Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

2.0gti w gazie + turbina
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 19 Mar 2010 10:33     Temat postu:

red_shogun napisał:
Obawiam się że to chyba nie była prowokacja Rolling Eyes
PS. koledze baszkowi dziękuję za poprawę humorku, szkoda że o tak późnej porze to przeczytałem, bo teraz nie zasnę.

Tutaj (http://www.youtube.com/watch?v=mZ-LDffYOgQ) zamieszczam pierwsze testy, które dzisiaj przeprowadziłem na doładowaniu 0,3 Bar - turbine wyciągnąłem dzisiaj dziadkowi z traktora(DEUTZ TURBO DIESEL - 3.2 L R4)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez baszek dnia 19 Mar 2010 10:45 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Mar 2010 10:37     Temat postu:

baszek napisał:
red_shogun napisał:
Obawiam się że to chyba nie była prowokacja Rolling Eyes
PS. koledze baszkowi dziękuję za poprawę humorku, szkoda że o tak późnej porze to przeczytałem, bo teraz nie zasnę.

OMG = oczywiście, że jaja sobie robię !


Szkoda że tak późno odpisałeś bo i tak mam nieprzespaną noc Laughing Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomay007




Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Mar 2010 11:00     Temat postu:

A ja popieram kolegę Baszeka. A co? Jeszcze o magnetyzerach trzeba napisać. Im więcej tym lepiej. Na przewodach od gazu, powietrza ( w tym turbiny) coby sie lepiej tłoków mieszanka trzymała. Do tego koniecznie strumienica i bez tłumików, tylko rura( im grubsza tym lepsza). Co do rury, żeby była pokaźnych rozmiarów i ekonomiczna (niezbyt droga) polecam odwiedzić praktkiera dział rynien tudzież kanalizacji. I jeszcze taka drobnostka. Bo czasem kazdemu sie zdaży oleju nie sprawdzić. Ceramizer! Wlewamy i można zapomnieć o dolewkach( ew wymianach). Też taniej i problem z głowy. pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baszek




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 19 Mar 2010 15:44     Temat postu:

Tomay007 napisał:
A ja popieram kolegę Baszeka. A co? Jeszcze o magnetyzerach trzeba napisać. Im więcej tym lepiej. Na przewodach od gazu, powietrza ( w tym turbiny) coby sie lepiej tłoków mieszanka trzymała. Do tego koniecznie strumienica i bez tłumików, tylko rura( im grubsza tym lepsza). Co do rury, żeby była pokaźnych rozmiarów i ekonomiczna (niezbyt droga) polecam odwiedzić praktkiera dział rynien tudzież kanalizacji. I jeszcze taka drobnostka. Bo czasem kazdemu sie zdaży oleju nie sprawdzić. Ceramizer! Wlewamy i można zapomnieć o dolewkach( ew wymianach). Też taniej i problem z głowy. pozdr

Nie no bez magnetyzera to wiadomo, że nie zejdę poniżej tych 5s do 100km/h - podstawa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Mar 2010 16:31     Temat postu:

Cóż... zawsze mnie ciekawiło, czemu na tym (a i na wielu innych) forach wiele osób uważa, że z gaźnika nie wyciągnie się więcej niż z wtrysku.
Pomijam tu oczywiście zejście do 5s/100, bo to hmm... nierealne raczej.
Uważam, że gaźnik ma co najmniej takie same możliwości co wtrysk. oczywiście, że z tego gaźnika, który jest standardowo w setce nawet po rozwierceniu nie da się wiele wyciągnąć. Kolega tuning by musiał zacząć od przemyślenia, jaki gaźnik wstawić zamiast obecnego, następnie firmę, która mu przystosuje silnik do tego gaźnika... a na koniec kogoś kto się zna na strojeniu gaźników. Niestety taka operacja tworzy koszty, które są niewspółmierne do efektów (taniej jest tuningować wtrysk).
Inna sprawa, że LPG tu raczej by na pewno nie pasowało. Ale jeśli kolega rzeczywiście ma i kasę i możliwości a przy okazji dostęp do dobrych firm, to życzę mu jak najlepiej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin