Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Rzuca tyłem na zakrętach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAK'MICHAS




Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Lip 2015 12:27     Temat postu: Rzuca tyłem na zakrętach

Witam. Mam problem. Mianowicie od jakiegoś czasu moją nyską rzuca na zakrętach. Każdy zakręt ponad 90 stopni to praktycznie wejście bokiem, coś jak drift tylko to nie jest ślizg kontrolowany i kiedyś może się to skończyć kasacją auta (możliwe że razem ze mną). Wiejscy znachorzy wchodzą do auta i odrazu mówią że tylna belka jest do wymiany, ale poszperałem troche po forach (nie od nissana) i przeczytałem że ślizgać się też może przez amorki. Klubowicze jak myślicie? Gdzie tkwi przyczyna nadsterowności nysi?


Mam też drugi problem.Jak naciskam na prawy przedni błotnik to auto uginając się skrzypi strasznie jak bujany fotel tak, że słychać to podczas jazdy nawet jak muzyka gra dość średnio.

Proszę o porady.

PS: Prosze o przerzucenie tematu do działu z zawieszeniem. Nie zwróciłem na to uwagi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MAK'MICHAS dnia 18 Lip 2015 13:09 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Lip 2015 14:15     Temat postu:

100NX nie ma z tyłu belki skrętnej tylko zawieszenie wielowahaczowe.
Możliwości masz sporo, począwszy od rozjechanej geometrii z tyłu, a skończywszy na kompletnie skorodowanych kielichach tylnych amortyzatorów. Proponuję sprawdzić najpierw to drugie. NXy niestety mocno korodują, a właśnie korozja tylnych kielichów i progów dopada je najbardziej. Jeśli kielichy są w opłakanym stanie, to musisz je wpierw ogarnąć, bo nie ma sensu poprawiać geometrii, gdyż przy przeciążeniach na zakrętach całe zawieszenie będzie się rozjeżdżać. U mnie było tak że kielichy niby wyglądały OK, ale jak się walnęło w nie palcem bądź śrubokrętem to przelatywał na wylot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackhonda6




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 538
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Lip 2015 14:17     Temat postu:

Cwicz drift,zawstydz wiejskich chlopakow w bmw.
A tak na powaznie zmien znachora bo w setce niema tylnej belki. Trudno przez forum postawic diagnoze,moze masz gumy wahaczy zuzyte przez co zbieznosc sie rozjechala,moze amorki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Lip 2015 14:37     Temat postu:

W sumie to ja kilka dni temu ogarniałem podobny temat w Maździe 3. Gibało jak się wjeżdżało na inną nawierzchnię. Wyszło że sworznie wahaczy 4 sztuki do wymiany i geometria do ustawienia i auto lata jak ta lala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAK'MICHAS




Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Lip 2015 11:39     Temat postu:

Co do drugiego problemu.

Wczoraj po napisaniu tematu wpadł do mnie koleżka który własnie odebrał swoją mazde 626 sedan od mechanika. Robił on z przodu: teleskopy,sworzeń, odboje i łączniki. Co najśmieszniejsze w czasie jazdy wyczaiłem że skrzypi mu dokładnie tak jak u mnie . Gdy wyszedłem poruszałem lewym błotnikiem-nic, prawym-skrzypi. On mówi że to drążek kierowniczy i żeby się tym nie przejmować i że mazda z 93' i że musi skrzypić. Very Happy mnie osobiscie irytuje jak coś skrzypi w moim autku więc razem z 'problemem driftu' odstawiłem go do garażu i kisi sie 2 tyg.
Dziś jade na spot więc idę go umyć i może jak starczy czasu to wjade nim na kanał i porobie wam jakieś ładne zdjęcia. Może to wam pomoże?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin