Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

SWAP GA16
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Mar 2013 15:48     Temat postu:

najtaniej wyjdzie Ci szukać sety gti i przekładać potrzebne CI graty. resztę sprzedajesz i jako tako wychodzi to względnie "tanio"... ale...
Najlepiej pytaj ludzi którzy to robili... np Marian czy Podj...
zmiana z sr20de na sr20ve jest dużo łatwiejsza bo wszystko pasuje. zmieniasz tylko silnik dołączając do niego elektronike która ogarnie zmienną fazę.
w przypadku zmiany z GA na SR trzeba wymienić dodatkowo skrzynie, półosie z przegubami, wiązkę, komputer, sprzęgło... także troche zabawy jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bziuk




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Mar 2013 16:09     Temat postu:

tak właśnie coś czułem, że łatwo nie będzie..Razz najlepiej byłoby kupic dawce w sumie, fakt. Wybebeszyc i reszta na złom trochę jeszcze czasu minie zanim uda mi się odłożyć na taką zabawe.. ale myśleć zacząłem bardzo poważnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stryków k/Łodzi
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Mar 2013 16:10     Temat postu:

Trochę zabawy z tym jest bziuk, tak jak majchrzok napisał powyżej. Z góry mówię, że ciężko wyprzedać cały osprzęt pozostały po GA16, więc nie licz na zwrot kasy za bardzo. Kompletować wszystko przez różne serwisy i to od różnych ludzi też żadna przyjemność i za cholerę nie masz pewności w jakim to jest stanie. Nie sądzę abyś zmieścił się w kosztach samych części w 2 tysiącach PLN... a gdzie robocizna?

Pod koniec kwietnia lub w maju mam zamiar wystawić kompletny SWAP SR20DE ze swojego Nismo. Jeżeli bardzo Ci się nie śpieszy i miałbyś zaufanie do mnie powierzyć mi auto na tydzień, to mogę wykonać przekładkę dla Ciebie. Myślę że silnik w ciekawym setupie i na sezon powinien ostudzi Twoje aspiracje prędkości (przed docelową przekładką VE bądź turbieniem), he he. Jak coś to PW ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Mar 2013 16:55     Temat postu:

Bziuk, Marian spadł CI z nieba:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bziuk




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Mar 2013 16:58     Temat postu:

kiedy pisałem w tym temacie miałem raczej na mysli bardziej odległą przyszłość, ale.. zajawiłem się Very Happy muszę zacząć ogarniać temat na poważnie!

PS: Marian PW!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bziuk dnia 20 Mar 2013 16:59 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borys




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk mazowiecki

PostWysłany: 07 Lut 2014 13:25     Temat postu:

Witam podepnę sie z tematem swapu , mam silnik z primery p10 sr20di jedno-punkt wraz z całym samochodem . pytanie czy ktoś już montował to w 100nx i jak to później sie sprawuje . mam 100nx ga16ds .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Lut 2014 21:06     Temat postu:

Ten silnik ma tylko 115KM. Wg mnie niema sensu tego wkładać,za mały przyrost mocy,poza tym sporo pali. Lepiej od razu SR20DE.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borys




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk mazowiecki

PostWysłany: 07 Lut 2014 22:25     Temat postu:

Tak w sumie się zgadzam , za ten silnik nie ponoszę żadnych kosztów . a mój ds już pada powoli , a nic zarazie się nie trafia innego . zastanawiałem się nawet nad b16a2 z civica VI tylko też nie wiem czy to w ogóle podejdzie w jakiś sposób , mam też silniki z mazdy mx3 i 626 2.0 .zastanawiam się czy coś takiego da się zainstalować w setce i czy ktoś próbował . od jesieni ją mam , blacha jest zdrowa podobnie jak wnętrze tylko silnik jest słaby i już zajeżdżony gdyby miała napęd na tył była by ideałem samochodu dla mnie . mam też aaa z passata kompletnego na swapa . pytanie czy ktoś próbował takich operacji elektryka to żaden problem tylko mechanicznie, zawieszenie, łapy silnika , problem z półosiami itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Lut 2014 23:09     Temat postu:

wszystko da się zrobić co widać po moim temacie micry.
najprościej będzie włożyć SRa którego masz. łapy pasują. elektryke przełożysz kpl więc problem z kabelkami będzie nie tak duży. w primerze napewno są inne przeguby i innej długości półosie tak więc to byś musiał szukać indywidaulnie od 100nx/sunny gti. do tego będziesz musiał zakupić bak od wersji z wtryskiem benzyny i montowaną w baku pompą paliwa.
najlepszym rozwiązaniem jest: sprzedaj te wszystkie silniki jakie masz, i kupuj SR20VE i będziesz zadowolony Very Happy
wkładać silnik hondy czy VW do nissana to delikatnie mówiąc nieporozumienie.
nissan to nissan, i przy tym pozostańmy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lut 2014 6:22     Temat postu:

majchrzok Dobrze mówi do setki naprawdę dużo wejdzie tylko pytanie po co ładować coś co z generuje duże koszty a daję małe przyrosty mocy. Co do hądy czy vw w nissanie trochę profanacja ale jak kto lubi a ja twoim miejscu albo bym ładował SR-a a jak chcesz naprawdę z innego loga to przynajmniej coś większą pojemnościom.

P.s. W Polsce setka miała silnik chyba 2.7 litra .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borys




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk mazowiecki

PostWysłany: 09 Lut 2014 16:34     Temat postu:

a z czego ten silnik był ten 2.7

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Lut 2014 16:52     Temat postu:

temat bardzo stary, nigdy niepotwierdzony, nie wiadomo czy to jeździło w ogóle..
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismo94




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice/ SG
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Lut 2014 22:03     Temat postu:

Przymierzam się do swapu na SR20DE . silnik pochodzi z primery. I teraz moje pytanie czy ta elektryka, tzn wiązka pasuje zamiennie do nx-a czy pozostaje rzeżba ? [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Lut 2014 23:21     Temat postu:

nismo94 na linku który wrzuciłeś jest silnik z kolektorem hi port z pierwszych lat produkcji p10 GT, więc wszystko powinno pasować a z kompem z p10 bedzie 150KM teoretycznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin