Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[GA16DS] problem z obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_Jarzabek1




Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 15:28     Temat postu: [GA16DS] problem z obrotami

cześć, mam taki problem z swoim nissanem 100nx, a miaowicie auto ma silnik 1.6 gaz+benz. niestety mam problem z benzyną, na gazie chodzi super trzyma obroty lecz na benzynie totalna chała . odpale i zgaśnie. Gdy przytrzymam noge na gazie jest okey, ale gdy puszcze znwu zgaśnie ; ( proszę o pomoc .. 1.6 gaźnik. W razie czego moje GG: 7920885

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 15:56     Temat postu:

Sprawdz filtr powietrza wszystkie przewody do niego idace.

wszystkie przewody od podcisnienia.

mozesz sprawdzic tez pompe paliwowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip_Jarzabek1




Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 16:05     Temat postu:

Pompe paliwa? tzn co z nia zrobic , wykręcić i co ? a przewody od podciśnienia te co idą do gaźnika ? a do filtra to nie mam nic bo mam dolot i stożek

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip_Jarzabek1 dnia 21 Gru 2011 16:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 16:45     Temat postu:

mam to samo tylko ze w samej benzynie,wiec podpinam sie pod temat co zorbic? z tego co czytałem to idzie do czyszczenia gaźnik + przewody podciśnienia idace do niego,jak napiszecie co z tą pompą paliwa to tez sprawdze. A masz tez tak ze tylko po odpaleniu jakiś czas gasnie a potem już nie gasnie tylko obroty latają ?bo ja tak mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 17:03     Temat postu:

Ja mam osobiscie wtrysk to pompa lubi sie zacierac. jak ma sie malo paliwa.

w gazniku jest pompa smarowana olejem wiec raczej zatrzec sie nie mogla.
jedyne co mozesz sprawdzic jakie cisnienie daje.

jak masz tak zrobiony filtr powietrza to trzeba zrobic czyszczenie gaznika. w zadnym wypadku niczym nie krec nic nie ruszaj.

czyszczenie, przewody podcisnienia,

nawet male pekniecie bedzie mialo ogromny wplyw na prace silnika sprawdzaj albo wymieniaj odrazu.

osobiscie radsze wymieniac pojedynczo i dokladnie aby nic nie pomylic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nekoro




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 17:34     Temat postu:

Ja polecam na sam początek zaaplikować do baku dodatek(ja stosowałem STP). Podciśnienia owszem,są głównym powodem zamulania DS'a, jednak zasyfiony bak(po 20 latach ma prawo)tez daje się we znaki, więc cała buteleczka dodatku na pół baku i kilka ms miałem spokój,a zamulenia zdarzały się raz na jakiś czas, mimo tego, że wszystko co mogłem wymieniłem z układu zasilania silnika.
pozdrawiam, nekoro.
P.S. ten gotowiec gratis, ale następnym razem najpierw poszukaj, bo często i gęsto DS'y lubiły zawiechy łapać, a co za tym idzie jest całe morze informacji na tym forum,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip_Jarzabek1




Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 21:26     Temat postu:

ja mam tak , ze on czasem trzyma obroty i wachluje nimi a czasem odrazu gaśnie, ale jak podtrzymam gaz to jest ok, tzn mowie ze mam gaźnik ale to moze byc 1punktowy wtrysk, nie wiem dokladnie, ja mysle, że moze to pompa paliwa co jest przy silniku zatarta i nie pompuje paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 21:34     Temat postu:

Filip_Jarzabek1 napisał:
ja mam tak , ze on czasem trzyma obroty i wachluje nimi a czasem odrazu gaśnie, ale jak podtrzymam gaz to jest ok, tzn mowie ze mam gaźnik ale to moze byc 1punktowy wtrysk, nie wiem dokladnie, ja mysle, że moze to pompa paliwa co jest przy silniku zatarta i nie pompuje paliwa

podaj rok i pojemność i się wszystko wyjaśni jaki masz silnik. sądząc po objawach masz gaźnik. chcesz wiedzieć wiecej co może być jego przyczyną? opcja szukaj a w niej słowo gaźnik. wszystko na temat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip_Jarzabek1




Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 21:55     Temat postu:

Nissan 100nx czerwona strzała 1.6 benz+gaz, 91 rok. moc 90 KM bez abs.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 22:07     Temat postu:

Filip_Jarzabek1 napisał:
Nissan 100nx czerwona strzała 1.6 benz+gaz, 91 rok. moc 90 KM bez abs.

a więc gaźnik. przedewszystkim wykonaj standard w tym aucie, tzn wymień podciśnienia idące do gaźnika, potem wyczyść gaźnik zalewając go tak jak pisał przedmówca STP oraz dodatkowo mozesz go spryskać czymkolwiek do czyszczenia gaźników bez potrzeby rozbierania ich a jeśli to nie to, obstawiam rozregulowany gaźnik. na wstępie zaznacze iż masz gaz, warto auto przegonić na benzynie chociaż raz w tygodniu. nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jak przełącze auto na bene, chwile ma zawahania- tłumacze sobie to tym, że gaźnik musi napełnić się benzyną. po chwili jest wsztstko dobrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 21 Gru 2011 22:08 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip_Jarzabek1




Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 22:13     Temat postu:

Mam go w gazie z tym, że jeżdze tylko na benzynie ; ) nie lubie gazu, brak mocy pod pedałem. Weżyki ? gdzie kupię takie, ile ich jest? kupię seryny filtr z obudowa dolotem do 100nx, sprzedam dolot + stożek. Mam również na sprzedaż felgi 17" GG: 7920885, sory , ze tutaj ale to dosyć pilne, auto nie chodzi mi bo gaśnie i potrzebuje szybko koła sprzedac albo zamienić na mniejsze bo jest masakra ; /

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 22:19     Temat postu:

jak masz takowy dolot, to przede wszystkim znajdź dwa wężyki, które powinny być zaślepione- fabrycznie wchodzą w puszkę filtra powietrza. jeden znajduje się pomiedzy ścianą grodziową a gaźnikiem drugi natomiast patrząc na gaźnik powinien być z jego lewej strony. jak nie są zaślepione- zaślep je wkręcając w nie choćby śrubki. a wężyki ja osobiście kupiłem w sklepie z częściami rolniczymi. ile go potrzeba i jaką ma średnice wew. Ci nie powiem, bo nie pamiętam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip_Jarzabek1




Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Gru 2011 22:22     Temat postu:

no dzieki, mysle , ze sobie poradze. doprowadzam nissana do stanu bo na wiosne chce wyjechac w pełnym blasku ; d w dzialce sprzedaż umieściłem temat felgi 17 calowe, jak by co GG i fon. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. ps odezwe sie po naprawach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Paź 2012 22:14     Temat postu:

panowie mam pytanko ga16ds + lpg blos tak wiec niemam puchy tylko kolanko blosa rure i stozek podcisnienia zaslepione
problem jest taki ze na benzynie jak zimny ssanie to daje wyzsze rpm i ok a jak sie nagrzeje to rpm spadaja do ok 600 i po przegazowaniu potrafia zejsc nizej raz sie podniesie a raz zgasnie na lpg wszystko ok rpm rowno i niefaluje jak podniose obroty zeby pracowal rowno na benzynie na ok 900 to na lpg ma 1400 rpm
co to moze byc ( wina zaslepionych podcisnien czy dysza wolnych mogla sie przytkac? bylo czyszczone takim srodkiem w sprayu ale bez rezultatow
wezyki byly wymieniane (ok 2-3 metry na calosc )i zaslepione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Paź 2012 23:04     Temat postu:

sprawdź wężyki które idą do takiego pierdolnika umieszczonego na lewym kielichu który ma w sobie zaworek jednostronny. odczep i zatkaj palcem i zobaczy czy jest różnica. zaworek fabtycznie jest pomarańczowo-czarny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin