Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
chce kupic ale jakie macie zdanie o nim? NISSAN 100NX :):):)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal2




Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 18:44     Temat postu: chce kupic ale jakie macie zdanie o nim? NISSAN 100NX :):):)

Siemka :)
słuchajcie Wy to wiecie najlepiej bo jesteście posiadaczami tych samochodów... i mam pytanko do was ;p
jak byscie mogli to prosze podpowiedzcie mi ;]

a wiec co myślicie o czymś takim jak NISSAN 100NX - 2.0 GTI 16V
coś kolo 150 kucyków... tylko ze ma ściągany dach i nie wiem jak to tam z nim jest czy przecieka czynie. A tak w sumie to ja tez tak wiele to o nim nie wiem... i chciał bym się dowiedzieć czy dobry jest ten samochód?? bo tak zwróciłem na niego uwagę patrzyłem na rożnych forach to maja o nim dobra opinie... a nawet jak coś to bym sobie kupił taki model ;p ale za dużo to takich tematów nie było... a wiec może byście mogli mi pomóc i powiedzieli byście coś o nim ;p np jaki ma silnik?? czy wytrzymały czy nie?? czy dużo pali?? czy właśnie z tym dachem czy nie przecieka?? o klimę się nie pytam bo wiadomo :): D:D i takie rożne wasze opinie o nim... ooo i jak jest z opłatami bo to jest pojemność kolo 2 litrów a dokładnie 1998cm3 ;p a wiec nie wiem, i jak z ubezpieczeniem?? i wo gule co o nim myślicie, powiedzcie wasze opinie o nim :P
dzięki z góry :)
3majcie się :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 19:02     Temat postu:

Dwójki nie mam to nie powiem ale silnik tego modelu to jeden z fajniejszych motorków.

Dach mam to powiem. Uszczelki wiadomo guma lubi pękać, parcieć. Jak kupiłem swojego to był problem z górnym odpływem leciało in zamiast out po szybie.
Pomogło w zupełności przemazanie preparatem wazelinka silikonowa gumki zmiękły ułożyły się do szyby i gitara. Poprostu trzeba zadbać

Już pare ulew i myjni przeszedł i nic się nie dzieje

A na co patrzec w NX jest na forum


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ponur




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: E-g

PostWysłany: 26 Paź 2008 19:02     Temat postu:

Nie kupuj! My tu wszyscy jeździmy tym szajsem, męczymy się niemiłosiernie i narzekamy jacy to byliśmy glupi, że wpuściliśmy się w zakup tego złomu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 26 Paź 2008 19:05     Temat postu:

OPCJA "szukaj" nie boli. Ten temat juz byl wiele razy poruszany.

Odnosnie auta: Seta to bardzo specyficzny samochod - dbaj o niego, a bedziesz jezdzil jeszcze baaaaaardzo dlugo. Dach zazwyczaj jest szczelny, ale warto sprawdzic przed zakupem. Silnik nie do zajezdzenia. Jedyna bolaczka, jest blacharka. Rdzewieja blotniki, nadkola, progi, kielichy, podloga. Warto sie tym zajac. Jezeli ruda nie zaatakowala, to zabezpieczyc.

Odnosnie dynamiki, to wyrywa z fotela. Jezeli jezdzisz duzo, warto pomyslec o LPG.

Ogolnie polecam...Ja narazie tluke sie Toyota Carina E, ale po nowym roku sprzedaje i wsiadam znowu w sete:)

EDIT:
Jezeli wsiadziesz w nx'a, to licz sie z tym, ze z portfela Ci ubedzie kilka tys wiecej niz zaplanowales wydac;] To jest jak nalog;], a jezeli sprzedasz, to odzyskasz 1/3 wartosci auta:)

Pzdr


Ostatnio zmieniony przez Necro dnia 26 Paź 2008 19:08 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 19:38     Temat postu: Re: chce kupic ale jakie macie zdanie o nim? NISSAN 100NX :)

michal2 napisał:
Siemka
słuchajcie Wy to wiecie najlepiej bo jesteście posiadaczami tych samochodów... i mam pytanko do was ;p
jak byscie mogli to prosze podpowiedzcie mi ;]

a wiec co myślicie o czymś takim jak NISSAN 100NX - 2.0 GTI 16V
coś kolo 150 kucyków... tylko ze ma ściągany dach i nie wiem jak to tam z nim jest czy przecieka czynie. A tak w sumie to ja tez tak wiele to o nim nie wiem... i chciał bym się dowiedzieć czy dobry jest ten samochód?? bo tak zwróciłem na niego uwagę patrzyłem na rożnych forach to maja o nim dobra opinie... a nawet jak coś to bym sobie kupił taki model ;p ale za dużo to takich tematów nie było... a wiec może byście mogli mi pomóc i powiedzieli byście coś o nim ;p np jaki ma silnik?? czy wytrzymały czy nie?? czy dużo pali?? czy właśnie z tym dachem czy nie przecieka?? o klimę się nie pytam bo wiadomo : DVery Happy i takie rożne wasze opinie o nim... ooo i jak jest z opłatami bo to jest pojemność kolo 2 litrów a dokładnie 1998cm3 ;p a wiec nie wiem, i jak z ubezpieczeniem?? i wo gule co o nim myślicie, powiedzcie wasze opinie o nim Razz
dzięki z góry
3majcie się :]


szajs na maxa Twisted Evil
ustaw się z nami na spota, to sam się przekonasz Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 20:36     Temat postu:

Lepiej chłopie kup calibre albo golfa i poznaj co to moc bo ten nissan to szajs xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 22:58     Temat postu:

No i poszydziliście z prośby kolegi, a on zapewne pytał poważnie, tyle tylko że niepoważnym jest pytać na forum danej fury, czy ta fura jest warta uwagi Laughing Gdyby nie była, to by nie było tego forum Mistrzu Razz
OK a poważniej: za te pieniądze nie dostaniesz nic fajniejszego, co ma taką moc, takie smaczki (jak np. targa) i taką ilość rudy żelaza za friko hehe.
Tzn. sorry dostaniesz calibrę lub golfa II/III gti, tylko pytanie czy chcesz zasilić grono buraczanych chłopaków, czy grono fajnych chłopaków Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 26 Paź 2008 22:59     Temat postu:

red_shogun napisał:
"grono fajnych chłopaków Laughing"

To zes z nas pedalow na dzien dobry zrobil ;]
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 23:05     Temat postu:

Necro napisał:
red_shogun napisał:
"grono fajnych chłopaków Laughing"

To zes z nas pedalow na dzien dobry zrobil ;]


Hm nie wiem w którym miejscu Razz Wink Może dla Ciebie tak, ale dla mnie pedały to "niefajne chłopaki" Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 26 Paź 2008 23:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 23:20     Temat postu:

Jak chcesz więcej rudy kup opla z przed 2000
cali jest fajna, pytanie jaki ma silnik, może być dupowóz, może ci być przykro Red...
silnik GA16 dupowóz (mam taki), chyba że NVCS, ale to wiele nie zmienia.
Od SR20DE 143KM robi się fajnie. Masa pojazdu 1020kg...
Co do spalania dwulitrówek zdaje się, że zdania są mocno podzielone. Razz
Jedni mówią, że nie dużo, inni opowiadają takie rzeczy, że podejrzewam rozwaloną
sondę, bo amerykany miej biorą...
Niedługo mam, ale wydaje mi się "miękkie" to auto. Koledzy polecili sprawdzić kielichy...Razz
Plastiki nie trzeszczą, za to ustawicznie coś szumi z zawiechy, problem rozwiązuje audio...Razz
Cieknące targi to mit.
Rodziny nie powozisz, dla mnie to plus, nikt mi nie próbuje robić van'a...

Nietypowe auto i takie chciałem...

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Paź 2008 23:46     Temat postu:

Logos napisał:
...


Hehe co do cali fakt jest mi przykro Laughing Co do wagi, mała errata wersja 1.6 MT (GA16DS) 1025 kg, 1.6 MT (GA16DE) 1060kg, a 2.0 (SR20DE) troszkę więcej Razz. Reszta wypowiedzi bez większych zastrzeżeń, z tą różnicą że u mnie zawiecha jest cholernie twarda Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 27 Paź 2008 0:07     Temat postu:

Logos napisał:

Plastiki nie trzeszczą, za to ustawicznie coś szumi z zawiechy, problem rozwiązuje audio...Razz


Szumi z zawiechy?, mi szumialo tylko, jak mnie qmpel do domu odwozil po mocnej imprezie:) Chyba, ze nie masz wszystkich zaslepek.
pzdr
Powrót do góry
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Paź 2008 0:19     Temat postu:

-> Silnik: SR20DE jeden z najlepszych jak nie najlepszy silnik jaki wyprodukowali japońce. Bardzo dobra baza pod tuning. Żywotny i mocny (moc: 143 KM, moment obr. 178 NM, masa około 1150 kg, poj. bagażnika 330 l. Targa spokojnie się mieści i jeszcze sporo miejsca zostaje) Very Happy Rejestrowany na 4 osoby (chyba, że się w wydziale komunikacji rypną i będziesz miał na 5 tak jak w moim 1.6, GTi mam na 4 os. Evil or Very Mad )

-> Dach może przeciekać to zależy na jaki model trafisz. Moje 1.6 przeciekało, obecne GTi nie, wiec to kwestia stanu uszczelek, odpływów wody itd. Na zimę trzeba popsikać silkonem w spraju, wazeliną lub innym tego typu ustrojswem.

-> Blacha to wg. mnie najsłabszy punkt 100 NXa. Zanim go kupisz, musisz obejrzeć dokładnie progi, nadkola, kielich tylnych amortyzatorów, wnękę na koło zapasowe oraz cały bagażnik czy nie ma rdzy. Ale w tej chwili nie wiem czy znajdziesz takiego NXa, który nie miałby nawet trochę rdzy.

-> Opłaty, ubezpieczenie: zależy ile masz lat, jakie masz zniżki, zwyżki, jakie towarzystwo ubezpieczeniowe. Ja mam w dowodzie ojca i w PZU płaciłem nie co ponad 700 zł na cały rok. -60% staż, -20% promocja na auta sprowadzone, -10% za kontynuacje, + 50% za mój wiek (i pewnie jeszcze coś się znajdzie ale już nie pamiętam).

-> Spalanie. Też zależy czy masz ciężką nogę. W mieście przy dynamicznej jeździe potrafi pochłonąć nawet 12 l. (jak nie lepiej), cykl mieszany 9-10 l., trasa miedzy 7,5 a 8,5. Ostatnio sprawdzałem i w cyklu mieszanym wyszło mi około 9 l. więc tragedii nie ma. Chociaż tak naprawdę nie patrze na to spalanie tylko cieszę się z jazdy. Only Pb 95 sometimes PB 98 Very Happy

Jesteś na forum użytkowników 100 NXa, wiec każdy Ci go poleci :!: :!: :!:
Jazda nim to sama przyjemność. Za każdym razem jak wchodzę do mojego GTi to gęba mi się cieszy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Skorzystaj z wyszukiwarki to na pewno znajdziesz coś jeszcze na temat naszych aut :!:

Pozdro i miłego szukania GTi bo to nie jest łatwe szczególnie u nas w kraju Very Happy

PS. Jeśli coś pomyliłem w danych to proszę bardziej doświadczonych klubowiczów o poprawki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Senior dnia 27 Paź 2008 0:34 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Logos




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tor/byd
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Paź 2008 0:37     Temat postu:

Necro napisał:
Logos napisał:

Plastiki nie trzeszczą, za to ustawicznie coś szumi z zawiechy, problem rozwiązuje audio...Razz


Szumi z zawiechy?, mi szumialo tylko, jak mnie qmpel do domu odwozil po mocnej imprezie:) Chyba, ze nie masz wszystkich zaslepek.
pzdr


Mogę nie mieć. Very Happy
Nie będę sobie nimi gitary teraz zawracał, sprawdzę co najwyżej jeszcze raz piasty z tyłu...
Teraz elektryka i odmulanie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziulek75




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klonow
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Paź 2008 6:49     Temat postu:

jesli szumi przud to wspulczuje(łożyska).Jeśli tył to nie wiem.a nisek jak każde auto z tego okresu nowego nie kupisz więc nie licz na cód.sprawdz tyle ile potrafisz.jak ci sie podoba dziś to już jesteś chory na niego i przepadłeś.....co ci nie powiemy i tak je kupisz....pozdro...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin