Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
gasnie po sluchaniu muzy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Maj 2008 6:34     Temat postu:

arkady napisał:
a czy zakup kondensatora do CA cos pomoze?

nie wiem jakim zestawem audio dysponujesz w aucie, ale jeśli nie masz wzmacniacza o mocy większej niż 400W RMS to nie ma sensu zakładania kondensatora bo on nic nie pomoże.

wydaję mi się, że masz jakiś problem z instalacją gazową
pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CzarnaWanilka




Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 29 Maj 2008 10:46     Temat postu:

red_shogun napisał:
CzarnaWanilka napisał:
komputer? arkady, Ty chyba masz silnik na gazniku, co nie? ;>


ooo widzę że mnie już ktoś uprzedził w sprawie kompa Razz


czlowiek cale zycie sie uczy Wink chcialabym rozwinac ten temat, ale nie chce robic kolejnego smietnika Embarassed wiec sobie moze cos niecos o GA16DS poszukam... albo jakby ktos byl tak mily to piszcze na PW o jakim komputerze mowicie? :smt001 czym on steruje i w ogole? domyslam sie ze gaznikiem? hmm ciekawostka jak dla mnie Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CzarnaWanilka dnia 29 Maj 2008 10:46 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Maj 2008 10:49     Temat postu:

CzarnaWanilka napisał:
red_shogun napisał:
CzarnaWanilka napisał:
komputer? arkady, Ty chyba masz silnik na gazniku, co nie? ;>


ooo widzę że mnie już ktoś uprzedził w sprawie kompa Razz


czlowiek cale zycie sie uczy Wink chcialabym rozwinac ten temat, ale nie chce robic kolejnego smietnika Embarassed wiec sobie moze cos niecos o GA16DS poszukam... albo jakby ktos byl tak mily to piszcze na PW o jakim komputerze mowicie? :smt001:


ZX Spectrum, Atari, Commodore, Amiga, Pecet, Macintosh i wszelkiej maści lapki odpadają na dzień dobry, czyli zawęża nam się pole poszukiwań


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CzarnaWanilka




Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 29 Maj 2008 11:00     Temat postu:

red_shogun napisał:
CzarnaWanilka napisał:
red_shogun napisał:
CzarnaWanilka napisał:
komputer? arkady, Ty chyba masz silnik na gazniku, co nie? ;>


ooo widzę że mnie już ktoś uprzedził w sprawie kompa Razz


czlowiek cale zycie sie uczy Wink chcialabym rozwinac ten temat, ale nie chce robic kolejnego smietnika Embarassed wiec sobie moze cos niecos o GA16DS poszukam... albo jakby ktos byl tak mily to piszcze na PW o jakim komputerze mowicie? :smt001:


ZX Spectrum, Atari, Commodore, Amiga, Pecet, Macintosh i wszelkiej maści lapki odpadają na dzień dobry, czyli zawęża nam się pole poszukiwań


no co Ty??? to moze Odra?! ale jak oni ja tam upchneli... chociaz... Japonczycy to wszystko potrafia zminimalizowac Laughing
A moze jakis uklad cyfrowy z bramek AND, OR, NOT, XNOR, XOR??
0 i 1 logiczne sterujace gaznikiem hehm...

i znow OT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Maj 2008 15:53     Temat postu:

lukkil wzmak 3900W

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Maj 2008 5:38     Temat postu:

najlepiej to podaj firme i model wzmaka bo to co podajesz to zapewne jest napis na wzmacniaczu
pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Maj 2008 7:37     Temat postu:

Mosfet 5.1 VX-5150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukkil




Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Maj 2008 12:09     Temat postu:

nie potrzebujesz kondensatora
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin