Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

czemu nissany 100 są takie tanie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tehace




Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 07 Sty 2008 18:38     Temat postu:

Witam wszystkich jako nowy posiadacz 100.
Jeździ sie całkiem przyjemnie chociaż zima przyszła i jeszcze nie miałem okazji w pełni wypróbować autka.
Wiem już na pewno, że muszę zamontować LPG, bo wir w baku - dziwi mnie tylko, że po okresie gdzie nie oszczędzałem siebie ani auta - 9l miasto - spalił mniej niż przez okres gdzie próbowałem ekonomicznej jazdy 12l. ??? zagadka ???
Poza tym same pozytywne wrażenia...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 500
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Sty 2008 21:12     Temat postu:

tehace napisał:
Witam wszystkich jako nowy posiadacz 100.
Jeździ sie całkiem przyjemnie chociaż zima przyszła i jeszcze nie miałem okazji w pełni wypróbować autka.
Wiem już na pewno, że muszę zamontować LPG, bo wir w baku - dziwi mnie tylko, że po okresie gdzie nie oszczędzałem siebie ani auta - 9l miasto - spalił mniej niż przez okres gdzie próbowałem ekonomicznej jazdy 12l. ??? zagadka ???
Poza tym same pozytywne wrażenia...

Może za długo się nagrzewał przy tej ekonomii i tym samym za długo jechałeś na ssaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tehace




Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 07 Sty 2008 23:32     Temat postu:

Może za długo się nagrzewał przy tej ekonomii i tym samym za długo jechałeś na ssaniu.[/quote]

Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale jak odpalam to obroty są dość wysokie - prawie 1500obr/min. - a po paru minutach wracają na 950 i tak już zostaje.

Wracając do tematu spalania to wcale bym się nie pogniewał gdyby spalanie malało przy wzroście dynamiki jazdy...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 08 Sty 2008 10:32     Temat postu:

tehace napisał:
Wracając do tematu spalania to wcale bym się nie pogniewał gdyby spalanie malało przy wzroście dynamiki jazdy...

Pozdrawiam

Ktos na forum testowal (chyba AndyP) dwa tymy jazdy, ekonomiczny (do 3000 obr) i taki, gdzie krecil nyske do okolic maksymalnego momentu obrotowego. Nie pamietam dokladnie jakie byly rezultaty, ale jak poszukasz na forum, to gdzies znajdziesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 0:12     Temat postu:

bk napisał:
Molossus napisał:
Obronę SR czas zacząć Very Happy
Po pierwsze ma oryginalne ospojlerownanie (moim zdaniem ładniejsze niże te shity które sprzedają na alledrogo - ale to jest subiektywna opinia)
Po drugie - mocniejszy silnik o aż 12 koni Razz no i wtrysk

Z minusów
Brak targi
Szara tapicerka wewnątrz

Najpepiej się mają chyba posiadacze GTI - w miarę mocny silnik, ospojlerowanko i targa.


Moim zdaniem 100 są "tanie" bo w PL ludziska boją się kupić co jak co ale egzotycznego auta jakim jest NX (a bo części nie będzie , a bo blach nie będzie, mechanik się na nim nie będzie znał, "sportowy" a to na pewno dużo pali i inne bla bla bla) a to przecież Sunny z inną karoserią której jest na necie dość dużo.

Równie dobrze możnaby zadać pytanie dlaczego Golfy są takie drogie? bo jest popyt (i tu nawija mi się na myśl powiedzenie "jedzmy gówno bo miliony much nie mogą się mylić) po drugie części są ogólnodostępne i dość tanie, a każdy mechanik je zna bo nie jeden raz miał z nimi do czynienia:D

Wracając do tematu - jedz i zobacz na pewno się zakochasz ja swojego SR nie oddałbym za żadnego innego NXa (no może GTI hihi) brak targi mi nie doskwiera bo nigdy nie jechałem w samochodzie z targą i nie wiem co tracęRazz.


"Molossus" obrona odpowiednia Wink nic dodawać nie trzeba...

ja osobiście pozbył bym się obydwu minusów:
- szara tapicerka jest we wszystkich setach po 92'
- brak targi - ja śmigam na klimie więc nie narzekam,

nysiak- auto idealne...kupować.
pozdro.


Hmmm a ja jak zwykle przyszedlem tu namieszac... samo zlo normalnie... gdyby nie Targa to zapewne jezdzilbym dzis Mazda 323F BG... wg mnie setka bez targi jest rownie bezplciowa jak Paseo... a w kategorii wygladu S13, Tigra czy Celica bija je na glowe... dodatkowo jeszcze S13 ma naped na tyl. 323F jest szybsza i lepiej trzyma sie drogi niz 100NX (dla tych wszystkich ktorzy zaraz sie odezwa ze 100nx jest perfekcyjny na asfalcie... wiem co mowie - mam drugiego 100NX-a i mialem trzy eFki)

kpi napisał:

Hmmm... trzyma się drogi jak inne auto? Dupa ucieka? Na Twoim miejscu przejrzałbym dokładnie swoje 100NX bo to ogólnie jest jedno z najlepiej trzymających się drogi aut jakie widziałem. Kilka razy już udało mi się przegiąć w zakręcie i gdyby nie to że jechałem NX'em to zwiedziłbym przydrożny rów. Żeby było śmieszniej magazyn Road & Truck postawił je koło takich aut jak: Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, Lotus Elan w kategorii "najlepiej trzymające się drogi auto świata".


Mnie strasznie wkurza podsterownosc... dobrze ze seteczka ma nawet przy 1.6 dobry uklad hamulcowy (Tak wiem naczytalem sie sporo juz na ten temat i zaraz uslysze ze bredze Razz )

Prex napisał:

Ktos na forum testowal (chyba AndyP) dwa tymy jazdy, ekonomiczny (do 3000 obr) i taki, gdzie krecil nyske do okolic maksymalnego momentu obrotowego. Nie pamietam dokladnie jakie byly rezultaty, ale jak poszukasz na forum, to gdzies znajdziesz.


Ja testowalem i roznica na dobrym paliwie to ponad 2 litry, ale jakbym chcial dalej jezdzic oszczednie to do dzis mialbym Swifta 1.3GS...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mich22
Gość






PostWysłany: 09 Sty 2008 10:55     Temat postu:

Miaęłm do czynienia z 323F i gorszego aut nie widizałem .Co do osiągów i mocy podbniechyba ze masz jakis wypasiony silnik ale za auto daszo wiele wiecej jak za GTi .To plastikowy woz w ktorym wszystko sie sypie i trzeszczy.W rodzinie nawet 2 modele były kazdy z nich zszedł Laughing

Ostatnio zmieniony przez Mich22 dnia 09 Sty 2008 10:58 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Molossus




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 11:03     Temat postu:

W odpowiedzi na ostatni post Quattro.

Po pierwsze 323f jest wolniejsza od 100, ze starą (tą z podnoszonymi oczętami) wygrywam z kreski o 2 długości auta a o przyspieszeniu 50km wzwyż to już nie wspomne - mam na to filmiki zapodam jak uploada zrobie na youtube.

Po drugie na sylwestra do Amsterdamu jechałem tą nowszą 323f (która zresztą z wyglądu bardzo mi się podoba) i nie zgodze sie że lepiej trzyma się drogi o silniku już nie wspomne. Z kreski wygrywam z nią w palcem w d... Razz wiem co mówie przejechałm nią 2600 km w 4 dni. Plusy - komfortowe zawieszenie, zdecydowanie wygląd, dużo miejsca w środku (jechaliśmy w 5 osób dlatego nie jechałm stówą) na trasie łykneła 8 l biorąc pod uwage to że 900 km przejechałm ze 160 km/ na blacie to całkiem nieźle)
aha Tigra jest szpetna i ujowa (typowe auto dla sekretarek i wylizanych żelem Bandżaminów) Celika ładna ale oklepana - S13 the best Very Happy
Koniec offtopu Razz

W mojej setce mam sprzężyny H&R i opony BFGoodrich (lato) Continental (zima) - jeździ jak przyklejona - oczywiście traci na tym komfort.
Z negatywnych wrażeń w setce - jak sie przekracza 160 km/h to mam wrażenie że przód się lekko podnosi i opony już tak nie trzymią się tak drogi jak powinny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Molossus dnia 09 Sty 2008 11:05 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 11:12     Temat postu:

Mich22 napisał:
Miaęłm do czynienia z 323F i gorszego aut nie widizałem .Co do osiągów i mocy podbniechyba ze masz jakis wypasiony silnik ale za auto daszo wiele wiecej jak za GTi .To plastikowy woz w ktorym wszystko sie sypie i trzeszczy.W rodzinie nawet 2 modele były kazdy z nich zszedł Laughing


Po pierwsze: Kolego, czy mozesz pisac nieco spokojniej i bez literowek? bo ciezko w ogole przeczytac ten belkot...

Po drugie: Czy mozesz mi powiedziec z jakich rocznikow byly to eFki?

Po trzecie:
1.6 16v - 88KM i 9.19s 0-100km/h
1.9 16v - 103KM i 8.21s - 0-100km/h
1.9 16v GT DOHC - 129KM i 7.44s - 0-100km/h
(pierwszy pomiar wykonywany w obecnosci Buna z NKP, drugi w obecnosci kilku kolegow z Mazdaspeed, trzeci egzemplarz nie nalezal do mnie i to ja bylem swiadkiem) Niestety troche moja duma ucierpiala bo 100NXem osiagnalem jak dotad 9.71s (seryjny GA16DS)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 11:19     Temat postu:

Molossus napisał:
W odpowiedzi na ostatni post Quattro.

Po pierwsze 323f jest wolniejsza od 100, ze starą (tą z podnoszonymi oczętami) wygrywam z kreski o 2 długości auta a o przyspieszeniu 50km wzwyż to już nie wspomne - mam na to filmiki zapodam jak uploada zrobie na youtube.


Jakbym mial ktorakolwiek z nich to chetnie stanalbym na kresce Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 11:59     Temat postu:

Quattro napisał:
Molossus napisał:
W odpowiedzi na ostatni post Quattro.

Po pierwsze 323f jest wolniejsza od 100, ze starą (tą z podnoszonymi oczętami) wygrywam z kreski o 2 długości auta a o przyspieszeniu 50km wzwyż to już nie wspomne - mam na to filmiki zapodam jak uploada zrobie na youtube.


Jakbym mial ktorakolwiek z nich to chetnie stanalbym na kresce Twisted Evil

Stary, to po co Ci słabe, kiepskie, paliwożerne 100NX 1.6 i 2.0 naraz, dla targi? Kup sobie dwie kolejne boskie F'ki - jak dla mnie 10TOP 1st place najbardziej obciachowe auto - i będziesz miał 4'tą i 5'tą do kolekcji. W trolla się bawisz czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 12:10     Temat postu:

Dwa posty mi sie wbily przez przypadek... przyzwyczajenie do automatycznego laczenia postow na innych forach np na NKP.

Tak, dla targi... po to zebym mial sobie autko do cruise'u w lato, przy zdjetym dachu... Milo i przyjemnie... Czemu mam juz druga setke? Bo kocham te auta. Ale patrze obiektywnie - mialem 3 Mazdy pod rzad, rownoczesnie jak mialem w domu Nissany i moglem porownac te auta... Mimo to, ze Mazdy byly szybsze oszczedniejsze i bardziej komfortowe, ja zostalem z zolta kupa nieszczescia, ktora dopiero powoli zamienia sie w porzadne auto i ktore lubie na tyle, ze jakos nawet nie potrafie sie zebrac w sobie, zeby wymienic je na Legend...

BTW - 323F moze i dla Ciebie byc obciachowa - sporo ludzi mowi tak z kolei o 100NX-ie... (jakos mi nie przeszkadzaja te opinie ani o jednym ani o drugim aucie ) Ale powiedz mi czy ja sie gdziekowiek wypowiedzialem na temat wygladu Mazdy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 12:37     Temat postu:

Quattro napisał:
Ale powiedz mi czy ja sie gdziekowiek wypowiedzialem na temat wygladu Mazdy?

A ja? Cool

btw. Mazda oszczędna? Miałem 323 bodajże C, tak w sedanie 95', na szczęście tylko pół roku i kupiłem N14. Owszem, dużo późniejsze modele zdecydowanie lepiej wypadają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 12:48     Temat postu:

foster napisał:
Quattro napisał:
Ale powiedz mi czy ja sie gdziekowiek wypowiedzialem na temat wygladu Mazdy?

A ja? Cool

btw. Mazda oszczędna? Miałem 323 bodajże C, tak w sedanie 95', na szczęście tylko pół roku i kupiłem N14. Owszem, dużo późniejsze modele zdecydowanie lepiej wypadają.


no to nie ja wspomnialem o Top jeden obciachowosci Cool . I nie Pozniejsze... wczesniejsze... BTW 323C to Compact - Ty po prostu miales 323... niech zgadne - z silnikiem 1.5?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quattro dnia 09 Sty 2008 12:50 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 13:08     Temat postu:

Quattro napisał:

Po trzecie:
1.6 16v - 88KM i 9.19s 0-100km/h
1.9 16v - 103KM i 8.21s - 0-100km/h
1.9 16v GT DOHC - 129KM i 7.44s - 0-100km/h

(pierwszy pomiar wykonywany w obecnosci Buna z NKP, drugi w obecnosci kilku kolegow z Mazdaspeed, trzeci egzemplarz nie nalezal do mnie i to ja bylem swiadkiem) Niestety troche moja duma ucierpiala bo 100NXem osiagnalem jak dotad 9.71s (seryjny GA16DS)


Napisz z łaski swojej co to za dane tam wyżej cytujesz, bo jeśli to fabryczne dane tych mazdek to kurczaczek chyba na wiosnę kupuję taką mazdkę na zabwy z kreski Laughing
A jeśli cytowane przez Ciebie dane pochodzą z pomiarów u mazd, ale po tzw. "przeróbkach" to dla mnie to g... a nie adekwatny wynik, bo jak bym chciał lekko dłubnąć w moim 100Nx to schodzę lekko do 7sek, a Ci co śmigają nyską 1.6 domyślam się że po dłubnięciu też robią te Twoje mazdowe 8,5-9sek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 09 Sty 2008 13:09 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2008 13:19     Temat postu:

wszystkie eFki byly seryjne... wszystko mierzone doraznie na G-Techu... co ciekawe to co mam w katalogu jest troche wyzsze (brakuje wersji 1.6 16v, a 1.9 - wersja 103KM - 8.9s; 129KM - 8,2s; za katalogiem Samochody Swiata 1991). A jak chcesz miec naprawde szybkie 1.6 na kreske i to nie ze znaczkiem Hondy na masce to polecam takiego Colta GTI:


(katalogowo 136KM i 7.9s)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin