Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z silnikiem?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 28 Lis 2005 19:51     Temat postu: Problem z silnikiem?

Cześć.
Witam jestem nowy Razz Mam Nyske od niedawna i zglaszam sie do was o rade.
Kiedy chce odpalic moja setke to mam maly problem. kreci i kreci i nie pali. Musze robic to bardzo dlugo. Czasami strzeli cos z motoru- kolektor?- i odpala. Jak odpali to na wysokich obrotach sprawuje sie super ale jak puszcze gaz to koniec Sad Gasnie silnik albo dusi sie jakby paliwo sie konczylo, a paliwo jest. Coz to moze byc? Mowia ze pompka od paliwa, a moze co innego?

I druga sprawa. Mam silnik 2.0 16V, kurde ogolnie jest super, tylko jak mu wrzuce 6 tysiecy obrotow i kolejne biegi to widac jak wskazowka od zupy spada. To normalne??

Prosze o pomoc.
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 28 Lis 2005 20:47     Temat postu: Re: Problem z Siknikiem?

Hubert100 napisał:

Kiedy chce odpalic moja setke to mam maly problem. kreci i kreci i nie pali. Musze robic to bardzo dlugo. Czasami strzeli cos z motoru- kolektor?- i odpala. Jak odpali to na wysokich obrotach sprawuje sie super ale jak puszcze gaz to koniec Sad Gasnie silnik albo dusi sie jakby paliwo sie konczylo, a paliwo jest. Coz to moze byc? Mowia ze pompka od paliwa, a moze co innego?

Akumulator sprawdziłeś? Może ECU jest brudny i dlatego wariuje? A podpiąć pod OBD i zczytać kodów błędów się czasem nie da?
Hubert100 napisał:

I druga sprawa. Mam silnik 2.0 16V, kurde ogolnie jest super, tylko jak mu wrzuce 6 tysiecy obrotow i kolejne biegi to widac jak wskazowka od zupy spada. To normalne??

To zdecydowanie nie jest normalne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 205
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Lis 2005 21:55     Temat postu:

A ja mam siknik z Tico (czy innego Dełu). Psiuka przeuroczo na przednią szybę. Poprzedni siknik był z AUDI,może dlatego padł był

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 29 Lis 2005 1:26     Temat postu:

Miskowski napisał:
A ja mam siknik z Tico (czy innego Dełu). Psiuka przeuroczo na przednią szybę. Poprzedni siknik był z AUDI,może dlatego padł był


czy tylko ja jestem pijany i nie wiem o co chodzi w tym poscie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Lis 2005 8:44     Temat postu:

Hehehe Very Happy Ja tez niewiem o co chodzi Very Happy No zostaje mi chyba sprawdzenie jakims komputerem mojego silniczka Sad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 29 Lis 2005 8:47     Temat postu:

Ps. Marthen co to jest ECU? Embarassed
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 29 Lis 2005 9:01     Temat postu:

Hubert100 napisał:
Ps. Marthen co to jest ECU? Embarassed

Engine Control Unit.
Znalezione w sieci: "Samochód zasilany systemem wtryskowym posiada urządzenie nazywane jednostką sterującą (dalej ECU). ECU jest wyspecjalizowanym komputerem odpowiadającym za parametry pracy silnika w każdych warunkach prędkości i obciążenia. Aby parametry te były poprawne w każdych warunkach, ECU dysponuje mapą zasialnia paliwem i sterowania zapłonem, określającą zgrubne wartości zasilania i sterowania dla panujących w silniku warunków (obrotów i podciśnienia kolektora). Specjalny program, również zapisany w ECU, przetwarza tę mapę, korygując ją w oparciu o wskazania sond lambda, spalania stukowego i szeregu innych czujników."

Poza tym namieszałem w poprzednim poście. Chodziło mi o brudny silnik krokowy Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Lis 2005 9:53     Temat postu:

hm... sprawdz przewod który odprowadza podciśnienie z kolektorą ssącego do servo(taka grucha od hamulców)... sprawdz podłaczenie wszyskich kostek na silniku... tak ja Marthen pisze silniczek krokowy... nie lej ukrainskiej wachy bo GTi tego nie lubi (przynajmnie Moje), wymień Sobie świece i przewody WN oraz sprawdz czy ten węgielek w kopułce aparatu zapłonowego nie jest zajechany Wink to chyba tyle ....
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 205
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Lis 2005 14:38     Temat postu:

Cześć Hubert, czy to aby nie Twoja nyska była do sprzedania na allegro?? widziałem ofertę czarnego nx 2.0 jeszcze na niemieckich balach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 205
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2005 22:28     Temat postu:

Chopaki! To byl zart sceniczny! ZART!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 205
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Lis 2005 22:35     Temat postu:

Bo wczora z wieczora temat brzmial "problemy z siknikiem"- a dzis najwyrazniej obudzil sie korektor. Stad moj niebywale wyrafinowany wykwit humoru, niezrozumialy dla dzisiejszych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Lis 2005 23:04     Temat postu:

0l0 to niemoje auto na allegro, ale jesli ktos by byl zainteresowany to za okolo 4500zl go sprzedam- czarne 2.0 16V Ogolnie stan dobry ale tak jak pisalem wyzej ciezko odpala
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 205
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Lis 2005 0:20     Temat postu:

Hubert100 napisał:
0l0 to niemoje auto na allegro, ale jesli ktos by byl zainteresowany to za okolo 4500zl go sprzedam- czarne 2.0 16V Ogolnie stan dobry ale tak jak pisalem wyzej ciezko odpala

No to może się w końcu Fiodor zdecyduje, bo już raz robił podchody pod klubowe GTI Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 30 Lis 2005 9:32     Temat postu:

Zostaje przy tym co mam .... dosc mam wojazy

Jak ponownie zapałam milością do GTI to pojade za nasza zachodnią granicę.... ale na razie nie planuje
Powrót do góry
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 30 Lis 2005 15:58     Temat postu:

Miskowski napisał:
Stad moj niebywale wyrafinowany wykwit humoru, niezrozumialy dla dzisiejszych.
mamy rozumiec ze Ty jestes z tych nie dzisiejszych Confused: Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin