Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gasnące GTi CR20DE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M.Jay




Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Maj 2008 8:35     Temat postu: Gasnące GTi CR20DE

Prosze pomyślcie co to może być ...jeżeli po ostrzejszej jeżdzie ale czasami tez po normalnej w momęcie rozpoczęcia chamowania (a mianowicie wcisnięciu sprzęgła podczas chamowania) w autku spadają obroty niemal do 0 albo gaśnie całkiem?? Ale jak zaraz chwytam za stacyjke to odpala bez problemu. Wygląda to tak jakby silnik będący pozbawiony obciążenia (odłączenie od skrzyni biegów) przestawał pracować. Dodam jeszcze że w silniku są wymienione świece 4 elktrody. nowe kable i silnik jest po remoncie (panewka) jednak były wcześnie 1 elektrodowe i silnik niemiał przekręconej panewki a robiło sie dokładnie tak samo...... :idea: ??????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Messer




Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 03 Maj 2008 16:24     Temat postu:

2 możliwości przynajmniej wg mnie 1- zepsuty czujnik temp w bloku silnika lub obluzowana wtyczka, 2- niezaimpregnowany stożek+ źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2008 21:27     Temat postu:

ja obstawiam niewyregulowany silniczek krokowy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zwoli




Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia

PostWysłany: 06 Maj 2008 21:38     Temat postu:

Pamiętam ze kiedys ktoś miał taki problem że obroty mu spadały tak jak u Ciebie i niby mówił że to wina stożka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Maj 2008 21:52     Temat postu:

Zwoli napisał:
Pamiętam ze kiedys ktoś miał taki problem że obroty mu spadały tak jak u Ciebie i niby mówił że to wina stożka...


Ano mówił Razz Z tym że problem w ciepłe miesiące ustępuje
Inną kwestią jest to że przyczyn przygasania może być kilka, a 3/4 z nich już moi przedmówcy wymienili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Maj 2008 21:58     Temat postu:

Nie wiem czy dobry temat wybrałem, ale zwracam się z prośbą do właścicieli GTI, o pomoc w lokalizacji silniczka krokowego. zwracam się z prośbą do właścicieli GTI, o pomoc w lokalizacji silniczka krokowego.
Mniej więcej wiem który to element, ale nie jestem pewny Embarassed mile widziane fotki.

Red_shogun, Foster liczę na was Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Maj 2008 7:11     Temat postu: Re: Gasnące GTi CR20DE

M.Jay napisał:
Prosze pomyślcie co to może być ...jeżeli po ostrzejszej jeżdzie ale czasami tez po normalnej w momęcie rozpoczęcia chamowania (a mianowicie wcisnięciu sprzęgła podczas chamowania) w autku spadają obroty niemal do 0 albo gaśnie całkiem?? Ale jak zaraz chwytam za stacyjke to odpala bez problemu. Wygląda to tak jakby silnik będący pozbawiony obciążenia (odłączenie od skrzyni biegów) przestawał pracować. Dodam jeszcze że w silniku są wymienione świece 4 elktrody. nowe kable i silnik jest po remoncie (panewka) jednak były wcześnie 1 elektrodowe i silnik niemiał przekręconej panewki a robiło sie dokładnie tak samo...... :idea: ??????

A Under mial zrobic dla mnie zdjecia tych twoich panewek Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Maj 2008 8:17     Temat postu:

Kod:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=360014557
może tak wyglądać(jest kilka wersji). Znajdziesz go o ile się nie mylę bardziej pod przepustnicą ale mogę sie mylić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M.Jay




Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Maj 2008 8:18     Temat postu:

Siniczek krokowy...tylko niwiem wystarczy wyregulowac?? czy nowy?? a i jak to zrobic (regulacje)....niemampojęcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Maj 2008 9:47     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Kod:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=360014557
może tak wyglądać(jest kilka wersji). Znajdziesz go o ile się nie mylę bardziej pod przepustnicą ale mogę sie mylić


Wygląda dokładnie tak, a znajduję się z tyłu silnika po drugiej stronie kolektora ssącego niż przepustnica, koło filtru oleju - to tak jakby ktoś jeszcze szukał Wink

A teraz pytanie:
Na iglicy w silniczku jest sprężynka do domykania/popuszczania zaworu :arrow: czy siła tej sprężyny ma wpływ na kąt wyprzedzenia zapłonu Confused:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Messer




Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 22 Maj 2008 10:17     Temat postu:

wg mnie ma jak miałem stary zabrudzony silniczek to zapołn musiałem mieć cofnięty żeby nie było spalania stukowego, na nowym silniczku tzn sprężyna nie jest pozaklejana syfem zapłon do przodu i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Maj 2008 10:56     Temat postu:

Messer napisał:
wg mnie ma jak miałem stary zabrudzony silniczek to zapołn musiałem mieć cofnięty żeby nie było spalania stukowego, na nowym silniczku tzn sprężyna nie jest pozaklejana syfem zapłon do przodu i jest ok


Czyli kąt wyprzedzenia zapłony cofa się wraz ze wzrostem siły sprężyny Confused:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sykul dnia 22 Maj 2008 10:57 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2008 20:31     Temat postu:

Odświeżam do właścicieli GTI jak wyjąć owy silniczek bo w sobotę chciałem się zabrać za czyszczenie przepustnicy i krokowca. Udało mi się jedynie z przepustnicą(o dziwo nie była bardzo brudna chyba była czyszczona niedawno) a z silniczkiem nie wygrałem bo nie mam zielonego pojęcia jak go wyjąć wie może ktoś jak się z tym uporać??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2008 22:15     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Odświeżam do właścicieli GTI jak wyjąć owy silniczek bo w sobotę chciałem się zabrać za czyszczenie przepustnicy i krokowca. Udało mi się jedynie z przepustnicą(o dziwo nie była bardzo brudna chyba była czyszczona niedawno) a z silniczkiem nie wygrałem bo nie mam zielonego pojęcia jak go wyjąć wie może ktoś jak się z tym uporać??


Ja odkręciłem najpierw ten element nad nim (2 śruby chyba 12), a potem silniczek - siedzi na 4 śrubach, trzeba użyć klucza nasadowego bo inaczej się nie dojdzie. Potem odpinanie wtyczek i silniczek jest na wierzchu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2008 22:23     Temat postu:

Dzięki a mógłbyś mi opisać krok po kroku jak go wyczyścić i zająć się zaworem AAC i sprężynką w nim??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin