Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Oleum
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Mar 2006 23:32     Temat postu:

mam nadzieje ,ze niemiec( ex wlasciciel) odpisze mi na jakim oleju jezdzil Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2006 21:07     Temat postu:

Juz wiem jaki olej mam w silniku dodzwonilem sie do szwaba - standardowy
semisyntetic

niemiec stwierdzil ,ze auto jest stare (150 000km)i zalal go polsyntetykiem.

dwa wyjscia:

1)wymienic na http://serwisy.gazeta.pl/texaco/1,54463,2143644.html syntetyk 0W30 (mam 4litry) operacje przeprowadzic 2 razy( w odstepie 200-500km)

2) 10W40 exstra polsyntetyk http://www.texaco.pl/


dlaczego texsaco: 0W30 mam za free a polsyntetyk 30-40% znizki

moge je wymieniac czesciej niz inne oleje ...


jakie jest wasze zdanie

dzieki i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Mar 2006 21:48     Temat postu:

takie ze po zmianie na pełny syntetic silnik mozesie rozciec
Powrót do góry
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2006 22:30     Temat postu:

http://asu.pl/portal/html/modules.php?name=News&file=print&sid=17

takie opinie znam ,ale czy ktos z was zmienil z polsyntetyka na syntetyk i jest jeszcze na tym for.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 13 Mar 2006 22:31     Temat postu:

HUBERT napisał:
1)wymienic na http://serwisy.gazeta.pl/texaco/1,54463,2143644.html syntetyk 0W30 (mam 4litry) operacje przeprowadzic 2 razy( w odstepie 200-500km)

2) 10W40 exstra polsyntetyk http://www.texaco.pl/

Podstawowe pytanie - pali Ci cokolwiek obecnego oleju? Jeżeli nie, to zaryzykowałbym 0W30, ale z częstą kontrolą (przynajmniej na początku) stanu oleju.
Herr Deutsch pewnie zmienił na półsyntetyk bo tak mu się uwidziało, a nie dlatego że to była konieczność


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 13 Mar 2006 23:06     Temat postu:

Ja miałem dokładnie identyczny dylemat ponad rok temu. Też sie radziłem, czytałem i szala przeważyła się na nie syntetyk.
Nie wiem co to jest to "asu" ale całkowicie zgadzam sie z tym co pisze a przede wszystkim:
Cytat:
Niestety, w niektórych przypadkach może się to obrócić przeciw silnikowi. Jeżeli jednostka jest już stara i była eksploatowana na oleju mineralnym, to nalanie do niej syntetyka może spowodować wypłukanie osadów i rozszczelnienie silnika - czyli konieczność jego remontu.

Ja miałem jeszcze o tyle łatwiej podjąć decyzję, ze przeszedłem na tańszy olej a ty ten najdroższy możesz mieć za darmo:)
Mimo wszystko ja bym wypośrodkował i wybrał spokojny sen czyli 10W.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2006 23:09     Temat postu:

Nic z tych rzeczy,nic nie pali oleju na 600km nic.

Jutro postaram sie zmierzyc sprezanie …i przyjze się czy cos dymi przy zimnym rozruchu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2006 23:17     Temat postu:

coobek napisał:
Ja miałem dokładnie identyczny dylemat ponad rok temu. Też sie radziłem, czytałem i szala przeważyła się na nie syntetyk.
Nie wiem co to jest to "asu" ale całkowicie zgadzam sie z tym co pisze a przede wszystkim:
Cytat:
Niestety, w niektórych przypadkach może się to obrócić przeciw silnikowi. Jeżeli jednostka jest już stara i była eksploatowana na oleju mineralnym, to nalanie do niej syntetyka może spowodować wypłukanie osadów i rozszczelnienie silnika - czyli konieczność jego remontu.

Ja miałem jeszcze o tyle łatwiej podjąć decyzję, ze przeszedłem na tańszy olej a ty ten najdroższy możesz mieć za darmo:)
Mimo wszystko ja bym wypośrodkował i wybrał spokojny sen czyli 10W.


no wlasnie czy moja jednostka jest stara i wyekploatowana (jezdzi na polsyntetyku nie mineralnym 170 000)

ja musze podjac decyzje ale wasze doswiadczenia i rady sa b wazne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 13 Mar 2006 23:59     Temat postu:

Cytat:
no wlasnie czy moja jednostka jest stara i wyekploatowana (jezdzi na polsyntetyku nie mineralnym 170 000)

czyli nowa nie jest a Niemiec nie musi mówić prawdy.
Nie jestem złośliwy tylko nieufny.
Zobacz jeszcze przynajmniej jak wygląda komora pokrywy zaworów, chociaż przez korek wlewu oleju czy jest czysto.
W Civicu po 190 tys na syntetyku pod pokrywą zaworów nie było grama nagaru. Jakby silnik był nowiutki ale i nawet wtedy jeszcze wolałbym zalać semi i miec święty spokój.
Zresztą ja tak zrobiłem i nie żałuję bo praktycznie nic nie straciłem a sporo można zyskać.
Jeśli jednak zalejesz 0W to napisz proszę jak sie sprawuje i będziemy znac spasowanie i szczelność naszego motoru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 14 Mar 2006 2:49     Temat postu:

HUBERT napisał:


... czy ktos z was zmienil z polsyntetyka na syntetyk i jest jeszcze na tym for.



Ja zmieniałem z czegoś niewiadomego na syntetyk, malinowo Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Mar 2006 12:17     Temat postu:

No to milo ja po zmianie z czegos na syntetyk mialem same problemy - niestety - to co zlalem z silnika to jakas pomylka byla skonczylo sie na wizycie u Pana "mądrego" mechanika i przy okazji wymienil mi łańcuchy i napinacze - wiec na razie sie nie martwie ze mi cos w silniku strzeli - osobiscie proponuje pozostanie przy tym co jest teraz
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 15 Mar 2006 13:37     Temat postu:

ja tak samo jak Rav wczesniej mialem jakis olej shel ale nie wiem jaki, zalałem go syntetykiem lotusa i nic nie cieknie itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 15 Mar 2006 13:44     Temat postu:

Gościu napisał:
ja tak samo jak Rav wczesniej mialem jakis olej shel ale nie wiem jaki, zalałem go syntetykiem lotusa i nic nie cieknie itp

LOL. TVRa, ani Noble'a nie było? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 15 Mar 2006 14:11     Temat postu:

a ty sie juz czepiasz przeciez kazdy wie o co chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Mar 2006 19:44     Temat postu:

Fiodor napisał:
No to milo ja po zmianie z czegos na syntetyk mialem same problemy - niestety - to co zlalem z silnika to jakas pomylka byla skonczylo sie na wizycie u Pana "mądrego" mechanika i przy okazji wymienil mi łańcuchy i napinacze - wiec na razie sie nie martwie ze mi cos w silniku strzeli - osobiscie proponuje pozostanie przy tym co jest teraz


a co dokladnie sie stalo mowiles ,ze zalejesz go jeszcze raz po 200 km

jak to bylo ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin