Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[SR20DE] mała moc silnika gti

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezasg12




Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2010 20:47     Temat postu: [SR20DE] mała moc silnika gti

Myślałem o wymianie silnika, ale może da się z nim coś zrobić, po naciśnięciu gazu nie ma przyspieszenia, co chwila próbuje skoczyć do przodu,ale zaraz znowu muli,w jednym tłoku jest słabsze ciśnienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 11 Cze 2010 22:01     Temat postu:

Pierścienie albo zawory.
Powrót do góry
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2010 22:57     Temat postu:

Lub uszczelka pod łbem w okolicach tego cylindra co mniejszą kompresję ma.Ucieka ci płyn chłodniczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tjozwiak




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skawina k.Krakowa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Cze 2010 2:16     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Lub uszczelka pod łbem w okolicach tego cylindra co mniejszą kompresję ma.Ucieka ci płyn chłodniczy?
jakby kompresja poszła do płynu to kopciłby na biało i momentalnie robiłby ciśnienie w układzie chłodzenia ... może być nadpalony któryś za zaworów wydechowych ewentualnie silnik mógł być przegrzany i popękały pierścienie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Cze 2010 9:34     Temat postu:

No to przynajmniej wiadomo co się dzieje;] Tak czy siak wypadało by zdjęć łeb.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezasg12




Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Cze 2010 17:50     Temat postu:

po zimie było mało płynu i kilka razy złapał wysoką temperaturę ale nie przekroczyła max

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Cze 2010 18:37     Temat postu:

Jeden cylinder ma słabą kompresję, czyli możesz zrobić próbę olejową i dowiesz się czy pierścienie na tłoku są w porządku. Potrzebny Ci do tego olej i manometr. Sprawdzasz pierw manometrem kompresję, potem przez otwór dla świecy wlewasz odrobinę oleju. Mierzysz ponownie kompresję w tym cylindrze. Jeżeli wyjdzie inna wartość niż przed wlaniem oleju to dupnięte masz pierścienie na tłoku. Natomiast jeżeli wyjdzie ta sama wartość to do roboty jest głowica. I tutaj możesz mieć luzy zaworowe, czy to dolotowe czy wylotowe, bądź pęknięta głowicę. Jak już chcesz z tym robić to taniej Ci wyjdzie zabawa z głowicą, niż pierścieniami, gdzie trzeba raczej wyjąć silnik i rozebrać cały dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin