Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
EGR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Gru 2009 22:46     Temat postu: EGR

Witam wszystkich ktoś ma fotki tego zaworu z sr20de ? czytałem na jakimś forum, że wycinając to i zaślepiając zdobywa się pare koni mocy i stabilne obroty bo często problemem właśnie jest to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Gru 2009 23:41     Temat postu:

http://nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/44-tuning

tutaj wszystko ladnie opisane przez Coobcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paxon




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kłodzko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2009 3:00     Temat postu:

a czy to mozliwe w 1.6?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2009 12:30     Temat postu:

TAK
Kiedyś zrobiłem opis ze zdjęciami na forum poniżej.

http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=30&t=550


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Gru 2009 12:45     Temat postu:

ok zrobie to odrazu po swietach przed wyjazdem i zobaczymy ile to da:) a tak przy okazji zeby nie robic kolejnego tematu to ktos pisał już o lampach z golfa III z ringami do setki? jakis opisik dokladny co i jak by się przydał no i wie ktoś jakie zarówki siedzą w golfie III ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 19:25     Temat postu:

jak lepiej zaczopowac EGR? przy kolektorze wydechowym czy przy zaworze? dzisiaj robilem przy kolektorze i niestety musialem wyciagnlac ta blaszke ktora wsadzilem, gdyz po przejechaniu ok 6km szla dymowa z okolic kolektora... fakt faktem ze wsadzilem blaszke i przykrecilem rurke spowrotem- czy to był moj blad? zrobilem tak dlatego poniewaz nawet przy odcietej rurce (opis z tuning za 2 zł) coobcio pisał o zaklejeniu tasma rurki ktora pozostała po odcieciu...
wiec czy to ze po wlozeniu blaszki i wkreceniu wszystko tak jak fabryka dała to byl blad?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 20:11     Temat postu:

ja uważam że najlepiej w setce odłączyć zawór sterowany podciśnieniem. Roboty pół minuty a efekt ten sam co dwuzłotówki tylko pewniejszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandhorm




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Lut 2010 18:41     Temat postu:

Thomsonicus napisał:
ja uważam że najlepiej w setce odłączyć zawór sterowany podciśnieniem. Roboty pół minuty a efekt ten sam co dwuzłotówki tylko pewniejszy


Thomsonicus jak ty ten zawor odlaczyles?
ja probowalem jakos odkrecic,podwazyc,wrecz wyszarpac z tamtad i ani drgnal Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Lut 2010 22:59     Temat postu:

Dokładnie tak jak na linku który podałem. U mnie ta rurka z początku też nie bardzo chciała zejść bo jakby się "przykleiła" do metalu. Ja ją najpierw trochę pokręciłem kombinerkami, i jak poczułem że puściła to można teraz ją ręką ściągać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandhorm




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Kwi 2010 21:16     Temat postu:

ok dziala wsio,zle doczytalem ;/

pzd;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin