Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Lis 2005 14:34 Temat postu: |
|
|
w tym jest problem ze niewielu sie na tym zna i moga CI moze sie okazac ze bedize palic jeszcze wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 20 Lis 2005 14:47 Temat postu: |
|
|
nie dawaj tego mechanikowi ktory robi na oko, pogorszy osiągi, albo jeszcze więcej zacznie palic. W serwisie maja napewno dajne regulacyjne itd ale tam więcej zapłacisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lis 2005 21:24 Temat postu: |
|
|
lpg ma zalete ,ze mozna ja wylaczyc i jezdzic na benzynie ...
w korku w trasie jak brak kasy to na lpg jezdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Lis 2005 1:20 Temat postu: |
|
|
HUBERT napisał: | lpg ma zalete ,ze mozna ja wylaczyc i jezdzic na benzynie ...
w korku w trasie jak brak kasy to na lpg jezdzic |
IV generacja gazu, inaczej nie da rady...
Mixer jednak zmniejsza średnice w dolocie do kolektora ssącego...
Tzn że silnik nie dostaje tyle powietrza ile potrzebuje...
Mowa Tu o GTi oraz 1.6 na wieopunkcie
Miałem przyjemność jeździć GTi na LPG i naprawde nawet po przełączeniu na Pb98 auto sie muliło III gen...
Co do spalania to przyznaje... 2.0 paliło przy pałowaniu około 15 litrów Gazu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2006 14:13 Temat postu: |
|
|
hmm odświeżę temat i się 'pochwalę'.. po regulacji gazu która w finale bardzo poprawiła dynamikę [porównując to co było 1000km wcześniej] zacząłem czuć że setka więcej pali.. ostatnio zalałem 10l lpg na shellu i jeździłem tylko po mieście [najczęściej w godzinach ok 7:30- 8:00 i 14:00-16:00 więc przy większym ruchu szczególnie popołudniu]. i co się okazało? że na tych 10l zrobiłem 60km na mieście więc nx pali mi teraz 16l lpg z hakiem! fakt faktem że nie jeździłem jak emeryt i sobie deptałem ten pedał gazu śmiejąc się z tych co zostawali za mną ale to chyba trochę i tak za dużo nie ma to jak ci cholerni gazownicy z tego zakładu.. sam bym sobie metodą prób i błędów lepiej wyregulował tj znalazłbym środek pomiędzy dynamiką a ekonomią.. bo oni za pierwszym razem dali mi ekonomię a teraz dynamikę.. nom ale dzięki temu dziś znów sprawdziłem czy żaróweczka od kontrolki paliwa dalej działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 27 Wrz 2006 19:25 Temat postu: |
|
|
Seba napisał: | hmm odświeżę temat i się 'pochwalę'.. po regulacji gazu która w finale bardzo poprawiła dynamikę [porównując to co było 1000km wcześniej] zacząłem czuć że setka więcej pali.. ostatnio zalałem 10l lpg na shellu i jeździłem tylko po mieście [najczęściej w godzinach ok 7:30- 8:00 i 14:00-16:00 więc przy większym ruchu szczególnie popołudniu]. i co się okazało? że na tych 10l zrobiłem 60km na mieście więc nx pali mi teraz 16l lpg z hakiem! fakt faktem że nie jeździłem jak emeryt i sobie deptałem ten pedał gazu śmiejąc się z tych co zostawali za mną ale to chyba trochę i tak za dużo nie ma to jak ci cholerni gazownicy z tego zakładu.. sam bym sobie metodą prób i błędów lepiej wyregulował tj znalazłbym środek pomiędzy dynamiką a ekonomią.. bo oni za pierwszym razem dali mi ekonomię a teraz dynamikę.. nom ale dzięki temu dziś znów sprawdziłem czy żaróweczka od kontrolki paliwa dalej działa |
Czas chyba zmienic gazownika. Nie wiem czy jest mozliwa az taka roznica miedzy gaznikiem a wtryskiem ale dawno mi LPG ponad 10l nie spalil a nie zawsze wolno jezdze. Ponad 10 chyba tylko zima zanotowalem jak czasem zostawialem nissanka na chodzi i odsniezalem sobie dojazd i miejsce na autko.
Jesli Nta regulacja nie daje efektow i robiles je u roznych osob moze cos nie tak z instalacja? Za maly mikser? za dlugie przewody? Mikser za daleko od gaznika?
Powaznie zmien gazownika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2006 22:08 Temat postu: |
|
|
GRZECHu napisał: |
Czas chyba zmienic gazownika. Nie wiem czy jest mozliwa az taka roznica miedzy gaznikiem a wtryskiem ale dawno mi LPG ponad 10l nie spalil a nie zawsze wolno jezdze. Ponad 10 chyba tylko zima zanotowalem jak czasem zostawialem nissanka na chodzi i odsniezalem sobie dojazd i miejsce na autko.
Jesli Nta regulacja nie daje efektow i robiles je u roznych osob moze cos nie tak z instalacja? Za maly mikser? za dlugie przewody? Mikser za daleko od gaznika?
Powaznie zmien gazownika. |
byłem tylko u tego gazownika.. już na początku się przewiozłem bo wymienił mi sprawny reduktor nom ale potem miałem darmową regulację.. myślę- darmowa to nic nie tracę.. i dopiero za 3 razem po ich "próbowaniu" mogłem spokojnie odjechać bo po wcześniejszych mulił.. jak wymienili reduktor to też mieli problemy z regulacją.. jak wyregulowali to niby jeździł ale nie był taki żwawy [miałem porównanie z tym jak było gdy go kupiłem]. no ale dawało radę jeździć i spalanie wtedy było ok. raczej z instalacją wszystko ok bo gdy go kupywałem zbierał się tak samo jak teraz a palił o połowę mniej a tylko reduktor jest zmieniony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 28 Wrz 2006 15:31 Temat postu: |
|
|
oj tam marudzicie - ekonomiczne to jest Tico Moje autko rok temu wpier... ok 30 l na 100 km po regulacji Żeby bylo smieszniej to sie zbieral fatalnie na chwile obecna 10 to norma czasami 13 ale jak chce wyprzedzic to nie muszę się zastanawiac 2 kilometry wcześniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 28 Wrz 2006 18:00 Temat postu: |
|
|
Pablo's napisał: |
ciekawe jak to będzie wyglądało na pełnej szprycy |
pełna szpryca pali mi 6,5l na trasie a przy zamykaniu obrotki na każdym biegu to nie wiem czy sie w 10l benzynki zmieszcze... chyba nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Wrz 2006 18:41 Temat postu: |
|
|
Fiodor napisał: | oj tam marudzicie - ekonomiczne to jest Tico Moje autko rok temu wpier... ok 30 l na 100 km po regulacji Żeby bylo smieszniej to sie zbieral fatalnie na chwile obecna 10 to norma czasami 13 ale jak chce wyprzedzic to nie muszę się zastanawiac 2 kilometry wcześniej | trochę mnie pocieszyłeś ale i przeraziłeś tymi 30litrami słuchaj może bym tak nie marudził ale wiem jak był fajnie wyregulowany jak go kupiłem- zrywny żwawy- no taki młodzieniaszek z niego że wszędzie go było pełno. sam chciał jeździć i palił przy tym ok 10l [no +/- w zależności od jazdy i warunków na drodze]. po wymianie i pierwszej regulacji jeździł podobnie jak ty mówisz- że jak chciałem wyprzedzać to musiałem się przygotować dużo wcześniej no może nie 2km ale musiałem odczekać swoje. a o 5 biegu mogłem już zapomnieć bo się wcale nie wkręcały obroty [no chyba że z górki]. po tej regulacji spala mi odczuwalnie więcej niż do tej pory. fakt faktem że na dynamikę nie mogę nic złego powiedzieć ale spalanie mi nie pasuje. może mi za bardzo przekręcili mieszankę i przedobrzyli. osiągi są spoko ale dużo bym ich nie stracił gdybym trochę przykręcił? ja się na tym nie znam, mówię jako kierowca który zaobserwował zmiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emka
Gość
|
Wysłany: 10 Paź 2006 17:05 Temat postu: |
|
|
Moja łyka 10 litrów lpg. Fakt, że do Wawki dojeżdżam koło 30 km dziennie. Co wystoję w korkach, to moje, ale ze zbiornika 35 litrów robię koło 350-360 km. Opony mam szersze niż fabryczne, bo 195/65 i jakoś to jeździ. Zresztą, jak chcę poczuć moc, to na pb 98 niestety. Ale tankuję gazik na shell lub lotos i śmiga ok. No może na shell lepiej nieco.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrekm
Gość
|
Wysłany: 15 Lis 2006 20:58 Temat postu: |
|
|
moj 91 gaznik przy spokojnej jezdzie schodzi do 9 na trasie i 10 w miesicie przy normalnej (czyli efektywnej ) od 10 na trasie do 12 w miesicie. Ale to chyba standard ze tyle spalaja, ale od tego jest LPG Ja tankuje na stacji po cenie 2.07 gdy obecne ceny przekraczaja 2.20
|
|
Powrót do góry |
|
|
|