Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Bicie kierownicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 12:29     Temat postu: Bicie kierownicy

Witam
Pojawił się problem w mojej setce.
Jak skręcę koła na max w prawo lub lewo to po wyprostowaniu kół pojawia się dość mocne bicie na kierownicy. Objaw taki jak przy krzywej feldze.
Po przejechaniu kilkuset metrów na wprost bicie ustaje.
Koła sprawdzone, całe zawieszenie z przodu sprawdzone, żadnych luzów.
Na kierownicy też żadnego luzu, po skręcie kierownica ładnie sama odbija.

Czy to objaw końca maglownicy ? Bo nic innego mi już do głowy nie przychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 12:50     Temat postu:

przy każdej prędkości tak się dzieje? stało sie tak z dnia na dzień czy nasila sie to od jakiegoś czasu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 12:58     Temat postu:

Czy wolno czy szybciej jest tak samo. Jak auto toczy się powolutku to wręcz gorzej bo cały przód lata z lewej na prawą.
Miałem wypadek w pracy i auto stało przez 5 miesięcy nie jeżdżone i po ruszeniu pojawił się ten problem. Wcześniej było ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 14:33     Temat postu:

rozumiem że koła sprawdzone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 14:42     Temat postu:

Sprawdzone, wymienione na letnie, wyważone. Na zimowych kołach było to samo.

Wyczytałem, że przyczyną może być jakiś przegub krzyżakowy w maglownicy. Mogł się poluzować lub jest wybity ..... Ktoś kojaży co to za ustrojstwo ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 15:24     Temat postu:

ja mam coś podobnego jak dodaje gaz to coś trzęsie. wymieniłem prawe łożysko i było lepiej potem prawa piastę i trochę ustało .przeguby wewnętrzne wymieniałem półośki i dalej trzęsie ja już nie mam pomysłów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 16:34     Temat postu:

moim pomysłem były właśnie przeguby wewnętrzne.. może faktycznie czas na podmianke maglownicy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Maj 2013 21:51     Temat postu:

ja wymieniałem tez hehe i było dobrze u mnie to po czasie zaczęło robić .wyjąć maglownice katorga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Maj 2013 9:52     Temat postu:

Hamulce zdrowe? Może tarcze pogięte?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Maj 2013 10:02     Temat postu:

heble po regeneracji klocki tarcze nowe tył przodu mnie tez coś odczuwalne w kole jest jak się skręca w lewo.ja mam 2 opcje albo przegub albo łożysko,jak wrzucę luz i nie dodaje gazu jest ok a jak wrzucę bieg to już go trzęsie.na przeglądzie szukam mi tej usterki z 30 min i tak nic nie znalazl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Maj 2013 10:13     Temat postu:

lewy U Ciebie ewidentnie coś z przeniesieniem napędu skoro na luzie jest ok. Przyczyny szukałbym w którymś przegubie.

Czy są różnice w maglownicach 1,6 DS, DE czy 2.0 l ?
Czy muszę szukać typowej do mojej sety ? Czyli 1,6 DS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Maj 2013 11:07     Temat postu:

w końcu znajde, maglownice są te same,ja włożyłem od 1.6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Maj 2013 12:54     Temat postu:

Jak cos mam maglownice,

kiedyś miałem coś podobnego i zmieniłem przegub, ustało ale jak mówisz ze wsio masz wymienione to nie mam pojęcia, z maglem nie miałem nigdy problemów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasper13




Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Lip 2013 11:33     Temat postu:

Trochę to trwało, ale w końcu zdiagnozowałem to bicie kierownicy
Winowajcami okazały się te gumy na których przykręcona jest maglownica.
Podczas mocnego skrętu cała maglownica przesówała się na tych gumach, a to w prawo, a to w lewo. Potem w czasie jazdy na wprost wracała na swoje miejsce i bicie znikało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin