Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cwaniak22
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa/WROCłAW
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 19:46 Temat postu: nie odpala po dłuższym postoju |
|
|
mam 1.6 93r gaz i od kilku dni nie odpala za pierwszym razem jak kiedyś nawet zimą odpali podusi i gaśnie i tak z 10 razy napewno pompa jest do wymiany bo czuć podczas jazdy na paliwku ale czy to morze być przyczyna że nie odpala no i cały czas chodzi wentylator jakieś propozycje ???licze na was bo już nie wiem co zrobić pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 19:50 Temat postu: |
|
|
Moja propozycja to napisać jaki silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 19:52 Temat postu: |
|
|
Luki napisał: | Moja propozycja to napisać jaki silnik. |
moja propozycja to wizyta u kulisty...
1.6 DE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gem dnia 17 Kwi 2009 19:58 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cwaniak22
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa/WROCłAW
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 20:08 Temat postu: |
|
|
no spoko a jakieś inne propozycje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 20:11 Temat postu: |
|
|
cwaniak22 napisał: | no spoko a jakieś inne propozycje |
jasne...kup 2.0
koniec OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 20:26 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | Luki napisał: | Moja propozycja to napisać jaki silnik. |
moja propozycja to wizyta u kulisty...
1.6 DE |
Dzięki, nie skorzystam. Przecież są dwa 1.6 do ch..a pana. Gdzie było napisane że DE?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 17 Kwi 2009 20:30 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 20:57 Temat postu: |
|
|
Luki napisał: | gem napisał: | Luki napisał: | Moja propozycja to napisać jaki silnik. |
moja propozycja to wizyta u kulisty...
1.6 DE |
Dzięki, nie skorzystam. Przecież są dwa 1.6 do ch..a pana. Gdzie było napisane że DE? |
93 rok ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2009 23:01 Temat postu: |
|
|
Mój biały rupieć stał ostatnio jakieś trzy miesiące. Wsiadłem i ... odpaliłem. I już. Ale on nigdy niesponiewierany żadnym mieszalnikiem.
Tak dla potomnych, nie przesadzajcie z tym gazem, bo to często h.., nie oszczędność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 6:32 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | Luki napisał: | gem napisał: | Luki napisał: | Moja propozycja to napisać jaki silnik. |
moja propozycja to wizyta u kulisty...
1.6 DE |
Dzięki, nie skorzystam. Przecież są dwa 1.6 do ch..a pana. Gdzie było napisane że DE? |
93 rok ?! |
Ja z 1993 roku mialem 50% skutecznosci jeden DS i jeden DE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 8:08 Temat postu: jw |
|
|
No to teraz w temacie -
Podejrzewam ze nie odpala bo tak jak piszesz pompa padla i paliwko sie cofa albo poprostu odparowuje a podem nie ma sily zaciagnac - wiec najpierw wymien pompe a potem bedziemy radzic dalej
CVo do wentylatora to moze czujnik temperatury padl i jest caly czas zalaczony - warto sprawdzic?
"Tak dla potomnych, nie przesadzajcie z tym gazem, bo to często h.., nie oszczędność."
Mialem 6 nx - ow z czego 5 na gazie i g.... prawda ze zle chodza i nie oszczednosc - jak kolega odpala auto tak jak pisze raz na 3 miesiace to mu wszystko jedno ale jak ludziska autem jazdza i pracuja to wybacz ale jest roznica w portfelu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez s900 dnia 18 Kwi 2009 8:10 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cwaniak22
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa/WROCłAW
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 13:49 Temat postu: |
|
|
dzięki za opinie na temat bo co do pozostałych to pomylili chyba tematy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cwaniak22
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa/WROCłAW
|
Wysłany: 20 Kwi 2009 17:58 Temat postu: |
|
|
bedę wymieniał pompe paliwa tylko gdzie ona jest ukryta pewnie gdzieś koło baku ?????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Kwi 2009 21:23 Temat postu: jw |
|
|
Jak masz wtrysk to w baku a jak gaznik to patrzac na silnik od przodu auta po prawej stronie z tylu silnika przykrecona na 2 srobki - nakretki klucz 12"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cwaniak22
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa/WROCłAW
|
Wysłany: 21 Kwi 2009 19:37 Temat postu: |
|
|
no mam wtrysk czyli w baku jakieś porady co do wymiany i jak najlepiej się tam dostać????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2009 19:45 Temat postu: jw |
|
|
Wyjmujesz tylnie siedzenie i pod szara klapka na kilka srobek masz przykrecona pompe znowu na kilka srobek - jest znuzona w zbiorniku paliwa - a padla zapewnwe przez zbyt niski poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|