Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

[GA16DS] Problem z gaźnikiem, odpalaniem i wężykami podciśn.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mnichu




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 11 Lis 2013 17:20     Temat postu: [GA16DS] Problem z gaźnikiem, odpalaniem i wężykami podciśn.

Jak w temacie problem stanowi odpalanie gdy auto ostygnie, auto odpalam tylko na gazie bo na benzynie nie ma szansy żeby odpalił.
Dzis zajrzałem pod maskę i znalazłem dość sporo popękanych wężyków od podciśnienia lecz naprawa ich w ogóle nie wpłynęła na problem z odpalaniem na benzynie.
Gdy już odpalę auto na gazie mogę przełączyć na benzynę, wówczas na wysokich obrotach auto jedzie bez problemu lecz brak wolnych obrotów po-prostu gaśnie :( jeszcze parę dni i będą mrozy wiec brak szansy by uruchomić auto na gazie :(
aha na gazie muszę też go trochę pokręcić aby odpalił, gdy już odpali na gazie nie mam z nim żadnych problemów.
Pomocy.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Lis 2013 23:25     Temat postu:

Yyy... no dobra. No to trzymam kciuki za to, żebyś powymieniał 20 letnie, popękane przewody.

Zaraz będzie że 100 razy było i trzeba szukać w wyszukiwarce.
Wymień przewody, potem daj znać czy coś się zmieniło. Teraz pewnie ssanie wcale się nie załącza i nie można odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mnichu




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12 Lis 2013 18:34     Temat postu: odp.

Chodzi o to ze przewody juz sa w porzadku ,mimo ze ich jest sporo podejrzewam ze albo zle podlaczone iz niektore byly calkiem odpiete lub silniczek krokowy wgl juz nie dziala i dlatego nie ma wolnych obrotow . Pierwszy raz spotkalem sie z gaznikiem ktory ma az tyle podcisnien i naprawde ciezko jest mi stwierdzic jaka jest tego przyczyna. Mam te auto zaledwie kilka dni wiec nie wiem za co sie zabrac. Myslalem tez o zmianie filtra na stozkowy podobno odchodzi kilka podcisnien gdzies to wyczytalem chyba nawet tu na forum. czy znacie jakies jeszcze rozwiazanie??? Jesli ktos ma schemacik tych podcisnien to niech wrzuci link.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Lis 2013 19:25     Temat postu:

Prościej chyba będzie podregulować instalację LPG i palić i jeździć na gazowni.
W gaźniku oprócz opanowania podciśnień dochodzi jeszcze skomplikowana regulacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismo94




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice/ SG
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Lis 2013 20:35     Temat postu:

tak..latem to spoko ale zimą odpalając na LPG szybciej zarżniesz reduktor niż Ci sie wydaje. Mam schematy podniśnień. Daj maila to Ci wyślę .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nismo94 dnia 14 Lis 2013 20:37 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Lis 2013 20:52     Temat postu:

Bez przesady z tym reduktorem. Setka śmiga drugi rok tylko na gazie, a pikap już 6 lat pali i jeździ tylko na gazie.
Jak gazownia dobrze ustawiona i reduktor porządny, a przede wszystkim założony tak jak trzeba to w ciężkie mrozy nie ma problemu z odpaleniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Lis 2013 7:27     Temat postu:

Myślę, że koledze chodziło o kwestię zamarzania parownika. Gaz się w nim rozpręża co go znacznie oziębia, i w zimie może dojść do sytuacji że parownik zamarznie na kość. Ja 3 lata odpalałem w zimie na gazie, po 3 latach membrany parownika "się skończyły".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismo94




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice/ SG
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Lis 2013 13:30     Temat postu:

Thomsonicus, właśnie o to mi chodziło Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Lis 2013 14:32     Temat postu:

Dla tego parownik powinien być montowany na wysokości zbiornika wyrównawczego, a jak jest nawet o centymetr niżej to jest idealnie i nie ma problemu z zamarzaniem parownika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin