Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[GA16DS] Spala olej?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 538
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Maj 2012 23:01     Temat postu:

bartik napisał:
Możesz zmierzyć kompresję to prawdę Ci powie,

nie zgodze sie z tym gdyz kompresje mozesz miec ok a pierscieni olejowych juz niemiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczygieł




Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 25Km od Tarnowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2012 15:33     Temat postu:

Z tym olejem to bd zmieniał bo jeszcze dolałem reszte tego co miałem. zaraz sprawdze to cisnienie to napisze wyniki.


A jesli chodzi o ten silnik to nie wiecie kto by miał?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczygieł




Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 25Km od Tarnowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2012 16:18     Temat postu:

ciśnienie mam dobre 1-16; 2-15,5; 3-15.5; 4-16 mysle że nie jest zle czyba że coś przyżąd oszukuje:/ co do blachy to zauważyłem tylko dwie dziury z tyłu na kielichach. Z tego co czytałem to dośc częsty problem w naszych setkach

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szczygieł dnia 29 Maj 2012 16:23 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 538
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2012 21:47     Temat postu:

cos wysokie to cisnienie, nominalne/fabryczne wynosi: 13,2-13,5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczygieł




Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 25Km od Tarnowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Maj 2012 16:41     Temat postu:

właśnie tęż się zastanawiam czemu takie wysoki sprawdzałem w książce i jest tak jak mówisz 13,5:/ sory zapomniałem dodac że nabiło tyle ale spadało dośc szybko:/ A na tym samym mierniku sprawdzałem zaraz w vektrze b i tam ani grama nie spadło więc chyba ten olej mineralny nie da za dużo co myślicię?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 538
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Maj 2012 21:12     Temat postu:

cytat:

"Trzeba mieć na uwadze, iż w przypadku znacznego zużycia pierścieni tłokowych i nadmiernego tzw. "brania oleju", mogą wystąpić wyjątkowo wysokie ciśnienia sprężania (wyższe niż nominalnie).
Gdy pomiar ciśnienia sprężania wskazuje wyjątkowo wysokie ciśnienia sprężania a silnik pobiera znaczną ilość oleju, może to świadczyć o istotnym zużyciu pierścieni tłokowych, tłoków i cylindrów. Przewrotnie, wysokie ciśnienia sprężania w tym przypadku nie są wynikiem braku zużycia pierścieni tłokowych ale ich nadmiernym zużyciem. Uszczelnienie w tym przypadku jest spowodowane olejem silnikowego który przedostaje się do cylindra i równocześnie uszczelnia parę tarcia pierścień-cylinder. "

mysle ze to tlumaczy skad w twoim silniku tak duze cisnienie oraz ubytki oleju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez blackhonda6 dnia 31 Maj 2012 21:13 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczygieł




Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 25Km od Tarnowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Cze 2012 15:34     Temat postu:

rozumiem w takim układzie ten silnik jest do wymiany zamierzam się do tego znalazłem już taki sam silnik od użytkownika forum więc w najbliższym czasie wezmę się za wymianę mam nadzieje że sobie z tym poradzę z tego co czytałem w książce "sam naprawiam" nie powinno byc z tym dużego kłopotu:) jak zrobię wszystko to wrzuce jakieś fotki i jak się mi uda to jakiś filmik jak silniczek pracuje.
Dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin