Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Halogeny i inne..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Wrz 2006 16:23     Temat postu: Halogeny i inne..

Więc tak, mam kilka pytań:
(mam gaźnikowca 1.6 z '91)

- Ile macie "firmowo" lamp przeciwmgielnych z tyłu? bo mi świeci jedna i mam tylko jedno podpięte.. a miejsce po drugiej stronie też chyba jest..

- coś mi metalicznie stuka przy ok 2900-3200 obrotów... czy ktoś ma pomysł co to może być (boję się, że to może być któryś łańcuch)

- wie ktoś może jak się regulują tylną klapę by odskakiwała przy otwieraniu dźwignią (otwiera mi, ale nie podbija klapy)

dzięki za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 25 Wrz 2006 16:30     Temat postu: Re: Halogeny i inne..

sirkomla napisał:
Więc tak, mam kilka pytań:
(mam gaźnikowca 1.6 z '91)

- Ile macie "firmowo" lamp przeciwmgielnych z tyłu? bo mi świeci jedna i mam tylko jedno podpięte.. a miejsce po drugiej stronie też chyba jest..


Przecimgielna z tyłu jest jedna sztuka.

sirkomla napisał:

- coś mi metalicznie stuka przy ok 2900-3200 obrotów... czy ktoś ma pomysł co to może być (boję się, że to może być któryś łańcuch)

Niestety Twoje obawy są jak najbardziej na miejscu.

sirkomla napisał:

- wie ktoś może jak się regulują tylną klapę by odskakiwała przy otwieraniu dźwignią (otwiera mi, ale nie podbija klapy)

Wyprostuj młotkiem ten dzyndzel który jest na tylnym pasie i wchodzi w zamek klapy, albo sprawdź naciąg linki.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEBOL_MKS dnia 25 Wrz 2006 16:36 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 25 Wrz 2006 16:32     Temat postu:

witaj moge ci odpowiedzic na ostatnie pytanie mam ten sam problem tylko ze mi czasem sie otwiera a czasem nie dlatego tez uzywam do tego kluczyka i sadze ze jest to wina linki, nie zawsze odskakuje poniewaz linka jest za luzna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 25 Wrz 2006 20:04     Temat postu:

jak juz jestesmy przy klapie to od czego pasuja silowniki ??
bo u mnie nie trzymaja i troszke kiepsko wklada sie targe trzymajac jedna reka klape;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Wrz 2006 20:20     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
jak juz jestesmy przy klapie to od czego pasuja silowniki ??
bo u mnie nie trzymaja i troszke kiepsko wklada sie targe trzymajac jedna reka klape;/
jak nikt nie patrzy to klapę podpieram głową Wink bo kijka nie mam. siłowniki te mają to do siebie że trzymają jak są nagrzane Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Wrz 2006 20:31     Temat postu:

Dzięki za rady... jeszcze tylko spytam na ile nagląca jest ta wymiana łańcuszków (mam 181000km na liczniku??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 25 Wrz 2006 20:58     Temat postu:

sirkomla napisał:
Dzięki za rady... jeszcze tylko spytam na ile nagląca jest ta wymiana łańcuszków (mam 181000km na liczniku??


Ile km przebiegu wytrzyma łańcuch to zależy od użytkowania. Mówi się o 300-350 tkm ale jeżeli poprzedni właściciele nie dbali o auto jak należy to ten okres się zmniejsza. No i jak nie masz udokumentowanego przebiegu to stan licznika może się różnić od faktycznego przebiegu ...

Najlepiej podjedź do jakiegoś mechaniora i niech oceni czy trzeba wymienić wszystko czy tylko wystarczy wymienić np napinacze, itp

Jak mocno stuka to lepiej się pośpiesz jak nie chcesz silnika wymieniać

Ceny wymiany znajdziesz w dziale "Koszty związane z obsługiwaniem 100NX".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 27 Wrz 2006 19:09     Temat postu: Re: Halogeny i inne..

sirkomla napisał:
- coś mi metalicznie stuka przy ok 2900-3200 obrotów... czy ktoś ma pomysł co to może być (boję się, że to może być któryś łańcuch)


Tydzien temu zwalczylem to samo. Pojechalem do jednego mechanika, po minucie stwierdzil : lozysko alternatora, jakos mu nie ufalem... pojechalem do innego... pompa wspomagania...

Sprawe naprawilem za 5zl u "tłumikarzy", osłona tlumika jest przyspawana punktowo i puscil jeden spaw, ktory wlasnie taki dziwny piskliwy metaliczny dzwiek wydawal.
Powrót do góry
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Wrz 2006 19:32     Temat postu:

Cóż... na razie idę za dziwnymi radami znajomego mechanika... mam nadzieję, że się uda... Jak mi się uda wyeliminować brzęczenie to powiem co to było... (co do wymiany rozrządu, to nie stać mnie na 1000zł wydatek).
PS. mam pytanie, które dla wielu wyda się głupie, ale spytam:

Czy skoro 100NX to właściwie sunny N14,to czy dało by się w niego wsadzić diesla z N14?

Wiem, że to byłaby lekka profanacja, ale mam możliwośc nabycia diesla z małym przebiegiem za jeszcze mniejsze pieniądze... więc nie pytam, czy "wypada", tylko, czy to technicznie możliwe...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 27 Wrz 2006 22:14     Temat postu:

sirkomla napisał:
Cóż... na razie idę za dziwnymi radami znajomego mechanika... mam nadzieję, że się uda... Jak mi się uda wyeliminować brzęczenie to powiem co to było... (co do wymiany rozrządu, to nie stać mnie na 1000zł wydatek).
PS. mam pytanie, które dla wielu wyda się głupie, ale spytam:

Czy skoro 100NX to właściwie sunny N14,to czy dało by się w niego wsadzić diesla z N14?

Wiem, że to byłaby lekka profanacja, ale mam możliwośc nabycia diesla z małym przebiegiem za jeszcze mniejsze pieniądze... więc nie pytam, czy "wypada", tylko, czy to technicznie możliwe...

Wszystko jest mozliwe, pytanie tylko jakim nakaldem finansowym. Byl juz kiedys podobny temat. A drugie pytanie - po co??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 28 Wrz 2006 12:34     Temat postu:

Prex napisał:
sirkomla napisał:
Cóż... na razie idę za dziwnymi radami znajomego mechanika... mam nadzieję, że się uda... Jak mi się uda wyeliminować brzęczenie to powiem co to było... (co do wymiany rozrządu, to nie stać mnie na 1000zł wydatek).
PS. mam pytanie, które dla wielu wyda się głupie, ale spytam:

Czy skoro 100NX to właściwie sunny N14,to czy dało by się w niego wsadzić diesla z N14?

Wiem, że to byłaby lekka profanacja, ale mam możliwośc nabycia diesla z małym przebiegiem za jeszcze mniejsze pieniądze... więc nie pytam, czy "wypada", tylko, czy to technicznie możliwe...

Wszystko jest mozliwe, pytanie tylko jakim nakaldem finansowym. Byl juz kiedys podobny temat. A drugie pytanie - po co??


Jak przekładałem 2.0 z primery, to pytałem o możliwość zamontowania diesla. Gość i tak miał kłopot z wpasowaniem podobnego 2.0, a o dieslu powiedział, że dużo przeróbek trzeba by uskutecznić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01 Paź 2006 19:51     Temat postu:

poza tym diesel jest ciezszy wiec i tutaj mialbys problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 01 Paź 2006 21:48     Temat postu:

SEBOL_MKS napisał:
sirkomla napisał:
Dzięki za rady... jeszcze tylko spytam na ile nagląca jest ta wymiana łańcuszków (mam 181000km na liczniku??


Ile km przebiegu wytrzyma łańcuch to zależy od użytkowania. Mówi się o 300-350 tkm ale jeżeli poprzedni właściciele nie dbali o auto jak należy to ten okres się zmniejsza. No i jak nie masz udokumentowanego przebiegu to stan licznika może się różnić od faktycznego przebiegu ...

Najlepiej podjedź do jakiegoś mechaniora i niech oceni czy trzeba wymienić wszystko czy tylko wystarczy wymienić np napinacze, itp

Jak mocno stuka to lepiej się pośpiesz jak nie chcesz silnika wymieniać

Ceny wymiany znajdziesz w dziale "Koszty związane z obsługiwaniem 100NX".


co do dzieku rorzadu to git , lancuch ci nie peknie ja juz jezdze z rozwalonym napinaczem z rok i jakos fura daje rade;) no ale wpadlo troche kasy , wiec teraz picuje nx


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Paź 2006 23:16     Temat postu:

Cóż... na razie wymienię olej i dorzucę regeneratora z STP... mechanik mówi, że na 80% się powinno uspokoić. Póki co, to jak się włączy radio to nie słychać Razz .... będe czekał na zastrzyk kasowy... może coś wpadnie... jakaś wygrana w Lotto (ehh.. wtedy to bym sobie sprowadził NXa z końca produkcji... pomarzyć można)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin