Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan100NX
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulisławice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lis 2009 17:09 Temat postu: Obroty silnika na gazie |
|
|
Witam! Czytałem posty na forum ale nic nie pasuje do mojego przypadku, albo po prostu źle patrze. No ale do rzeczy: zapalam na benzynie, ruszam, przełącza sie na gaz( przy 2000 obrotów) i... po wysprzęgleniu biegu (na luz) obroty spadają do zera i koniec- gaśnie. Gdy silnik dostanie pełnej temperatury wszystko już jest w porządku.(kiedyś tego nie było, obroty się trzymały. Na benzynie wszytko jest elegancko, idzie jak rakieta). Sprawdziłem: przewody wysokiego napięcia, wymieniony filtr powietrza, wyczyszczony filtr gazu, wymienione świece. Proszę o pomoc. Z góry dziekuję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stefan100NX dnia 26 Lis 2009 17:14 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
molo
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lis 2009 23:37 Temat postu: |
|
|
no i dlatego jestem przeciwnikiem gazu w przewodach nie masz co szukac bo jak by na benzynce to samo sie dzialo to tak a tu ewidentnie nie ma nic do zaplonu przewodow i swiec ,zaczniesz regulowac to odwroci sie karta,wybrala setka benzyne
a tak powaznie zacznij od filtru gazu innych pomyslow niemam bo w gaz nie jestem zbytnio wtajemniczony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lis 2009 23:43 Temat postu: |
|
|
Moze padlo ssanie i dopoki silnik nie nabierze temp to masz wlasnie takie problemt. Gaz nie lubi zbytnio zimnego silnika. Odpal na pb, rozgrzej silnik i pstryknij na gaz
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molo
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2009 8:30 Temat postu: |
|
|
ja bym wymienil filtr gazu a nie wyczyscil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2095
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2009 11:56 Temat postu: |
|
|
pęd powietrza sprawia że do dolotu(i silnika) trafia zbyt dużo powietrza. Niestety też tak mam, pomogło zmniejszenie pędu powietrza wpadającego do wlotu filtra. Jak? Wsadziłem kawał tektury która zasłania trochę dziury; zimne powietrze leci, ale nie aż tak że zadusi silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DamianS
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2009 12:33 Temat postu: |
|
|
W moim aucie rzeźnik-gazownik zatkał dolot kawałkiem styropianu i wyciął dziurę na zagięciu plastiku. Jednocześnie wymieniłem obydwa filtry gazu i pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
valdi
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódż Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2009 21:58 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie membrany w parowniku do wymiany Miałem to samo Dopiero jak złapał temperature to trzymał obroty. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lis 2009 23:26 Temat postu: |
|
|
Co do dolotu - to można pokombinować żeby rura była wylotem skierowana tyłem w kierunku jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stefan100NX
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulisławice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Lis 2009 23:46 Temat postu: |
|
|
Dzięki za sugestie. W najbliższym czasie spróbuje pokombinować o wynikach oczywiście napiszę Pozdro:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|