Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[SR20DE] Zostawić puszkę na olej na dolocie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Paź 2011 21:33     Temat postu: [SR20DE] Zostawić puszkę na olej na dolocie?

Cytat:


Przy serii, czy nawet po abc, równie dobrze możesz te puszkę ciepnąć centralnie w kosz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Paź 2011 18:44     Temat postu:

foo napisał:
Przy serii, czy nawet po abc, równie dobrze możesz te puszkę ciepnąć centralnie w kosz...

Dzięki tej puszce olej wypychany wraz z powietrzem z silnika mniej syfi dolot i kolektor ssący. Moja decyzja jest taka, że zostaję przy opcji SR20DE z puszką i już.

Puszka już kupiona na forum NissanZone, dzięki pomocy kolegi nismojoe - wielkie dzięki za pomoc!

Temat do zamknięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Paź 2011 19:22     Temat postu:

Marian napisał:
Dzięki tej puszce olej wypychany wraz z powietrzem z silnika mniej syfi dolot i kolektor ssący.

Eee serio? Do turbo catch ma sens i ten w naszych to został w spadku w rodowodzie z wałem jak poprzeczne DET, pomijam, że kolejne odmiany n/a silników z rodziny SR już tego średnio udanego balastu nie mają...
Marian napisał:
Moja decyzja jest taka, że zostaję przy opcji SR20DE z puszką i już.

Ależ zostań, to Twoje konstytucyjne prawo.

Pozdro,
foo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Paź 2011 19:42     Temat postu:

foo napisał:
Do turbo catch ma sens i ten w naszych to został w spadku w rodowodzie z wałem jak poprzeczne DET, pomijam, że kolejne odmiany n/a silników z rodziny SR już tego średnio udanego balastu nie mają...

No fakt, przykładowo SR20VE ma po prostu dwa kanały na ten olej w pokrywie zaworów
foo napisał:
Ależ zostań, to Twoje konstytucyjne prawo.

I zostanę. Ty też zostałeś z puszką na froncie Razz

PS. Fajny artykuł a propos tego o czym dyskutujemy pod tematem do zamknięcia: http://www.sr20-forum.com/naturally-aspirated-all-motor/34413-crank-case-ventilation-fully-explained-naturally-aspirated-edition.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Paź 2011 19:55     Temat postu:

Marian napisał:
No fakt, przykładowo SR20VE ma po prostu dwa kanały na ten olej w pokrywie zaworów

Też mamy dwie i nie na olej a na pary oleju
Marian napisał:
Ty też zostałeś z puszką na froncie Razz

Przecież w obecnym jeszcze mam Razz Ale w poprzednim wyjebka i przy cat camsach i pełnej regeneracji łba, z 192KM na pokładzie, nalatane 80kkm i dalej lata po Rzeszowie motorownia, więc wiesz, foo ma zawsze racje i tematów których nie dotknął osobiście - się nie wypowiada Wink Artykuł znany oczywista, a temat to raczej do wydzielenia bo fajny, ale znając przychylność rządzących na forum, to albo usunie jak większość, albo pójdzie w kosz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Paź 2011 17:33     Temat postu:

W dalszą dyskusję nie będę wchodził, gdyż nie znam się na tym i nie mam doświadczenia z modyfikacjami, żeby się tutaj wypowiadać szczegółowiej...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 08 Paź 2011 19:21 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Paź 2011 20:45     Temat postu:

Podziękował za wydzielenie Thoms.

Dyskutować wielce nie ma co, w sensie jak pucha jest uszkodzona, a silnik seria, lub w okolicach parunastu % więcej niż seria, to śmiało można zrobić tak:

Chcąc jednak wydać z sensem parę pln to niestety tylko jakiś markowy catch oil tank, z drenażem, obiegiem odm, tudzież wyjściem zwieńczonym filterkiem. Są też patenty z filtrami od wody Very Happy, ale to już naprawdę padaka musi być motorownia i w większości przypadków tyczy się paciarowozów. Generalnie, jak nasze n/a rzuca tam olejem, to się kłania obróbka łba, tudzież układu tłokowego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Paź 2011 20:54     Temat postu:

No raczej, jak przedmuchów nie ma to i nie powinno być co łapać. Ale z drugiej strony - to by producent nie przewidywał sam takiego urządzenia. Na pewno w pewnym stopniu dopuszczalne jest chlapanie olejem.
A jak się dalej zastanowić to może właśnie lepiej zakończyć odmę jakimś filterkiem żeby do środka syf nie leciał bo teoretycznie jak się ją podłączy pod dolot to ciepłe powietrze z środka skrzyni korbowej będzie obniżać sprawność silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Paź 2011 21:27     Temat postu:

Nie da rady tak zrobić jak mówisz Thom, trzeba drzeć kolektor ssący i wszystkie podciśnienia wydzielić do tanka inaczej będzie lewe powietrze. Nawet jak silnik będzie w lux stanie to między 2 a 3 kanałem ssącym zaraz przy głowicy jest jakby waku mostek i będzie ssało lewe powietrze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin