Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Filtr stożkowy / który wybrać / Jak zamontowac ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Sty 2008 16:37     Temat postu:

Gościu napisał:
... przy nastepnym takowaniu wymienie gwizdek w blosie na typ A


1) Rzuć info gdzie taki gwizdek dostać, ewentualnie czy opłaca się rozcinać stary czy lepiej wrzucać "nowy" ten typ A?
2) jak już zmodujesz blosik to czekam na opinie porównawcze względem starego gwizdka i wrażenia z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MacGayverExa




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 30 Sty 2008 17:08     Temat postu:

o co kaman z tym typem "A" ? cóż to ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Sty 2008 17:29     Temat postu:

MacGayverExa napisał:
o co kaman z tym typem "A" ? cóż to ?


Tu masz odpowiedź na swoje pytanie http://www.mapet-tuning.com/sklep/gaz/blos.pdf


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 30 Sty 2008 18:30     Temat postu:

wczesniej riozpilowalem gwizdek sama gore, ale nie bylo kolorowa do 4 byla jak wczesniej od 4,5 szedl lepiej , wiec znow pilowalem i wrescie tak rozpilowalem ze zesralem:) kupilem gwizdek typu A polatalem jest odczuwalna roznica w osiagach jak i w spalaniu Sad dlatego teraz latam na typu D( standart) i ogolnie jest slabiej niz na pb ale w granicach do przyjecia, pomierze jak bedize sucho g-techem na D i A i podam wam winiki.

a mozna kupic na allegro napisz do tych gosci co maja jakies czesci do blosa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gościu dnia 30 Sty 2008 18:32 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Sty 2008 21:33     Temat postu:

Gościu napisał:
wczesniej riozpilowalem gwizdek sama gore, ale nie bylo kolorowa do 4 byla jak wczesniej od 4,5 szedl lepiej , wiec znow pilowalem i wrescie tak rozpilowalem ze zesralem:) kupilem gwizdek typu A polatalem jest odczuwalna roznica w osiagach jak i w spalaniu Sad dlatego teraz latam na typu D( standart) i ogolnie jest slabiej niz na pb ale w granicach do przyjecia, pomierze jak bedize sucho g-techem na D i A i podam wam winiki.

a mozna kupic na allegro napisz do tych gosci co maja jakies czesci do blosa


Thx za info, czekam na wyniki g-techa, bo czas się wziąć za zmiany w moim blosie, a muszę mieć do tego jakąś motywację Razz
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2008 17:11     Temat postu:

Abarth napisał:
Chciałeś zdjęcia z mojej operacji - to proszę Wink











Tak to wyszło u mnie Wink


wyglada ladnie pelen profi
ja dzisiaj zrobilem dolocik BETA2 wg wskazowek goscia i musze powiedziec, ze widac roznice, na plus oczywiscie. dziura miedzy 4000 a 5000 obr zniknela i silniczek jakos zwawiej sie kreci no i troszke mniej buczy bo filtr jest blizej gleby. jutro wprowadze poprawki i mam nadzieje na jakas poprawe

fotek nie bedzie bo to handmade by rz sponsorowane przez pcv Wink

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 01 Lut 2008 18:46     Temat postu:

rz napisał:


wyglada ladnie pelen profi
ja dzisiaj zrobilem dolocik BETA2 wg wskazowek goscia i musze powiedziec, ze widac roznice, na plus oczywiscie. dziura miedzy 4000 a 5000 obr zniknela i silniczek jakos zwawiej sie kreci no i troszke mniej buczy bo filtr jest blizej gleby. jutro wprowadze poprawki i mam nadzieje na jakas poprawe

fotek nie bedzie bo to handmade by rz sponsorowane przez pcv Wink

pzdr
rz


Jak kupiłem setkę to była na oponach 175/65 i alumach R14. Uwierz mi, że choć bym chciał to nie mogłem ruszać z tzw. "piskiem" mimo to, że auto jechało płynnie.
Teraz z nowym dolotem i alumami R16 195/45 pali gumy Twisted Evil - tak jak mówisz , dziura w gazie się straciła. A dźwięk silnika poprostu jak dla mnie bajka Cool
Powrót do góry
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2008 19:36     Temat postu:

z tym, ze ja mialem potworna dziure od 4 do 5 tys. auto wyraznie nie mialo ciagu, dopiero od 5 przyspieszalo. kiepsko sie jezdzilo tylko do 4 tys :]
jutro poprawie dolocik tak, zeby lapal jeszcze wiecej zimnego powietrza

mysle, ze gdybys ten filtr rzucil blizej ziemi to bylo by jeszcze lepiej

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 01 Lut 2008 22:14     Temat postu:

rz napisał:
z tym, ze ja mialem potworna dziure od 4 do 5 tys. auto wyraznie nie mialo ciagu, dopiero od 5 przyspieszalo. kiepsko sie jezdzilo tylko do 4 tys :]
jutro poprawie dolocik tak, zeby lapal jeszcze wiecej zimnego powietrza

mysle, ze gdybys ten filtr rzucil blizej ziemi to bylo by jeszcze lepiej

pzdr
rz


Możliwe ale na razie zostanie tak jak jest - odizolowany od źródeł ciepła jest za pomocą osłon a dodatkowo z dwóch miejsc poprowadzone jest zimne powietrze ( spod zderzaka i nadkola) Wink
Powrót do góry
Zwoli




Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia

PostWysłany: 02 Lut 2008 22:05     Temat postu:

rz napisał:
stoo napisał:
Mam problem z kolankiem ... te z toptuner jest do d*** tak jak powiedzial Johnny_fellow
ktore bedzie pasowalo do mojego gaznika ?
http://www.zamek.net.pl/~kartuning/index.php?cPath=73_75&osCsid=b970e530fbd8d059704ce71ecf28889c

63mm ma gaźnik ? nic mi nie pasuje z tym dolotem Razz

najmniejsze kolanko ma 67,5 mm ... ?!
jak wy to macie zrobione ?!


kolanko 90/67,5 + redukcja 67,5>60 i wciskasz ja na gaznik no i na to kolanko i heja

pzdr
rz


Przepraszam że tak to znów ponawiam, ale zakładam blosai też będzie potrzebna mi taka redukcja... ale gdzie ją moge dostać szukam po necie i niemoge znaleść. Szukałem też na stronie jak mówiliście toptuner lecz niema takiej redukcji pod kolanko 67.5 . Rz i Stoo - z kąd Wy ją macie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zwoli dnia 02 Lut 2008 22:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Lut 2008 0:23     Temat postu:

http://www.toptuner.pl/p/pl/100584/redukcja+do+filtra+stozkowego+77-60mm+hrr-160.html

ja mam to coś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lut 2008 13:27     Temat postu:

ja mam dokladnie taka sama redukcje

jestem w trakcie prac nad inna redukcja, ktora bedzie sie lepiej trzymala. jak wszystko bedzie ok to sie pochwale i wrzuce zdjecia

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lut 2008 22:37     Temat postu:

Dolot w moim GTI
jeszcze nie skończony ale może komuś sie przyda Wink

http://picasaweb.google.com/sykul.p/100NXDolot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lut 2008 0:22     Temat postu:

sykul napisał:
Dolot w moim GTI
jeszcze nie skończony ale może komuś sie przyda Wink

http://picasaweb.google.com/sykul.p/100NXDolot


No standardzik jak i u mnie (choć ja mam dodatkowo bezpośredni dolot zimnego powietrza z nadkola). A co to za ciekawy kolorystycznie stożek wymodziłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lut 2008 15:00     Temat postu:

red_shogun napisał:
... ja mam dodatkowo bezpośredni dolot zimnego powietrza z nadkola ...


No i właśnie to jeszcze u siebie muszę zrobić, tylko narazie poczekam aż się podniesie temperatura na dworze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 9 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin