Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Filtr stożkowy / który wybrać / Jak zamontowac ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Gru 2007 23:51     Temat postu:

gomes napisał:
Jestem ciekaw czy ten stozek + blos dociaga do tych standardowych 90 konikow ktore zarala instalacja gazowa czy moze bedzie cos wiecej (np ze 102) :>


nie ma szans na 102 jesli w standardzie miales 90. mysle, ze po tylu latach to nawet 90 nie bedzie. ale wiem jedno, napewno bedziesz mile zaskoczony praca na gazie przy zalozonym blosie

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Sty 2008 23:32     Temat postu:

Zaczynam się brać za wymianę filtra...

Co mi polecicie do 2.0 l ... jaki wymiary filtra, jaka rura łącząca, jakie kształtki, jakiego wymiaru filtr na odmę, itp.
Co do producenta stożka to pewnie tego K&N wybiorę.

O takiej przeróbce pisał już red_shogun, tylko że on ma z blosem, - jak ktoś ma stożek przy GTI to mile widziane takie info jak długość rury łączącej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 26 Sty 2008 16:48     Temat postu:

Chciałeś zdjęcia z mojej operacji - to proszę Wink

Tak to wyszło u mnie Wink


Ostatnio zmieniony przez Abarth dnia 29 Mar 2008 20:47 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Pitek NX




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Sty 2008 18:14     Temat postu:

przepięknie Very Happy naprawdę super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Sty 2008 19:30     Temat postu:

Super to wygląda w połączeniu z polerką silnika na prawde pierwsza klasa!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Sty 2008 20:47     Temat postu:

wow Abarth przesadziłeś Very Happy
masakra Wink
P.S.
naprawiłem wskazowke po zaledwie 3 godzinach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 26 Sty 2008 21:00     Temat postu:

Pitek NX napisał:
przepięknie Very Happy naprawdę super


Thx

Molossus napisał:
Super to wygląda w połączeniu z polerką silnika na prawde pierwsza klasa!


Pokrywę zaworów muszę jeszcze odświeżyć bo już zaszła lekkim nalotem Wink

Dzięki za opinie

stoo napisał:
wow Abarth przesadziłeś Very Happy
masakra Wink


To jeszcze nie jest to co bym chciał ale dojdzie jeszcze parę dodatków Wink

stoo napisał:

P.S.
naprawiłem wskazówkę po zaledwie 3 godzinach Very Happy


To się ciesze, że wszystko śmiga


Ostatnio zmieniony przez Abarth dnia 26 Sty 2008 21:04 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Sty 2008 21:16     Temat postu:

a jak osiągi ? poprawiło się coś ? dynamika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 26 Sty 2008 21:37     Temat postu:

stoo napisał:
a jak osiągi ? poprawiło się coś ? dynamika ?


Jutro przetestuje

Za dużo czasu mi to zajęło ( u mnie musi być wszystko dopięte na ostatni guzik) i zaczęła się wichura więc nie chciało mi się wyprowadzać setki z garażu - Na razie mogę powiedzieć, że dźwięk malina Cool
Powrót do góry
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Sty 2008 23:05     Temat postu:

Wygląda ..... brak mi słów - świetny wygląd. Cool
Ale teraz nie masz którędy poprowadzić rozpórki na kielichy Wink

A dlaczego filtr odmy jest zamontowany na tak długim przewodzie??? Poprawia to jego prace???

...

A skoro Abarth odświerzył temat to może ktoś mi odpowie na moje powyższe pytania ws poszczególnych elementów dolotu.

Wszystkie poboczne przewodu dolotu po założeniu stożka zostawić zaślepione??? Jest jeszcze jakiś czujnik elektroniczny, w tym aluminiowym elemencie przed puszką jego też wyrzucić???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sykul dnia 26 Sty 2008 23:06 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 26 Sty 2008 23:44     Temat postu:

sykul napisał:
Wygląda ..... brak mi słów - świetny wygląd. Cool
Ale teraz nie masz którędy poprowadzić rozpórki na kielichy Wink


Myślałem kiedyś o rozpórce ale to jeszcze się coś pokombinuje Wink

sykul napisał:

A dlaczego filtr odmy jest zamontowany na tak długim przewodzie??? Poprawia to jego prace???


Elementy jakich się pozbyłem przy wywaleniu puszki i "instalacji" EGR przydały się i można je było wykorzystać Wink Troszkę przekombinowałem z filtrem na odmę (wielkością) i się nie mieści na samej odmie Laughing ale do dalszej przeróbki pasuje Wink

...
sykul napisał:

A skoro Abarth odświerzył temat to może ktoś mi odpowie na moje powyższe pytania ws poszczególnych elementów dolotu.


No to pisz co chcesz wiedzieć

sykul napisał:

Wszystkie poboczne przewodu dolotu po założeniu stożka zostawić zaślepione??? Jest jeszcze jakiś czujnik elektroniczny, w tym aluminiowym elemencie przed puszką jego też wyrzucić???


Przewody (2szt. ) jeden się rozgałęzia na trzy więc wyjmujesz trójnik i wsadzasz śrubkę. Jesli wywalisz EGR to zostanie jeszcze jeden wężyk do zaślepienia. Czujnik elektroniczny w DS ? może masz na myśli EGR ale tam tylko podciśnienie przychodzi Wink
Powrót do góry
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Sty 2008 23:59     Temat postu:

Abarth napisał:
....
No to pisz co chcesz wiedzieć
... Czujnik elektroniczny w DS ?...


Właśnie w tym problem że mam SR20DE, więc liczyłem na pomoc od kogoś innego ale dzięki. Wink

A problem największy mam z rurą dolotową bo w 2l wychodzi ona z boku u dołu i myślałem żeby dużo nie kombinować to może dostane taką rure pasującą, a przeznaczoną do innego samochodu - tylko która będzie pasować ???

Poza tym chciałem wiedzieć jak dobrać filtr na odme???

I czy warto zainwestować w stożek SIMOTA, wcześniej myślałem K&N, ale one mają dziwny dolot, tak jakby tylko boczną powierzchnią pobierały powietrze???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 27 Sty 2008 0:28     Temat postu:

sykul napisał:
Abarth napisał:
....
No to pisz co chcesz wiedzieć
... Czujnik elektroniczny w DS ?...


Właśnie w tym problem że mam SR20DE, więc liczyłem na pomoc od kogoś innego ale dzięki. Wink

A problem największy mam z rurą dolotową bo w 2l wychodzi ona z boku u dołu i myślałem żeby dużo nie kombinować to może dostane taką rure pasującą, a przeznaczoną do innego samochodu - tylko która będzie pasować ???


Jak masz możliwość to przeslij mi na maila kilka fotek silnika to coś wykombinujemy Wink


sykul napisał:


Poza tym chciałem wiedzieć jak dobrać filtr na odme???


Zmierz średnicę króćca odmy (w DS jest 12mm) i zobacz na jak duży starczy miejsca Wink

sykul napisał:

I czy warto zainwestować w stożek SIMOTA, wcześniej myślałem K&N, ale one mają dziwny dolot, tak jakby tylko boczną powierzchnią pobierały powietrze???


jeśli miałbym wybierać z tych dwóch to kupiłbym K&N. K&N to czołowy producent stożków i masz gwarancję, ze jest to filtr bawełniany a nie coś co nawet koło bawełny nie leżało. Ja za KingDragona dałem 230zł ponieważ on miał dodatkowy wlot z czoła, którego nie ma K&N - zasysanie słychać już na wolnych obrotach Very Happy
Powrót do góry
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Sty 2008 11:54     Temat postu:

Abarth napisał:
... KingDragona ... miał dodatkowy wlot z czoła, którego nie ma K&N ...


No właśnie dlatego myślałem o SIMOTA - z początku planowałem założenie K&N, ale właśnie ten brak dodatkowego wlotu dał mi do myślenie.

A co do odmy to miejsca nic mi nie ogranicza, więc mam tylko zmierzyć średnicę otworu i dobrać do tego mocowanie filtra, i czym większy filtr tym lepszy???

Po południu wstawię foty komory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 27 Sty 2008 12:39     Temat postu:

sykul napisał:


No właśnie dlatego myślałem o SIMOTA - z początku planowałem założenie K&N, ale właśnie ten brak dodatkowego wlotu dał mi do myślenie.


Moim zdaniem jakość filtracji w przypadku K&N będzie lepsza Wink

sykul napisał:

A co do odmy to miejsca nic mi nie ogranicza, więc mam tylko zmierzyć średnicę otworu i dobrać do tego mocowanie filtra, i czym większy filtr tym lepszy???


W przypadku filtra na odmę wielkość nie ma znaczenia. Kup taki pośredni:)
Musisz zmierzyć średnicę króćca na który nakładasz filtr (przypuszczam, że będzie podobnie jak w DS czyli 12mm) . Co do mocowania to jest ono zbędne.

sykul napisał:

Po południu wstawię foty komory.


Cyknij parę fotek z różnych stron to wieczorkiem przeanalizuje co u Ciebie dałoby się zrobić
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 7 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin