Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[GA16DS] szalejące obroty na luzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Gru 2011 15:59     Temat postu: [GA16DS] szalejące obroty na luzie

Witam mam taki problem,gdy odpalam autko to mam około 2 tys obrotów i tak sie wacha od 1 tys do nawet 2,5 tys obrotów,i jak czasami stoje czy hamuje na luzie to gaśnie ale to rzadko.kilka osób mówiło mi że to jest wina silniczka krokowego,czy to jest prawda czy to jakaś inna przyczyna?chce wiedziec ponieważ chce zamowić ten silniczek a nie chce nadarmo wymieniać go

edit: dodałem oznaczenie silnika w temacie. Thoms


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Gru 2011 16:20     Temat postu:

sprawdz wszystkie wężyki od powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Gru 2011 17:09     Temat postu:

dokładnie podcisnienia posprawdzaj
jak to nic nie da wymień filtr paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Gru 2011 19:58     Temat postu:

A co to za silnik? powinieneś dodać oznaczenie silnika w nazwie tematu, a tak to nie wiadomo czy to gaźnik czy co.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Gru 2011 7:45     Temat postu:

przepraszam zapmniaem dodać ze jest to silnik DS,w takim razie wymienie filtr paliwa bo chyba nie jest drogi zamiast tego silniczka krokowego i posprawdzam weżyki podcisnienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Gru 2011 9:38     Temat postu:

w gaźniku nie ma silniczka korkowego! sprawdzanie wężyków niewiele Ci da, nawet niewielkie pęknięcia mogą bardzo mocno zaburzyć prace silnika. powymieniaj je na nowe, jak nadal to samo szukaj przyczyny w samym gaźniku. doraźnie możesz go spryskać wewnątrz sprajem do czyszczenia gaźników bez potrzeby rozbierania ich. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Gru 2011 7:38     Temat postu:

a ja mam z prawej strony pokrywy ma takie cześci czerwone i jak widziałem na aukcjach innych to jest własnie silniczek krokowy a napewno mam DS wiec teraz to już sie pogubiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Gru 2011 17:00     Temat postu:

a i dodam że dzis jak nissanem jechałem to zauważyłem że na zimnym trzyma mi ponad 2 tys obrotow tak max do 2,5 dochodzi i gaśnie a po dłuższej jeździe na rozgrzaniu spada do 1,5 tys i czasami niżej gdy sie rozgrzeje i już przestaje gasnac,sory ze tak wałkuje ten temat chodź jest juz jeden niedawno o tym wstawiony ale kilku ludzi mnie w błąd wprowadzilo że to ten głupi silniczek krokowy ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemek




Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Maj 2013 14:55     Temat postu:

Witam Panowie!
Takie pytanie: czy druga gardziel w gaźniku przy wyłączonym silniku powinna być otwarta czy zamknięta?
Dzisiaj zauważyłem to u siebie, klapki nie da się domknąć też ręcznie,a w drugim gaźniku który mam luzem da się to zrobić bez problemu.
Czy to może być powodem gaśnięcia na wolnych obrotach? (zalewa go? Rolling Eyes )
Dodam że gaźnik jest wyczyszczony tym sprejem, a przewody podciśnień właśnie dziś wymieniłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasza.masta




Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lip 2013 1:57     Temat postu:

oprócz wężyków może być wina paliwa tankowanego ze stacji widmo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin