Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Wrz 2010 21:26 Temat postu: nie działające wycieraczki |
|
|
witam
W mojej setce pojawił się problem z przednimi wycieraczkami, prawdopodobnie silniczek oderwał (odczepił??) się od mechanizmu. Usterka objawia się tym, że wycieraczki można bezwładnie obracać na szybie rękoma (mechanizm działa prawidłowo, bo jak się jedną porusza to druga również się obraca).
Może miał ktoś podobny problem? Czy macie jakieś rady przed rozebraniem podszybia? Dodam, jeszcze, że samochód miał założoną nową szybę przednią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartik dnia 27 Wrz 2010 21:27 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2010 23:49 Temat postu: |
|
|
na 90% spadło Ci cięgno wycieraczek.
1. Odkręcić i odgiąć żebrowany plastik na dole szyby
2. sprawdzić, czy cięgno trzyma się na silniczku, który jest od strony pasażera.
3. sprawdzić, czy cięgno trzyma się na wycieraczce od strony passażera.
i generalnie powinno się dać założyć bez problemu
Cięgna trzymają się na teflonowy(?) wcisk. Jeśli sytuacja ze spadaniem będzie się powtarzać (jak było w moim przypadku) należy w teflon między zapadki wcisnąć cienką gumkę recepturkę (tudzież inny równie cienki i sprężysty element)
Przy okazji jak już i tak będziesz miał odkręcone podszybie, to proponowałbym od dziewczyny wziąć rajtuzki i założyć na otwór zasysania powietrza przez dmuchawę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Paź 2010 13:41 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź, w końcu się skończyło na tym, że w przegub została wkręcona śruba. Oba elementy były zbyt bardzo zużyte aby cokolwiek z nimi kombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Paź 2010 10:10 Temat postu: |
|
|
śruba zwiększy Ci tarcie i po jakimś czasie szlag trafi cięgno... trzeba było między ząbki włożyć recepturkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Paź 2010 19:21 Temat postu: |
|
|
Recepturka nic nie dała bo nasada jak i główka były w stanie agonalnym, zobaczę jak to się będzie sprawowało, bo z tym zwiększeniem oporów masz rację...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Paź 2010 16:12 Temat postu: |
|
|
spróbuj może dodać tam trochę smaru silikonowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|