowym wszystko jest podporządkowane osiągom. Popatrz na M3CSL. Wyrzucili wszystko co się dało, włącznie z radiem i klimatyzacją, by zyskać 50kg oszczędności i urwać 0.4s do setki, itp. Samochód sportowy jest do sportu, a nie do przyspieszonego przemieszczania się w luksusie.
Poza tym, skoro NX jest sportowy to czym są w kolejności:
- N14 GTiR,
- Skyline,
- Honda NSX,
- F575,
- Pagani Zonda, Koenigsegg CCX, Enzo?
Seba napisał:

dla mnie nasze nx'y z wyglądu przypominają auta sportowe. co do gti mógłbym się przychylić do stwierdzenia że jest sportowe. ale 1.6 jest co najwyżej "usportowione"..
nie wiem jak wy ale ja się ciągle spotykam z takim opisem mojego samochodu" taki mały sportowy"..

"Wśród ślepców jednooki królem" Jeżeli ktoś się nie zna na motoryzacji, to w różne kity uwierzy. Tak jak Ci, którzy wierzą, że po wsadzeniu "chipa" do 2.0 ma się 167KM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 04 Wrz 2006 13:29     Temat postu:

GRZECHu napisał:
Kumpel chce gaz do Skody Fabii 1.4 zalozyc - sekwencje, jezdzil po okolicy i mu ceny mowili od 2600 do 2800, a jeden renomowany zaklad z okollicy powiedzial 3600 (na ten sie zdecydowal).

Moze 2600 za sekwencje to jakis kompromis? Nie powinno byc roznicy w mocy, a jak sie chce pare lat pojezdzic nxem to zwroci sie instalacja.


Jak dla mnie to nie za dobry kompromis, bo drogo. Najtańsza instalka w GTi pozwala na bardzo oszczędne i w miarę szybkie przemieszczanie się, więcej nie potrzeba Z czasem można ją trochę przybajerzyć i będzie jeszcze lepiej. Pół samochodu/cały samochód za instalkę to dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin