Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zaczelo mnie szarpac po dordze - prosze zmienilem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 12 Wrz 2007 23:14     Temat postu:

witam chcialbym zasugerowac ze przeglub japierw slychac takie strzelanie przy max skrecie i to przez dluzszy czas a pozniej dopiero lozyska leca w nim.pozdro
Powrót do góry
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Paź 2007 13:59     Temat postu:

duduś napisał:
witam chcialbym zasugerowac ze przeglub japierw slychac takie strzelanie przy max skrecie i to przez dluzszy czas a pozniej dopiero lozyska leca w nim.pozdro


Chyba muszę sie zgodzić
Heh... u mnie tak stuka od jakiegoś czasu. Przy skręconych kołach gdy ruszam to pojawiają się te odgłosy (stukanie) potem jak jadę prosto to jest normalnie (bez odgłosów). Chyba czeka mnie wymiana przeguba Evil or Very Mad

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 03 Paź 2007 18:45     Temat postu:

U mnie właśnie wymieniałem przegub, ale na jakiś używany (bo mi została skadś resztka przegubu:P ) i nie ustało mi stukanie na wybojach i przy maksymalnym skręcie :/ kiepsko troche, bo sie boje zeby mi autko nie stanelo na drodze ;/ możliwe zebym na zepsuty przegub wymienił Razz aha i podobno wpakowałem tam przegub (zew) z abs em (tam jest takie coś pierścień z ząbkami, który podobno daje impulsy do abs zeby działał jak działa) i wszystko mi pasuje możliwe to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Paź 2007 18:05     Temat postu:

Cieszyn napisał:
U mnie właśnie wymieniałem przegub, ale na jakiś używany (bo mi została skadś resztka przegubu:P ) i nie ustało mi stukanie na wybojach i przy maksymalnym skręcie :/ kiepsko troche, bo sie boje zeby mi autko nie stanelo na drodze ;/ możliwe zebym na zepsuty przegub wymienił Razz aha i podobno wpakowałem tam przegub (zew) z abs em (tam jest takie coś pierścień z ząbkami, który podobno daje impulsy do abs zeby działał jak działa) i wszystko mi pasuje możliwe to?


Po 1. Może być zepsuty.
Po 2. Jeśli masz NXa bez ABSu to przegób do NXa z ABSem nie pasuje. Możesz mieć przegób z innych roczników ale tylko wtedy gdy dopasowujesz przegób bez ABS do NXa bez ABSu.

Pozdro Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 05 Paź 2007 21:44     Temat postu:

Senior napisał:
Cieszyn napisał:
U mnie właśnie wymieniałem przegub, ale na jakiś używany (bo mi została skadś resztka przegubu:P ) i nie ustało mi stukanie na wybojach i przy maksymalnym skręcie :/ kiepsko troche, bo sie boje zeby mi autko nie stanelo na drodze ;/ możliwe zebym na zepsuty przegub wymienił Razz aha i podobno wpakowałem tam przegub (zew) z abs em (tam jest takie coś pierścień z ząbkami, który podobno daje impulsy do abs zeby działał jak działa) i wszystko mi pasuje możliwe to?


Po 1. Może być zepsuty.
Po 2. Jeśli masz NXa bez ABSu to przegób do NXa z ABSem nie pasuje. Możesz mieć przegób z innych roczników ale tylko wtedy gdy dopasowujesz przegób bez ABS do NXa bez ABSu.

Pozdro Cool



Hehe no właśnie o to mi chodzi ze ja nie mam ABS a podobno spasował ten od ABS:P lol moze sie coś temu mojemu znajomemu popieprzylo Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Paź 2007 11:26     Temat postu:

Cieszyn napisał:

Hehe no właśnie o to mi chodzi ze ja nie mam ABS a podobno spasował ten od ABS:P lol moze sie coś temu mojemu znajomemu popieprzylo Razz


Ja ostatnio specjalnie podjechałem do sklepu i pytałem czy pasują przegóby z innych roczników, ale w grę nie wchodziły 100 NXy z ABS bo mam nismo bez ABSów.
Gościu powiedział, że do ABS są inne, czyli trzeba mieć do wersji bez ABS, rocznik jest nie ważny. Koszt około 170 zł.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Areckii




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Sie 2009 15:58     Temat postu:

No i moja setka dolacza do grona ujeb****nych przegubow:/
Wracajac z nad morza do wawrszawy zaczalem odczuwac wibracje na kierownicy przy zalaczeniu i odlaczaniu napedu. I tak sie dzialo raz na jakis czas. W srode bylem u mechanika i zobaczyl peknieta oslone przegubu no i tam pare gratow do wymiany w zawieszce. Termin umowiony a wymiane a dzisiaj rano chce ruszyc i co??
PADAKA.. samochod juz nie ruszyl. Zaczal walic przegub tak jakby po ziemi szural. Schylilem sie do kola a tam przegub luzny tak ze mozna go wyciagnac tam z kola:p
I zauwazylem jakas kulke od jakiegos lozyska w oslonie... chyba bedzie drogo z naprawa.. jak ktos ma jakis kontakt do dobrych czesci w dobrych cenach to prosze o info;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Sie 2009 17:33     Temat postu:

ja kupilem przegob z abs za 140zl w sklepie i zalozylem firma C.V JOINT nie wiem czy dobra ale jak patrzalem to maja duzo prodoktow wiec mysle ze nie najgorsza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 14 Sie 2009 20:01     Temat postu:

lewy napisał:
ja kupilem przegob z abs za 140zl w sklepie i zalozylem firma C.V JOINT nie wiem czy dobra ale jak patrzalem to maja duzo prodoktow wiec mysle ze nie najgorsza


C.V JOINT (Constant Velocity Joint) to nie firma tylko... "przegub" po angielskiemu Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Sie 2009 20:06     Temat postu:

tak bylo napisane:) to ta kpodalem slabo u mnie z angielskim:)

napisane jest jeszcze janap line


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lewy dnia 14 Sie 2009 20:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 14 Sie 2009 20:09     Temat postu:

lewy napisał:
tak bylo napisane:) to ta kpodalem slabo u mnie z angielskim:)

napisane jest jeszcze janap line

Pewnie masz na myśli Japan Line... Godne polecenia są HDK ale chyba do najtańszych na rynku nie należą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin