Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Kwi 2010 17:03 Temat postu: strzelanie LPG, utrudnienia w odpalaniu i podobne problemy:) |
|
|
dla tych co mają problemy z tematu to chętnie podzielę się moją wiedzą dzisiaj zdobytą zakupiłem interfejs do instalacji gazowych i po podłączeniu laptopika na pierwszy rzut wydawało się wszystko ok, gazownik popatrzał, pobawił się troszkę silnikiem krokowym i niby ok tylko, że lambda kaput czyli standard u nas dajemy mojemu sr20de gaz na maxa - puszczamy i puf puf puf strzały jak dajemu mu luz co się okazuje? gaz dalej podaje a silnik nie potrzebuje i wydaje się lipa nie do zrobienia a jednak znajduję opcję cut-off i grzebie z procentem odcięcia zmniejszyłem odcięcie przy wlasnie takim obniżeniom obrotów do 80% i dostałem wypaśnie ciche hamowanie silnikiem i płynne schodzenie z obrotów! no niestety nie jest tak idealne jak z benzynki ale zawsze coś lepiej. Mam kabelek do instalacji na wtyk biały taki 8 pinowy więc chętnie pomogę każdemu z problemami w LPG i nie tylko ponieważ przez ten interfejs można diagnozować elementy podłączone pod gazik jak TPS, lambda, czujnik temp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Maj 2010 22:14 Temat postu: |
|
|
Witam mam taki problemik z moim LPG. Mam założony mikser w filtrze i po każdym strzale gazu siada mi przepływomierz powietrza. Masz jakiś pomysł co z tym zrobić żeby sekwencji nie zakładać?
Z góry dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków i Krasnystaw Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Maj 2010 23:44 Temat postu: |
|
|
powinieneś mieć zabezpieczenia przeciwciśnieniowe na filtrze, takie niewielkie zaworki które mogą wypuścić nadmiar ciśnienia jeśli takowy powstanie. A jaki filtr masz? Bo jak stożek+mikser to nie dziwota że się takie rzeczy dzieją. Blos, panie kolego, blos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Maj 2010 22:25 Temat postu: |
|
|
mam takie klapki na filtrze ale chyba nic nie dają bo kupiłem już ze zepsutą przepływką chyba że zrobili dopiero jak padła. a nie wiesz może jak wygląda cenowo taka przeróbka na blosa? bo jeszcze na paliwie go nie testowałem a ma go już od prawie roku;) a i nie mam stożka normalny filtr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczygieł dnia 22 Maj 2010 22:29 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
vinci
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Maj 2010 11:53 Temat postu: |
|
|
Blos jakies 350 zł......jezeli masz troche zdolności manualnych to przy pomocy opisu który gdzies tu widziałem powinienes to zrobic sam....do tego mozna załozyc stożek który z profi dolotem powinien cie wynieśc około 300 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Maj 2010 15:46 Temat postu: |
|
|
a oryginalny filtr zmieści się pod maską??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków i Krasnystaw Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Maj 2010 15:51 Temat postu: |
|
|
oryginalny filtr z blosem ciężko jest spasować, łatwiej i szybciej wstawić stożek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Maj 2010 16:07 Temat postu: |
|
|
Ok wielkie dzięki za pomoc wszystkim;) pozdrawiam
jeszcze małe pytanko tak dla pewności to nie ma różnicy czy to wtrysk czy gaźnik???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczygieł dnia 23 Maj 2010 16:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków i Krasnystaw Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Maj 2010 16:13 Temat postu: |
|
|
Przy instalacji gazowej pracującej z wtryskiem paliwa powinien być jeszcze tzw. emulator. Oszukuje on komputer że wtryski działają. Powinien on znajdować się także przy normalnej instalacji z mikserem, więc pewnie tak szy siak go masz.
Blosowi nie robi różnicy czy jest gaźnik czy wtrysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Maj 2010 16:19 Temat postu: |
|
|
aha to fajnie jeszcze raz dziękuje za pomoc;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Cze 2010 13:40 Temat postu: |
|
|
witam wybaczcie że nie skorzystałem z rady ale gaziarze mi doradzili dużo tańszy układ zmieniłem tylko mixer na nowy bo w tamtym starym nie było takiej rureczki osłonowej na przepływomierz i teraz moja setunia śmiga jak trzeba a spalanie spadło z 12l na 8-9l/100km;)))))))))))))))))))) więc jeśli ktoś by miał podobny problem to radzę spróbować najpierw sprawdzić tą osłone przepływomierza. koszt to 130zł z montarzem więc jest różnica;) Ale dziękuje wszystkim za rady
Pozdrawiam!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alpagophilius
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Gru 2011 10:05 Temat postu: Re: strzelanie LPG, utrudnienia w odpalaniu i podobne proble |
|
|
pogkomp napisał: | dla tych co mają problemy z tematu to chętnie podzielę się moją wiedzą dzisiaj zdobytą zakupiłem interfejs do instalacji gazowych i po podłączeniu laptopika na pierwszy rzut wydawało się wszystko ok, gazownik popatrzał, pobawił się troszkę silnikiem krokowym i niby ok tylko, że lambda kaput czyli standard u nas dajemy mojemu sr20de gaz na maxa - puszczamy i puf puf puf strzały jak dajemu mu luz co się okazuje? gaz dalej podaje a silnik nie potrzebuje i wydaje się lipa nie do zrobienia a jednak znajduję opcję cut-off i grzebie z procentem odcięcia zmniejszyłem odcięcie przy wlasnie takim obniżeniom obrotów do 80% i dostałem wypaśnie ciche hamowanie silnikiem i płynne schodzenie z obrotów! no niestety nie jest tak idealne jak z benzynki ale zawsze coś lepiej. Mam kabelek do instalacji na wtyk biały taki 8 pinowy więc chętnie pomogę każdemu z problemami w LPG i nie tylko ponieważ przez ten interfejs można diagnozować elementy podłączone pod gazik jak TPS, lambda, czujnik temp  |
Czyli tak jak się domyślałem, ale nie wiedziałem co z tym zrobić. Mam blosa i za każdym razem jak hamuje silnikiem słychać prykanie. Irytuje mnie to niemiłosiernie. Tyle, że ja nie zrobie sobie 80% cut-off na instalacji I gen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|