Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
WAWA gdzie co jak?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 91, 92, 93  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwony jak cegła :D




Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 0:36     Temat postu:

no dzieki za smsa Bartek i wszystkim co byli dzieki wielkie było bardzo fajnie Very Happy

na następny spot niech każdy skołuje DYNAMO Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaiser.




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vars vel Sawa ( WE,WJ,WF ) a chwilowo LBL
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 7:27     Temat postu:

czerwony jak cegła Very Happy napisał:
no dzieki za smsa Bartek i wszystkim co byli dzieki wielkie było bardzo fajnie Very Happy

na następny spot niech każdy skołuje DYNAMO Very Happy Very Happy


poszkam po piwnicy moze sie cos znajdzie najlepszy by byl jakis magic do tego zeby je zmodifikowal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianSeta




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Radom
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 13:09     Temat postu: Re: Spocik pierwszy piątek lipca :D WYMIATAMY!!!!

legia napisał:
DamianSeta napisał:
to już jest nas sześciu, legia, Necro , Kaiser ,Czerwony, DamianSeta i Adrian wpisywać się kto jeszcze. myśle że jak będzie z 6 setek to warto będzie się spotkać


pisałeś, że na forum jest zła organizacja Sad. jakoś się zgadaliśmy kiedy ma być spot Very Happy, a Ty się nie zjawiłeś (wcześniej pisałeś że przyjedziesz). jaki dajesz nam przykład w temacie organizacji? Laughing


To czytaj kolego tematy bo ja pisałem że będę napewno w lipcu Razz
Gdzieś mam co gadacie. W piątek 2 lipca się spotkamy to pogadamy nie ma co kozaczyć. Adrian zapomniał wam powiedzieć że o 20 kończę prace ale to szczegół dobrze wiedzieć z kim się ma do czynienia ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianSeta dnia 26 Cze 2010 13:22 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
legia




Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 14:06     Temat postu: Re: Spocik pierwszy piątek lipca :D WYMIATAMY!!!!

DamianSeta napisał:
legia napisał:
DamianSeta napisał:
to już jest nas sześciu, legia, Necro , Kaiser ,Czerwony, DamianSeta i Adrian wpisywać się kto jeszcze. myśle że jak będzie z 6 setek to warto będzie się spotkać


pisałeś, że na forum jest zła organizacja Sad. jakoś się zgadaliśmy kiedy ma być spot Very Happy, a Ty się nie zjawiłeś (wcześniej pisałeś że przyjedziesz). jaki dajesz nam przykład w temacie organizacji? Laughing


To czytaj kolego tematy bo ja pisałem że będę napewno w lipcu Razz
Gdzieś mam co gadacie. W piątek 2 lipca się spotkamy to pogadamy nie ma co kozaczyć. Adrian zapomniał wam powiedzieć że o 20 kończę prace ale to szczegół dobrze wiedzieć z kim się ma do czynienia ;/


zawsze mogłeś przyjechać po 20 (zresztą słyszeliśmy nawet, że będziesz po 20). a co do Twojego postu to chyba nie w tym temacie napisałeś. trochę Tobie się lata pomyliły ( może długo zimowałeś ). http://www.100nx.fora.pl/mazowieckie,48/czy-sa-jakies-plany-na-zlocik-w-warszawie,537-45.html#79838

p.s. zapomniałem http://pl.wikipedia.org/wiki/Powr%C3%B3t_do_przysz%C5%82o%C5%9Bci_%28trylogia%29


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez legia dnia 26 Cze 2010 14:16 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianSeta




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Radom
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 14:34     Temat postu: Re: Spocik pierwszy piątek lipca :D WYMIATAMY!!!!

legia napisał:
DamianSeta napisał:
legia napisał:
DamianSeta napisał:
to już jest nas sześciu, legia, Necro , Kaiser ,Czerwony, DamianSeta i Adrian wpisywać się kto jeszcze. myśle że jak będzie z 6 setek to warto będzie się spotkać


pisałeś, że na forum jest zła organizacja Sad. jakoś się zgadaliśmy kiedy ma być spot Very Happy, a Ty się nie zjawiłeś (wcześniej pisałeś że przyjedziesz). jaki dajesz nam przykład w temacie organizacji? Laughing


To czytaj kolego tematy bo ja pisałem że będę napewno w lipcu Razz
Gdzieś mam co gadacie. W piątek 2 lipca się spotkamy to pogadamy nie ma co kozaczyć. Adrian zapomniał wam powiedzieć że o 20 kończę prace ale to szczegół dobrze wiedzieć z kim się ma do czynienia ;/


zawsze mogłeś przyjechać po 20 (zresztą słyszeliśmy nawet, że będziesz po 20). a co do Twojego postu to chyba nie w tym temacie napisałeś. trochę Tobie się lata pomyliły ( może długo zimowałeś ). http://www.100nx.fora.pl/mazowieckie,48/czy-sa-jakies-plany-na-zlocik-w-warszawie,537-45.html#79838

p.s. zapomniałem http://pl.wikipedia.org/wiki/Powr%C3%B3t_do_przysz%C5%82o%C5%9Bci_%28trylogia%29


Ogarnij lepiej emocje legia Very Happy cwaniak bo byłeś na tym spocie?? hy!! dobre sobie tylko ciekawe czy o 21 jeszcze chociaż z jedna setka była, bo z tego co mi wiadomo już nie ;/ http://www.demotywatory.pl/1798176


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
legia




Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 14:39     Temat postu:

no my z Kaiserem zostaliśmy gdzieś do 22. a ja nie jestem żadnym cwaniakiem tylko jeżeli ktoś nam zarzuca, że jest słaba organizacja a sam nie przyjeżdża ( a wcześniej piszę że przyjedzie ) to już inna sprawa
proszę nie wysyłaj kolejnego linku z demotywatora bo ze śmiechu zajady dostanę.
p.s. nie muszę ogarniać emocji. z Kaiserem wczoraj spotkaliśmy człowieka, który ogarniał swoje emocje. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez legia dnia 26 Cze 2010 14:48 , w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaiser.




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vars vel Sawa ( WE,WJ,WF ) a chwilowo LBL
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 15:37     Temat postu:

no dobra formulowicze to tak DamianSeta wpadnij wreszcie na tego spota
i fakt DamianSeta luknij ten link co podeslal ci legia bo troche z opuznieniem napisales o 4 lata
edit: i bez obraz o cwaniakach
jak mialo cie nie byc mozna bylo napisac
to nie chamownia lecz warszawa kulturowa a fakt z legia bylismy do 22 i trzasnelismy typowego cwaniaka co z emocjami nie wytrzymywal a reszta niech zaluje ze nie zostala z legia malo co w pory nie narobilismy ale nie ze strachu a ze smiechu tylko na poczatku myslalem ze bede musial siegnac po ma lolitke ale obylo sie

P.S: zawsze ktos zostaje na spocie ostatnio mi i legji sie to zdarza wiec niewiem skad miales info ze juz nas nie bylo o 21


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaiser. dnia 26 Cze 2010 16:23 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
legia




Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 20:23     Temat postu:

2 lipca napewno będzie spot NZ na bemowie więc można się ustawić większą grupą setek i pojechać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaiser.




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vars vel Sawa ( WE,WJ,WF ) a chwilowo LBL
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 22:00     Temat postu:

legia napisał:
2 lipca napewno będzie spot NZ na bemowie
więc można się ustawić większą grupą setek i pojechać.


dobra ja sie pisze jak by mi co wypadlo dam znac na ta chwile jestem za kto jeszcze wpisywac sie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Cze 2010 22:15     Temat postu:

hehe no ja może też bym sie skusił

Kaiser zmien podpis na

Nissmo mroowka club Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaiser.




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vars vel Sawa ( WE,WJ,WF ) a chwilowo LBL
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Cze 2010 0:21     Temat postu:

komorokoro napisał:
hehe no ja może też bym sie skusił

Kaiser zmien podpis na

Nissmo mroowka club Twisted Evil


ty sie niekus tylko dawaj w gromadzie
p.s dzieki za podpo. podpis zmieniony co jest z tym wiedza wtajemniczeni spontanie
i moze by tak spontan o 18 co wy na to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianSeta




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Radom
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Cze 2010 8:37     Temat postu:

Kaiser. napisał:
komorokoro napisał:
hehe no ja może też bym sie skusił

Kaiser zmien podpis na

Nissmo mroowka club Twisted Evil


ty sie niekus tylko dawaj w gromadzie
p.s dzieki za podpo. podpis zmieniony co jest z tym wiedza wtajemniczeni spontanie
i moze by tak spontan o 18 co wy na to


dziś o 18 ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaiser.




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vars vel Sawa ( WE,WJ,WF ) a chwilowo LBL
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Cze 2010 9:22     Temat postu:

DamianSeta napisał:
Kaiser. napisał:
komorokoro napisał:
hehe no ja może też bym sie skusił

Kaiser zmien podpis na

Nissmo mroowka club Twisted Evil


ty sie niekus tylko dawaj w gromadzie
p.s dzieki za podpo. podpis zmieniony co jest z tym wiedza wtajemniczeni spontanie
i moze by tak spontan o 18 co wy na to


dziś o 18 ??


2 lipca o 18 zeby kazdy zalapal czas na dojazd by ruszyc w gronie na 19 do spotu NZ tylko zobaczymy jak reszta sie zaopatruje na ta godz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
legia




Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Cze 2010 14:04     Temat postu:

ja jestem za 18

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianSeta




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Radom
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Cze 2010 15:42     Temat postu:

Kaiser. napisał:
DamianSeta napisał:
Kaiser. napisał:
komorokoro napisał:
hehe no ja może też bym sie skusił

Kaiser zmien podpis na

Nissmo mroowka club Twisted Evil


ty sie niekus tylko dawaj w gromadzie
p.s dzieki za podpo. podpis zmieniony co jest z tym wiedza wtajemniczeni spontanie
i moze by tak spontan o 18 co wy na to


dziś o 18 ??


2 lipca o 18 zeby kazdy zalapal czas na dojazd by ruszyc w gronie na 19 do spotu NZ tylko zobaczymy jak reszta sie zaopatruje na ta godz.


Aha to wpożądku jak narazie myślę że grafik mi nie po kąplikuje nic i wreszcie się pokaże )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 91, 92, 93  Następny
Strona 55 z 93

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin