Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gleba

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NattyMan




Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KnO
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Wrz 2014 13:10     Temat postu: Gleba

Witam was Ponownie

Już wiem jak zrobić przód, tj. zderzak od gti + lampy od Golfa III soczewki/ringi. Do tego dorzucę jakieś progi i zderzak z tyłu ale to w bardziej odległej przyszłości.

W tej bliższej chciałbym założyć aluski i obniżyć setkę. I tu kieruję pytanie do osób które położyły swoje fury : Jakie sprężyny ? jestem kompletnie zielony w tym temacie, także miło widziane bezpośrednie linki. Jako że jestem jeszcze uczniem i pracuję tylko w weekend, nie mam zbyt dużego budżetu także ... podrzućcie proszę jakieś tańsze sprężyny które z czasem wymienie na porządne

Co do kół to interesuje mnie: 16" czy 17" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Wrz 2014 13:27     Temat postu:

szkoda kasy na tańsze rozwiązana, bo raz, że wydasz potem kase drugi raz, to dwa i tak się przyzwyczaisz do "półśrodków" i nie będziesz widział potrzeby zmian. dobrym rozwiązaniem i faktycznie najbardziej hardkorowym odkrył ostatnio nasz kolega Moryc, który to zaadpotował do sety gwint przedni z golfa 2/3. rozwiązanie daje pełną możlwiość ustawienia wysokości auta jak również jest jednym z najbardziej "twardych". osobiście ta droga obniżania gabloty podoba mi się najbardziej. cenowo za nowy kit, z dolnej półki trzeba położyć jakiś 1 tys zł.
można szukać również w tym momencie używek. co do sprężyn na wrórnym idzie dostać różnych firm różne sprężyny, czasem trafiają się fajne używki dobrej marki za niską cene. teoretycznie przy zmianie sprężyny na niższą niż 30mm powinno zmienić się również amortyzator. to znowu dodatkowe koszta. zatem przemyśl która drogą lepiej iśc od początku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
moderator



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Wrz 2014 13:38     Temat postu:

otóż to, kolega majchrzok dobrze prawi. W temacie o moim samochodzie możesz sobie zobaczyć jak to wygląda na 17" i gwincie z golfa. Uprzedzam że jest mega twardo, setka praktycznie w ogóle się nie ugina jak się wsiada - siadasz jak na taborecie, można się domyślić jakie taczki są na drodze Razz

16 i 17 cali wiąże się z niskim profilem opony i jeśli tłuczesz dużo kilometrów, cenisz sobie komfort jazdy i przywykłeś do parkowania na krawężnikach to odpuść temat i kup jakieś ciekawe 15". Zawsze to felga fańsza a i opony kosztują dużo mniej. Bziuk ma teraz fajne koło na sprzedaż, zobacz sobie w giełdzie.

Wracając do gleby to miałem wcześniej sprężyny MTS -35mm i obciąłem w każdym po jednym zwoju - gleba nie była wcale mała, ale przez niziutki profil moich opon wyglądało i tak pokracznie. Jak chcesz mój stary kit to uderz na pw, dogadamy temat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 02 Wrz 2014 13:39 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NattyMan




Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KnO
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Wrz 2014 13:53     Temat postu:

co do krawężników to myślę że jak setkę posadzę i dorzucę zderzak od gti czy jakąś dokłądkę pod niego i tak będę je omijał

Póki co od kumpla będę brał aluski 15" na nisko profilowych gumach, ale tak bez przesady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Wrz 2014 14:49     Temat postu:

ja polecam -35 mts zobacz jak to wyglada u Delusa w temacie używki mozna kupic juz za 200zł (lepiej nowe) i dziala to z ori amorkami do tego calkiem calkiem betonowo

sam mam z kolei -30 H&R tez za 150-200zł dostaniesz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 02 Wrz 2014 14:49 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NattyMan




Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KnO
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Wrz 2014 23:00     Temat postu:

Dzięki wielkie Very Happy

zapytam jeszcze tu żeby nie zakładać kolejnego tematu.

To "coś" (zapomniałem jak się nazywa) w stylu "podkładki (?)" żeby koła były szerzej ? jak to się nazywa ? ile kosztuje ? czy trudno to założyć i czy daje takie efekt jak w innych autach ?

chciałbym to wrzucić na tylną oś, fajnie to wygląda w bmw, ale nie wiem czy równie dobrze w setce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_937




Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Wrz 2014 3:12     Temat postu:

Dystanse. zakładasz to normalnie pod felgę, tyle, że prawdopodobnie(zależy od szerokości) musiałbyś założyć dłuższe szpilki. Na allegro kiedyś widziałem za jakieś 200-300zł, taniej może też gdzieś dostaniesz, musisz poszukać. Możesz też sam dorobić u jakiegoś tokarza. Będzie lepiej wyglądać, bo ta tylna oś jest strasznie wklęsła.

Ps. Jakbyś chciał to mam mts -35 na przód w dobrym stanie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_937 dnia 03 Wrz 2014 3:30 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Wrz 2014 6:51     Temat postu:

Ja bym gwintu nie założył do codziennego auta. Dla mnie to za bardzo hardkorowo. Jakieś H&R -30 i z 205/40/17 jeszcze w miarę da się jeździć. Plomby z zębów nie powypadają.
Dystanse mogą nie być potrzebne, jeśli znajdziesz felgi z odpowiednim osadzeniem ("wysunięciem"). Tylko nie przesadź, bo zaczniesz haczyć o błotniki i trzeba będzie je rolować albo... wyciąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Wrz 2014 14:12     Temat postu:

tak jak pisza poprzednicy dlugie szpilki sa niezbędne ;/ troszke roboty z tym jest ale od tego bym zaczynał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Wrz 2014 20:13     Temat postu:

No ze szpilkami też miałem kłopot. Ale u mnie wystarczyły oryginały, na styk. Z tyłu miałem dystanse 5mm. Felga miała głębokie otwory na śruby, co przełożyło się na możliwość założenia z oryginalnymi szpilkami i... kłopotem z "grubością ścianek" klucza do kół. Po prostu nie chciał się zmieścić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Wrz 2014 20:51     Temat postu:

no to inna opcja i mnie lapie polowa moze 3/5 gwintu w nakretce bez dystansów wiec bede zakladal dlugie szpile zeby mnie nie spotkało to co benka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin