Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Logos - 1,6l 16V 90kM GA16DE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 7:28     Temat postu: Logos - 1,6l 16V 90kM GA16DE





Dzień dobry!
Oto moje cudo!

Zakupiony w stanie silnie średnim.

Bity prawy przód, lewe drzwi kierowcy.
Co ciekawe,kielichy tył dobre. (nie odkuwałem pokryć, ale było to macane trzyosobowo i wszystkim się podobało)
Kielich prawy przód otrzymał notę 1:1 i jeden wstrzymujący się.
Ja widziałem dużo gorsze tematy, ale mechaniory,
przestraszone co ja mu chce zrobić twierdzą, że trzeba to przespawać. Niech im będzie. Podłoga cała.
Z tyłu prawego - szpachel - nie odkuwałem.
Targa działa jak złoto i nic nie cieknie. Mankamentem jest brak kluczyka. (Very Happy)
Zawiasy drzwi wyrypane. Podobno trzeba będzie to wyciąć. Nie skupiałem się na razie, podciągnąłem na maxa.
Elektryka szyb bez zarzutu.
Elektryka komory - coś pięknego. Wczesne rokoko! Trochę pochwytałem, żeby się nic nie wysypało, ani nie wkręciło.
Widoczność na światłach pozostawia do życzenia, ale ten typ chyba tak ma.
Przełącznik zespolony sam włącza sobie długie. Szczególnie jak wyłącza kierunek. Chwilowo nie mam serca wybebeszyć drania.
Z ogrzewania tylniej robią dwa druty.Wycierawka z tyłu robi, ale co chce. Nigdy nie wiem jak to się zatrzyma.
Deska bagażnika precyzyjnie docięta z wiórówy i obite materią. Very Happy
Zerwana linka bagaża.
Poci się lekko wspoma.
Sprzęgło do wymiany (dostałem razem z autem)
Pęknięta obudowa filtra pow.
łożysko lewy przód K.I.A.


Faza I
Poleciały:
Płyny, filtry, oleje, wężyki, sprzęgło, obudowa filtra, łożysko, tarcze, kloce
(dozwolone jest się nie rozpędzić, ale nie dozwolone jest się nie zatrzymać)
Swoją drogą hample są do luftu. Trza to zmienić. Very Happy
Akumulator, bo stary miał zworę na celi (pewnie ze szrotu)
Ciśnienie na garach miałem wkleić kwitek, ale gdzieś go zasiałem. W każdym razie dzidzia.
łańcuch pono wytrzyma 100k i trochę.

Po tych zabiegach trochę chętniej współpracuje przy odpalaniu.
jak jest zimny to pali od dotknięcia, ale ciepły po chwili. Podejrzewamy niewłaściwe wskazania temp
(czujnik temp./przewód i zalewa gamoń)

Faza II
Zawieszenie przód. Wszystko co nie należy do macpersona.
Sworznie, końcówki, stabilizatorki, co tam nie jeszcze...
Podkręciłem drzwi, żeby nie tarły.
EGR i inne litery.
Sprawdzałem to wszystko co pisał coobcio o kolektorach itd. i to na 98% 90kucy i niestety to się sprawdza w życiu...
Nie gadajcie o Vin bo ja takie sztuki widziałem, że to na inny temat się nadaje w dziale humor.

Coś mi ostatnio tłumik puka. Mam nadzieję, że to gumka.
Ciekawe: Tłumik końcowy mam od hondy. (prawie jak honda... Very Happy)
Clarion raz odpali raz nie. Przełączę go bezpośrednio, to się chyba uspokoi.
Pada piasta, trochę się uniosłem z tego powodu, kretyński wynalazek...
Amory nie ciekną. Na tym można zakończyć o nich opowieść.
Przegub, pewnie polecą oba. :kwaśny:

Plany:

Kosmiczne!
Co z tego będzie zobaczymy.
Od połowy grudnia wtopiłem 9k z przyczyn niezależnych i trochę mi rura zmiękła, dlatego nie bedę się rozpisywał po próżnicy.
Jak coś to dopiszę.
Intensywnie potrzebuje tego co ma sykul na nysie i to nie freestyle-wadkar,
tylko takie co pasuje bez przecinania w 17stu miejscach i ruszam z blachą...

P.S.
Napewno o czymś zapomniałem, bo przygoda już trochę trwa, ale jak sobie przypomnę to wklepię.[/img][/code]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 7:38     Temat postu:

to z tyłu to mój czołg codzienny! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 10:49     Temat postu:

całkiem całkiem autko, z tego co piszesz to sporo roboty Cię czeka, ale po tych zabiegach na pewno przyjemniej będzie Ci się śmigało z przekonaniem ile serca(kasy też ) włożyłeś w auto. Jedyne co mi zupełnie nie pasuje to srebrne lusterka, gryzą w łoczęta Neutral Bardzo fajnie wygląda przód, przyciemnione kierunki, tablica ulokowana w innym miejscu-za to plus:) Powiedz jeszcze który to rocznik jest i jaki ma przebieg:) pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 12:34     Temat postu:

ohoho
jakos ładniej wygląda od pażdziernika gdy go w realu widziałem i faktycznie jego stan odzwierciedlał tą liste powyżej

sporo zrobione sporo do zrobienia wytrwałości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 14:43     Temat postu:

Rzeznik napisał:
Jedyne co mi zupełnie nie pasuje to srebrne lusterka, gryzą w łoczęta Neutral Bardzo fajnie wygląda przód, przyciemnione kierunki, tablica ulokowana w innym miejscu-za to plus:) Powiedz jeszcze który to rocznik jest i jaki ma przebieg:) pozdro


To całe srebrzyste razem z lusterkami już było. Już się przyzwyczaiłem.
Przy malowaniu popędzluje się całego na taki niebieski co jest góra.
W każdym razie na dziś taki plan jest. Grozi mi za to grafitii, ale nie wiem co z tego będzie... Very Happy

No jak dostanę body którego pożądam, to cały ten przód leci...
Te kierunki lepiej wyglądają na zdjęciach. Ogólnie, Komokoro to on na zdjęciach wychodzi lepiej niż w realu. Znaczy fotogeniczny jest! Very Happy

Legenda z dowodu:
94' 5os. ok.165000km
tylko ze względu na stan elektryki, prawie na pewno swap więc możesz co najwyżej zauroczyć się kształtem licznika i tym, że działa. Very Happy

P.S.
Z tą kasą to na razie nie ma tragedii.
Kupiłem, go po cenie poloneza bez gazu, od razu "pod flexę"
Zadbany stoi 5000 - 7000 zależy jakie ma pice i jak zależy komuś na sprzedaży.
Więc po malowaniu będę tak na ok. 5,5k - 6,5k i kupa nowych fantów, więc nie rozpaczam.
Pozatym mam świadomość, że zaboli dopiero później i przy ewentualnej sprzedaży nie odzyskam nawet części, ale po co sprzedawać??? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Logos dnia 01 Lut 2009 15:24 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 15:20     Temat postu:

Jak co to posiadam w Toruniu troche klamociarni - zespolony, tylny zderzak bo ten twoj wyglada cos niesporo) i cos tam jeszcze sie znajdzie.

BTW iles zabulil za to cudo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 16:53     Temat postu:

No pisałem już, ale gdzieś wcięło.
Więc:
-Całe body leci, malowany bedzie pewnie na taki niebieski jak góra. przyczym grozi mi grafitii...Very Happy
-Body potrzebuje takie jak sykul
- 94' na liczniku ok 160kkm, ale patrząc po elektryce swap.
- jest fotogeniczny więc w realu wygląda gorzej.
- z kasą nie ma tragedii zadbane stoją 5,5 - 7,5kzł. w zależności jakie pice i jak sprzedającemu się śpieszy.
Ja dałem jak za poldoneza bez gazu, po malowaniu bedę na poziomie 5,5 - 6,5kzł.
I wtedy zaczną się dopiero wydatki...

Pozdro

P.S.
Ciekawe czy znowu wetnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 17:55     Temat postu:

Czemu grafitti?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 18:36     Temat postu:

"jest fotogeniczny w realu wygląda gorzej" hahahah:) dobre dobre!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2009 21:01     Temat postu:

Quattro napisał:
Czemu grafitti?

No bo w promocji mi malowanie za fee obiecują, że niby za reklamę, ale nie wiem co będzie z tego ostatecznie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin