Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

ECU od S13/14?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Mar 2011 14:10     Temat postu:

jd.ludi czemu masz kompa od s14?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Mar 2011 23:19     Temat postu:

Poniewaz z orginalnego silnika zostal tylko blok i dekiel na glowice reszta jest od 200sx s14 czyli sr20det. od razu zmienilem elektronike na apaxa i komputer od 200sx a jak nie skusze sie na 200sx wlasnie to za miesiac bedzie zalozone turbo. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 7:36     Temat postu:

dj.ludi nie masz turbo i jeździsz na kompie który ustawienia do turbo i fabrycznie jest przelany?? No takiego czegoś to jeszcze nie widziałem....Auto musi być mułem nieziemskim....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 9:57     Temat postu:

Wiec tak. To prawda od 2 do 3 tysiecy lekko przymula, ale coz sie dzieje jak przekroczy te 3 tysiace. A muli go dlatego poniewaz komputer daje teraz mieszanke jakby bylo turbo wiec jest za duzo paliwa ale jak nie kupie za miesiac 200sx to zakladam do swojego turbine.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 10:07     Temat postu:

Akurat Turbo przy 3krpm dopiero wstaje i wcześniej komp nie daje takiej dużej dawki paliwa... Sądzę że na seryjnym kompie lepiej by auto chodziło. Dla mnie nieporozumienie z tym kompem, choćby dlatego, że pewnie jest jakaś korekta dla VTC (Na forach można znaleźć opisy jak S14 chodzą z wywalonym wariatorem bo chyba tak to się nazywa). Zakładam, że nie mierzyłeś AFRu u siebie i nie wiesz, że nawet seryjne S14 jest o ok.20% przelane na starcie i to w aucie z turbo, a gdy włożysz takiego kompa do wolnossaka to już w ogóle będzie dupa.
Mówisz, że wkładasz turbo ale do tego komp z 200sx`a nie jest w zupełności potrzebny bo to generuje tylko koszty bo rzeczywistość pokazuje, że i tak trzeba stroić na SMT6/ECU Master takie twory. Generalnie mnie nie przekonuje taki mod i nie jestem do końca przekonany w jego "tuningowe" możliwości w wolnossącym SR`rze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 10:22     Temat postu:

Stary i tak wsadzilem 12 tysiecy w samochod to 2 tysiace na kolektor i turbo mnie nie zbawi. Ty mowisz ze mi go muli? Od razu kiedy silnik byl zlozony na chamowni wyszlo 179km i 228 momentu. A widze ze nie ma troche sensu ta rozmowa bo nie bardzo przekonuje mojego kolege to co mowie. Wsadz 4 tysiace w silnik i elektronike to sie przekonasz o efektach. A i byl spot ostatnio sa zdjecia to sobie zobacz i np Thomsonicusa sie zapytaj jak chodzi moje auto. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dj.ludi dnia 09 Mar 2011 10:37 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 11:22     Temat postu:

Masz wykres z hamowni?Akurat wsadziłem trochę w silnik i mam jednego z grubiej zmodowanych 100nx-ów na tym forum i wiem co mówię, a co do wartości 179/228 to jak nie zobaczę wykresu albo listy zmian(sensownych) to ciężko mi będzie uwierzyć choćby ze względu, że najmocniejsze primery SR20DE z bardzo grubo zmodowanymi silnikami wypluwały max 220Nm, a mają lepsze kolektory ssące.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 13:23     Temat postu:

Dobra wlascicielu jednej z najlepszych setek. Chcesz to stanmy kolo siebie to sie sprawdzimy. Powiem tylko tyle ze elektronika duuuzo moze. A primera panie znawco tematu miala silnik sr20de, a ja poszedlem dalej. Tyle do powiedzenia mam. Jak mowie chcesz to chetnie zapraszam do Lublina mamy ladna prosta to sie mozemy sprawdzic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 15:31     Temat postu:

Dalej proszę o wykres z hamowni bo na razie to rzucasz się, a nie potrafisz podać konkretów, będę w Lublinie to chętnie stanę na kresce i sprawdzę się z twoim 100nx-em.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 15:37     Temat postu:

No to juz ustalone. 514670814 to moj telefon dzwon. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 15:41     Temat postu:

Dalej chce zobaczyć wykres albo listę modyfikacji. No chyba że nie wiesz co masz w samochodzie zrobione i wierzysz osobie która je wykonała co do parametrów silnika.
Po zdjęciach widzę niewiele bo niewyraźne są ale dostrzegam seryjny kolektor wydechowy i tradycyjny układ dolotowy zakończony jedynie stożkiem który i tak nie jest odgrodzony od gorącego powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 17:17     Temat postu:

Dobra dzisiaj przetrzasne papiery i opisze caly samochod a gdybym nie byl przy skladaniu silnika to bym moze i dal za wygrana. Mowisz ze powietrze jest nieodgrodzone, a widziales co jest na masce centralnie na stozku?
A kolektor ssacy nie jest od 100nx.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 17:24     Temat postu:

Czekam z niecierpliwością na te rewelacje, mam nadzieje że poprzesz je jakimś dokumentem czarno na białym co do mocy/momentu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 19:12     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
dj.ludi nie masz turbo i jeździsz na kompie który ustawienia do turbo i fabrycznie jest przelany?? No takiego czegoś to jeszcze nie widziałem....Auto musi być mułem nieziemskim....

pytałem osobiście to mi powiedział że na hamowni wyszło 180 kunia z SR20 z tłokami i korbami od S14. Zaciekawiło mnie to bo myślałem że na niższej kompresji i bez suszarki to raczej nawet 140KM nie będzie nawet z wydechem robionym i HAI Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 09 Mar 2011 19:14 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Mar 2011 19:18     Temat postu:

To to auto jest jeszcze odprężone??? No to albo na hamowni zrobili wałek albo mamy tu do czynienia z jakimś motoryzacyjnym cudem.

Aha i jeszcze jedno kolega dj.ludi jest z Lbn więc podejrzewam, że i tam hamował auto a tu mamy ciekawy temat o hamowni w Lublinie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 09 Mar 2011 19:22 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin