Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

wymiana filtra paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 30 Cze 2010 12:18     Temat postu: wymiana filtra paliwa

Witam
Gdzie się u nas znajduję filtr paliwa ? Ktoś może wie która to strona serwisówki, bo nie mogę tego znaleźć. Kupiłem taki metalowy, ale coś mi się wydaje, że może być zły bo w sklepie coś mówili, że montowali jakieś plastikowe również i jak patrzę to taki plastikowy znajduję się zaraz przy silniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez baszek dnia 30 Cze 2010 12:22 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Cze 2010 14:06     Temat postu:

z tego co kojarzę to od grodzi silnika, troszkę po prawej stronie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Cze 2010 14:16     Temat postu:

w ga16DE znajduje sie pod maska kolo pompy hamulcowej/serwa i jest metalowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 30 Cze 2010 15:48     Temat postu:

blackhonda6 napisał:
w ga16DE znajduje sie pod maska kolo pompy hamulcowej/serwa i jest metalowy.
Właśnie mnie dał facet taki metalowy, a mam plastikowy (ja mam 16DS - gaźnik) - muszę jechać wymienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Cze 2010 16:32     Temat postu:

Ja w DSie mam metalowy. Boisz się wykrywaczy metalu czy co? Jakaś to różnica z czego obudowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 30 Cze 2010 17:07     Temat postu:

Thomsonicus napisał:
Ja w DSie mam metalowy. Boisz się wykrywaczy metalu czy co? Jakaś to różnica z czego obudowa?

Nie wiem czy jest jakaś różnica w samym filtrze, ale budowa tego filtra jest inna -- ten plastikowy na górze ma wejście na wężyk puszczone w bok, ten metalowy do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Cze 2010 18:09     Temat postu:

napewno budowa zewnetrzna jest zupelnie inna a do tego plastikowy (DS) jest duzo tanszy. ja placilem dokladnie 15zl. montaz jest bardzo prosty. filtr wychaczasz z tej metalowej obejmy, nastepnie odkrecasz metalowe zaciski z wezy poczym zsuwasz je z filtra i oto masz juz filtr w rece. i to cala filozofia. pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 01 Lip 2010 9:22     Temat postu:

majchrzok napisał:
napewno budowa zewnetrzna jest zupelnie inna a do tego plastikowy (DS) jest duzo tanszy. ja placilem dokladnie 15zl. montaz jest bardzo prosty. filtr wychaczasz z tej metalowej obejmy, nastepnie odkrecasz metalowe zaciski z wezy poczym zsuwasz je z filtra i oto masz juz filtr w rece. i to cala filozofia. pozdr

Za metalowy też zapłaciłem 15zł -- jak będę przejeżdżał obok sklepu, gdzie kupiłem to wymienię na plastikowy.

A co do samej wymiany to nowego filtra nie trzeba trochę zalać benzyną przed montażem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tjozwiak




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skawina k.Krakowa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lip 2010 15:17     Temat postu:

W większości samochodów gdzie jest wtrysk paliwa z racji tego że jest duże ciśnienie w układzie zasilającym stosuje się filtry paliwa w metalowych obudowach natomiast w starszych brykach gdzie silnik jest zasilany przez gaźnik są zazwyczaj plastikowe z racji tego że nie ma tam już takiego ciśnienia paliwa jak w układach wtryskowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lip 2010 16:45     Temat postu:

W sumie ma sens. Dzięki za info.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lip 2010 11:27     Temat postu:

Chyba jednak to nie ma sensu... W firmowym seiczento 1.1 na wielopunktowym wtrysku jest plastikowy filtr paliwa, tak samo ja w astrze II 1.8. Wydaje mi sie ,że zależy to od producenta pojazdu. Ostatnio czytałem o wtryskiwaczach do diesla z pierścieniem polimerowym który rozszerza pod wpływem ciśnienia paliwa i wtedy następuje wtrysk.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 11 Lip 2010 20:18 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lip 2010 12:38     Temat postu:

Ja w DS miałem metalowy być może poprzednicy taki sobie wrzucili choć raczej wątpię Embarassed

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez komorokoro dnia 11 Lip 2010 12:39 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 22 Lip 2010 16:20     Temat postu:

komorokoro napisał:
Ja w DS miałem metalowy być może poprzednicy taki sobie wrzucili choć raczej wątpię Embarassed
Zamontowałem plastikowy - mocowanie też było tylko na filtr plastikowy (też mam DS). Szefo sklepu mówił mi że montowali na zmianę metalowe i plastikowe, więc może być różnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gryzz




Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Mar 2011 19:41     Temat postu:

odswieze temat.. silnik DS
nie moge wrzucic linku ze zdjeciem dopiero sie zarejestrowalem, chcialem zeby mi ktos potwierdzil czy to na pewno filtr paliwa..
moge wyslac na pw chyba ze ktos ma zdjecie silnika i moze mi zaznaczyc
pytam bo to co wydaje mi sie filtrem jest dwukrotnie mniejsze niz to co kupilem i jak sie przyjrzec widac jakis plyn swobodnie plywajacy a nie znam sie i licze ze jak cos nazywa sie filtrem to bedzie w srodku mialo cos co filtruje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nekoro




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Mar 2011 20:14     Temat postu:

Fotek nie mam, ale przy prawym nadkolu(stojąc przodom do otwartej maski;), jest przykręcona metalowa obejma, a w niej siedzi filterek(u mnie metalowy). Poza tym jak masz filtr do PB to bez względu na to jaki on jest i do czego dedykowany, spełni swoje zadanie. Pamiętaj tylko o zachowaniu kierunku przepływu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin