Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Obroty w GA16DE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-=0zi=-




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Lut 2010 14:24     Temat postu: Obroty w GA16DE

Witam
Już od dłuższego czasu zastanawia mnie jakie obroty na biegu jałowym powinien mieć ten silnik. Odnoszę dziwne wrażenie, że mój ma za niskie bo przy wyłączonych odbiornikach prądu obroty mam na poziome 600-650 co powoduje wibracje na całym samochodzie, jak się zatrzymuję i wrzucam na luz obroty spadają poniżej 500 po czym po chwili z powrotem wskakują na 600-650. Jak mam włączone światła i nawiew na którąkolwiek pozycję obroty oscylują w granicach 700 i już nie czuć wibracji ale wydaje mi się, że tak być nie powinno. Ktoś się już może spotkał z takim problemem. Wiecie może jak to rozwiązać. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paxon




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kłodzko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Lut 2010 15:01     Temat postu:

mam tak samo jak stoje wlacze np dmuchawe to oborty spadaja na 500 ale zaraz wracaja na 850, to jest normalne, ale jak wracaja jak nie to to nie jest Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarkos




Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/ND/MW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Lut 2010 15:50     Temat postu:

ja mam 1000-1200 i jest ok ale ponoć to wszystko reguluje sie gaznikiem czyszczenie i regulacja czyni cuda + zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
-=0zi=-




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Lut 2010 1:01     Temat postu:

Tylko że ja mam GA16DE z tego co mi się wydaje to raczej jest wtrysk Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lut 2010 10:00     Temat postu:

GA16DE fabrycznie ma ustawione obroty na wolnych w okolicy 800, jak podepniesz Consula to będziesz widział jak obrotka przekłamuje na wolnych...
Powinieneś ustawić je tak by mniej wiecej na obrotomierzu było ciut poniżej 900...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Lut 2010 13:29     Temat postu:

Ja mam przy zimnym silniku 1000 moze cosik wiecej. jak rozgrzej sie stoji 800-900 i to jest optymalne ustawienie. jak masz na wtrysku to mozesz podkrecic mu powietrza to powinny skoczyc obroty. albo cos z zaplonem sprawdzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
-=0zi=-




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lut 2010 0:40     Temat postu:

Świetnie, w takim razie już wiem co mogę zrobić co by podnieść obroty bo zaczyna mi to coraz więcej problemów sprawiać ale proszę powiedzcie mi jeszcze jak to mogę zrobić bo niestety jeszcze się tym nie bawiłem Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lut 2010 1:16     Temat postu:

jak dobrze pamietam nazywa sie to silniczek krokowy, dokładnie ci nie powiem bo robilem to z jakas instrukcja ale jest tam taka srubeczkA i nia sie podkreca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
-=0zi=-




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Lut 2010 15:07     Temat postu:

Dzisiaj ładny dość ciepły dzień więc postanowiłem się zabrać za regulacje obrotów... śrubkę znalazłem pokręciłem i na wolnych obrotach z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami włącznie z wentylatorem 850 przy włączonym wentylatorze 800 pierwsze wrażenia po przejechaniu się kawałek... lepiej ciągnie od dołu, wcześniej setka dostawała takiego dziwnego kopa dopiero przy 4 tysiącach teraz ciągnie równo, jeszcze tylko musze pojeździć coby sprawdzić czy obroty się utrzymają w tym przedziale i co najważniejsze czy spalanie się zmieni na + czy na - Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin