Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
gaśnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojt3kh




Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ok. Przemysla
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Sty 2010 11:05     Temat postu: gaśnie

witam
mam taki problem a mianowicie posiadam autko oczywiście 100nx z silnikiem 1.6DS 90KM kiedyś w nim wymieniałem wężyki podciśnieniowe niektóre były popękane i poprawiło mu sie ale obroty nikie skakały od 700 do 1200 nie przeszkadzało mi to teraz jak jade wszystko dobrze przyspiesza normalnie tylko jak dojeżdzam do świateł,skrzyżowania i chce wrzucić na luz przyhamować to potrafi zgasnąć nie zawsze ale czasem gaśnie.Jak np jade na 4 wrzucam na luz by dojechac powoli do swiateł to gaśnie. Zwracam sie z pytaniem co to może być czy jeszcze jakieś węzyki gdzieś pękły?????????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojt3kh dnia 31 Sty 2010 11:05 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Savage 0007
stary wyjadacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Sty 2010 14:34     Temat postu:

Witam,podobne objawy miałem. Syn wymienił wszystkie wężyki myślał ze spadki na obrotach są spowodowane przez wężyki ale jednak nic się nie zmieniło wiec rozebrałem górna częśc gaźnika i to co tam zobaczyłem wyjaśniło czemu obroty skakały i czasem nie mógł utrzymac obrotów po odpaleniu. Po prostu szlam w komorze pływakowej coś na wzór fusów z kawy ,po wyczyszczeniu jak ręka odjął. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 974
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Sty 2010 14:54     Temat postu:

Savage 0007 napisał:
Witam,podobne objawy miałem. Syn wymienił wszystkie wężyki myślał ze spadki na obrotach są spowodowane przez wężyki ale jednak nic się nie zmieniło wiec rozebrałem górna częśc gaźnika i to co tam zobaczyłem wyjaśniło czemu obroty skakały i czasem nie mógł utrzymac obrotów po odpaleniu. Po prostu szlam w komorze pływakowej coś na wzór fusów z kawy ,po wyczyszczeniu jak ręka odjął. Pozdro


U mnie tez spadaja obroty tylko ze ja mam pelny wtrysk i ja nie mam gaznika wydaje mi sie ze to jest inna przyczyna swiece zostaly wszystkie sprawdzone kable tez ale usterki nie widac a tak pozatym to savage jakies inne masz te halogeny??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Sty 2010 15:12     Temat postu:

Wyczyść krokowca i odłącz na wolnych podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa - na 95% krokowiec, względnie może być właśnie ten regulator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Savage 0007
stary wyjadacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Sty 2010 19:19     Temat postu:

Witam w NXsach z wtryskiem paliwa za nierówna prace silnika na wolnych obrotach zazwyczaj odpowiada silniczek krokowy,ale nie każdy wie co to i gdzie to. U mnie po jakimś czasie w (2.0) tez coś obroty lekko fisiowaly, wymienilem przewody, świece,filtr powietrza(KNa) filtr paliwa, przeczyściłem przepływomierz i przepustnicę,na przepustnicy były małe wżery, wiec obrócilem o 360 stopni,no kopułka apartu zapłonowego ściągnięty nagar i pomogło chodzi jak zegarek,a co do halogenów są ori takie są w 2.0. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Sty 2010 20:00     Temat postu:

Jeśli chcesz zobaczyć czy krokowiec poprawnie działa znajdź na nim tłoczek (powinien być po lewej stronie krokowca) z napisem ACC następnie wypnij wtyczkę z niego i sprawdź oporność zaworu ACC.Manual mów że ma mieć oporność 10Kohm(lub 10ohm nie pamiętam jednostki) u mnie zawór miał 1kohm i miałem takie objawy jak ty.Jeśli wskaże miernik źle to pozostaje ci wymiana, a jeśli dobrze to możesz profilaktycznie wyciągnąć go (uwaga na uszczelkę) i przeczyścić, może się gdzieś zacina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 974
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lut 2010 10:48     Temat postu:

A ktos by mógł wrzucic foty gdzie ten krokowiec sie znajduje?? Savage a ty bys wrzucil te fotki z halogenami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2010 11:17     Temat postu:

na kielichu od strony pasażera masz w cholere kostek od ABS- popatrz nizej koło filtra oleju - przykręcone na 4 śruby. Dochodzi wtyczka do krokowca - takie cylindryczne badziewie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojt3kh




Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ok. Przemysla
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Lut 2010 19:19     Temat postu:

dzieki za podpowiedzi wezme sie za to i napisze jak dojde co było..
ale zaworek krokowy przy gaźniku ?????
mi chodziło 1.6 ds a nie 1.6 de


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nekoro




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Mar 2010 12:49     Temat postu:

U mnie w aucie coś na dniach się wykrzaczyło. Jak jest zimny to obr. mam wolne na poziomie 2000, ale jak się zagrzeje to w ogóle wolnych nie trzyma. Pomocy, co mam robić. Dodam że parę dni temu był w nim wymieniany olej, filtry i świece, Mam gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Mar 2010 13:35     Temat postu:

Masz źle ustawiony gaźnik. W DS oddzielnie ustawia się obroty dla ssania i normalnych wolnych. Najwyraźniej masz te od ssania ustawione na 2000rpm, a normalne za nisko.
Gdzie i jak to poprawić? Poszukaj manuala, sekcja o gaźniku (duuuużo tego!)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nekoro




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Mar 2010 19:47     Temat postu:

Już wszystko śmiga jak trzeba:). Byłem u mojego mechanika a on to jedną ręką naprawił i obroty wyregulował, dzięki. O gaźniku jednak poczytam bo to ciekawy zwierz i na pewno o niebo bardziej interesujący niż wtrysk. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Mar 2010 21:19     Temat postu:

nekoro napisał:
Już wszystko śmiga jak trzeba:). Byłem u mojego mechanika a on to jedną ręką naprawił i obroty wyregulował, dzięki. O gaźniku jednak poczytam bo to ciekawy zwierz i na pewno o niebo bardziej interesujący niż wtrysk. Pozdro


witaj. co kombinował przy gazniku? widziales co przy nim tworzył?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Mar 2010 22:56     Temat postu:

skręcił pewnie "Throttle idle" i tyle bo więcej ręką nie nakręcisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aras




Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wroclaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 9:42     Temat postu:

wojt3kh w gazniku jest jeszcze taki "amortyzator" przepustnicy , wydaje sie ze jest odpowiedzialny za to zeby po puszczeniu gazu obroty nie lecialy na leb tylko przychamowyly na powiedzmy 1k obr/min i powoli spadly nizej , urzadzenie jest oczywiscie regulowane i moze musisz go troche opuscic zeby szybciej wyhamowywal przepustnice , znajduje sie toto po drugiej stronie niz linka gazu w gazniku , mysle ze warto sprawdzic , pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin