Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FullMetalJacket




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Sty 2010 16:12     Temat postu: Problem z odpaleniem

Przyszła do nas piękna, syberyjska zima...tak więc zaczęły się problemy.
Jeden z nich dopadł mnie, a mianowicie mam problem z odpaleniem mojego Niska. Z początku wydawało mi się, ze jest to wina akumulatora który miał już swoje lata i przy tak okropnych mrozach miał prawo odmówić współpracy.

tak wiec kupiłem nowe aku, zamontowałem na woim miejscu i po ok 20minutach udało mi się odpalić moją czerona strzałę. Wszystko było ładnie. Z racji tego, ze aku jest nowy postanowiłem nie wyciagać go i zostawiać w domu na noc tym bardziej, ze rano nie miałem czasu na jego ponowne montowanie.

Z rana po ok 15min kręcenia w koncu odpalił, pogrzałem go jakieś 20minut albo i wiecej i poszedłem do domu. po ok godzinie zszedłem do auta, odpaliłem, wszedł na obroty i zgasł...potem już nie odpalił chociaż powoli zaczął łapać.

wiec teraz pytanie brzmi czy to wina akumulatora,rozrusznika czy świec albo go tak zalałem, ze nie chciał odpalić.?..starałem sie go rozruszać podpinając kable ale nic to nie dało.

jest to moje pierwsze auto wiec wiedze odnośnie takich spraw mam zasadniczo nie wielką...tak wiec uprzejmie zwracam się do ludzi którzy lepiej znają się na tym temacie o jakąkolwiek pomoc bo może uda mi sie tą sprawe rozwiazać bez wzywania mechanika.

pozdrawiam
FMJ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vinci




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Sty 2010 21:33     Temat postu:

masz w nim gaz? bo jezeli tak i pdpalałes na gazie przy takim mrozie to zamroziłes parownik.......
podaj wiecej danych.....czy rozrusznik kreci po właczeniu, czy moze słychac jakis zgrzyt.....itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Sty 2010 21:55     Temat postu:

Jakim olejem masz zalana swoją setę??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 27 Sty 2010 22:14     Temat postu:

Sprawa może być naprawdę banalna. Miałem swego czasu taki przypadek, że odpalałem setkę przy -18. Poszło ładnie, przejechałem ze 20 parę kilosów po mieście i wyłaczyłem silnik. Na drugi dzień rano silnik zaskoczył, następnie zgasł. I tak próbowałem go odpalić aż do końca aku. Okazało się, że zamarzł tłumik. Woda się w nim nazbierała i pozamiatane było do odwilży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paxon




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kłodzko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Sty 2010 22:49     Temat postu:

dzisiaj -26, setka z pierwszego kopa dwa dni nie odpalana ;] ale rozrzusnik zgrzytnal, w sumie zawsze zgrzytal od kiedy pamietam od czego to moze byc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Sty 2010 23:51     Temat postu:

Bendix mógłbyć - nie zdziw się jak skończy się jego żywot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 28 Sty 2010 9:10     Temat postu:

Kolega napisał, ze setka kręciła, wiec raczej to nie bendix. On wydaje tylko charakterystyczny "stuk".

Szerokości.
Powrót do góry
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Sty 2010 10:05     Temat postu:

No chyba że ta tulejka co jest na pierścieniu osadczym się zsuneła i zębatka nie zazębia do końca. Jak zgrzyta to moze to być też niedokręcony rozrusznik - spotkałem się z takim czymś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FullMetalJacket




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Sty 2010 15:37     Temat postu:

A więc problem rozwiazany a przynajmniej mam taką nadzieje...mróz zmalał tak wiec postanowiłem ponownie zamontować aku w mojej secie i próbować odpalić...po ówczesnej rozmowie ze znajomym i wysłuchanmiu jego porad zrobiłem to co mi kazał i okazało się, ze przyczyną było najprawdopodobnie zalanie go paliwem...

tak to jest jak się człowiek nie zna na niektórych sprawach :/ najważniejsze, ze pierwsze doświadczenia za sobą teraz tylko czekać na wiosne i kase i brać sie za moja setunie Very Happy

dzieki wszystkim którzy próbowali pomóc Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin