Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Monowtrysk a co to ?????
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 22 Wrz 2006 12:18     Temat postu: Monowtrysk a co to ?????

Witam znalazłem sobie nx100 na allegro z 1991 roku dzwoniłem do goscia i pytałem czy gaznik czy wtrysk , odpowiedz padła monowtrysk. wierdzi ze to jest 1,6 16V i na jednopunktowym. Było takie cos czy nie polecacie bo to bedzie moja pierwsza 100nx i nie za duzo wiem o tym ile one pala czy maja jakies wady czy to ma 90 koni bo własciciel twierdzi że tak pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 22 Wrz 2006 12:40     Temat postu:

1.6 16v 90 km to jest silniczek na gazniku, nie wiem czy w ogole byly robione setki na monowtrysku.
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 22 Wrz 2006 12:44     Temat postu:

To jest gaźnik sterowany elektronicznie. Nie było na jednopunkcje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 22 Wrz 2006 12:48     Temat postu:

Gaznik sterowany elektronicznie można cos bliżej to jest jak jednopunktowy wtrysk czy cos wogóle innego czy warto brac z takim silnikiem pozdrawiam
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 22 Wrz 2006 12:48     Temat postu:

SEBOL_MKS napisał:
To jest gaźnik sterowany elektronicznie. Nie było na jednopunkcje.


Tak jest. W żadnym N14/B13 nie było jedno-punktów. Albo gaźnik elektronicznie ster. albo wtrysk wielopunktowy.

Co do problemów ,to jest ich niedużo. Co najwyżej wymiana jakiegoś przewodu podciśneniowego i czyszczenie przepustnicy i okolic. Np. Audi B3 z gaźnikami mają dużo większe problemy po pewnych przebiegach- dyszki do wymiany, nieszczelności ...
W NXach to dziala ładnie. Z moich doświadczeń 1-puktowy wtrysk to dużo większa gwarancja problemów.

Moc 90PS, bez kata 95PS. Osiągi wystarczające, przejedź się , porównaj do auta ,którym jeździłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 22 Wrz 2006 18:30     Temat postu:

Hmm jeżdziłem jeżdze jeszcze kadetem 1.4 wiec porównanie raczej nie mam do czego. A ile te silniki realnie pala w miescie czy tam jest ssanie ręcznie czy automatyczne bo gościu mówił ze nie pamieta i musiał by spojrzec.
Oto link do tego auta
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby ktoś mógłos jeszce cos powiedziec podsunoąc to byłbvym wdzieczny co sądzi o nim, może po zdjęciach widac jakies nieprawidłowosci nie znam sie za bartdzo na tych samochodach jestem w tym temiacie nowy z góry dzięki
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 22 Wrz 2006 18:46     Temat postu:

pelikan_rumia napisał:
A ile te silniki realnie pala w miescie czy tam jest ssanie ręcznie czy automatyczne bo gościu mówił ze nie pamieta i musiał by spojrzec.


W mieście musisz liczyć 9,10 litrów, w trasie ok 7.

pelikan_rumia napisał:

Oto link do tego auta
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby ktoś mógłos jeszce cos powiedziec podsunoąc to byłbvym wdzieczny co sądzi o nim, może po zdjęciach widac jakies nieprawidłowosci nie znam sie za bartdzo na tych samochodach jestem w tym temiacie nowy z góry dzięki


Jak będziesz oglądał to auto to sprawdź tylne nadkola, bo to częsta bolączka Nysek (w bagaźniku ściągnij boczne wykładziny i zobacz co tam się dzieje). Zobacz w jakim stanie są uszczelki dachu. Poza tym sprawdź to wszystko co w każdym innym aucie. I nie spodziewaj się, że za tą cene kupisz niewiadomo w jakim stanie 100NX.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 22 Wrz 2006 22:03     Temat postu:

Właśnie, to ja mam pytanie. Moje uszczelki dachu są ... nieprzeciekające :-> Kolnierze sa w stanie idealnym, ale te uszczelki przy "skrzydlach" sa popekane i sie wykruszaja. Czy daloby sie je w przyszlosci wymienic? Nie chcialbym szukac nowego dachu, wolalbym zregenerowac obecny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Wrz 2006 5:49     Temat postu:

sprawdz progi na kanale i z gory możesz zerwać przez to jakieś 200zł Very Happy mam pytanko, amatorskie bo amatorskie, ale jest ;]
wytlumaczcie mi te skroty np: GA16DS i pare innych tego typu widzialem, w ktorym o co chodzi ;]
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 23 Wrz 2006 7:01     Temat postu:

HunT napisał:
sprawdz progi na kanale i z gory możesz zerwać przez to jakieś 200zł Very Happy mam pytanko, amatorskie bo amatorskie, ale jest ;]
wytlumaczcie mi te skroty np: GA16DS i pare innych tego typu widzialem, w ktorym o co chodzi ;]


GA16DS to jest silniczek 1,6 stosowany w nyskach, ale nie pamiętam który.
Ze skrótów: wywołujący dreszcz podniecenia Wink SR20de, czyli kultowa jednostka nissana. W wersji 100nx miała 143 konie, był jeszcze np 150konny SR20DE w primerze gt, czy uturbiony, bodajże 230 koni w sunnym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Wrz 2006 8:48     Temat postu:

pelikan moje wcześniejsze autko to był Kadzio 1,4 i czyli monowtrysk ty miałes to samo


różnica w przyśpieszeniu i szybkosci ogromna puki nie zaczeło mi sprzęglicstałem w miejscu i poprostu siwo sie robiło bez sprzęgła
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 23 Wrz 2006 11:00     Temat postu:

HunT napisał:
mam pytanko, amatorskie bo amatorskie, ale jest ;]
wytlumaczcie mi te skroty np: GA16DS i pare innych tego typu widzialem, w ktorym o co chodzi ;]


Podstawy 100NX Wink :

GA16DS - motor 1600 16V DOHC, moc 90 -95PS, zasilanie: gaźnik ster. elektronicznie, albo na niektóre kraje bez sterowania elektronicznego(bez kata,EGR itp)

GA16DE - ten sam motor,tyle że na wielopunktowym wtrysku paliwa, moc 90 albo 102 KM.

SR20DE - motor 2000, 16V ,również 2 wałki rozrządu. Też łańcuch na rozrządzie( w serii GA są 2 łańcuchy). Moc 143KM ,a w Primerze 150.Generalnie 140- 150KM. Były słabsze, popularniejsze wersje pochodne o mocy 115KM,125KM,131KM.

Na rynek japoński szły jeszcze motory GA15DS o mocy 94KM, GA16DE o mocy 110KM (też na USA), oraz SR18DE o mocy 140KM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Wrz 2006 11:55     Temat postu:

tarsar, wielkie dzięki, właśnie o takie info mi chodziło :} więc teraz z tego co widze, to mam taki sam silniczek jak ty tylko, że benzyniak :} ( co oznacza EGR ? )
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 23 Wrz 2006 12:04     Temat postu:

HunT napisał:
tarsar, wielkie dzięki, właśnie o takie info mi chodziło :} więc teraz z tego co widze, to mam taki sam silniczek jak ty tylko, że benzyniak :} ( co oznacza EGR ? )


No , ja też mam Only PB.
EGR to zawór recyrkulacji spalin, jest po to , żeby spełnić pewne normy spalin. Ja ma -EGR tzn, że mam go zdeaktywowanego, poszukaj na forum, co to daje

W podpisie masz napisane V16 - co oznacza ,że masz pod maską silnik widlasty, 16-to cylindrowy Very Happy . Tak jak V6, V8.

A NX ma 16V - czyli 16 zaworów w głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 23 Wrz 2006 13:11     Temat postu:

nie no 16V to wiem co znaczy Razz az taki amator to nie jestem :}
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin