Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

INDIGLO
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 17 Paź 2007 23:49     Temat postu: Re: INDIGLO

red_shogun napisał:
Kwi@t napisał:
adamus napisał:
Kwi@t napisał:
Ja też jestem zainteresowany. Wezme je na 100% tylko coś z tym przyciemnianiem trzeba wymyślić, może można wstawić jakiś regulator jasności?

100nx 1.6 po lifcie


w tych tarczach jest już ściemniacz na 100%


Skoro tak to można mnie zapisać na listę chętnych, jeśli taka istnieje Rolling Eyes


No sprawa na dziś wygląda tak:
Ja robię swoje indiglo u herbiego z projektem zbliżonym do wyglądu zegarów od hondy prelude. Na dniach daję mu ori zegary od 100NX 2.0 przed liftem (bo tylko takie mam) i na podstawie tego robi mi projekt zegarów indyglo a la prelude.
Nie posiadam fizycznie zegarów od 1.6 po lifcie (przed liftem oprócz skali chyba niczym się nie różniły od tych z 2.0 przed liftem). Zatem jak juz gdzieś tam wcześniej pisałem herbi będzie potrzebował dokładnych wymiarów tarcz, wyskalowania i info o wyglądzie i wielkość zegarów od cieczy chłodzącej i stanu paliwa. Do puki nie uzyskam tego (herbi tego nie uzyska) nie może ruszyć tematu indyglo np. do 1.6 (po lifcie).
Tak więc kto chętny na uzyskanie tą drogą swoich indyglo musi się troszkę bardziej wysilić niż tylko zadeklarować chęć zakupu.
Oczywiście jest jeszcze opcja dla mniej wymagających - indyglio z allegro.
Dochodzę do wniosku że nie ma sensu zbierać zamówień hurtowo, tylko każdy jak będzie gotowy do tego, daje mi znać oraz przesyła dokładne wymiary i skany lub foty swoich ori zegarów i wtedy startuje się z wykonastwem.
Wykonastwo moich indyglo rusza za kilka dni, zatem przecieram szlak.

p.s. dodam że cena projektu nie będzie znana przed zakończeniem całości, tak więc ciężko coś obecnie przewidywać i rzucać konkretami.


UUU to troszke zmienia postać rzeczy ponieważ mój 100nx przebywa obecnie w Anglii i nie mam ani jak go rozebrać, ani nie mam do tego chęci bo poprost sie na tym nie znam a nie chce ryzykować że coś zepsuje będąc na wyspach bo nie mam zamiaru przepłacać za późniejszą naprawe.
Więc puki co będę musiał sie chyba wstrzymać bo takich dokładnych informacji nie będę w stanie podać.
Te z allegro też odpadają bo są do setki przed liftem a moja jest po, z poziomymi wskaźnikami bocznymi. Jeżeli sie trafi ktoś jeszcze kto byłby w stanie podać wymagane parametry to zamówie a w takim przypadku, sorry
Powrót do góry
mati1411




Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz (WLKP)

PostWysłany: 18 Paź 2007 22:50     Temat postu:

Witam ogólnie rozmawiałem z człowiekiem który trudni sie robieniem indiglo i niestety nie ma w swojej ofercie zegarów do NX
Za 100zł (+48zł Inwerter ) Zrobi czyste indiglo na podstawie skanu 1:1 Licznika.
Wszystko macie napisane tu [link widoczny dla zalogowanych]
Zakładka "Indiglo bez nadruku" Było by Bardzo fajnie gdyby ktoś wymątował swoje zegary i je zeskanował dla tego gościa. Miałby on juz w swojej bazie rozmiar zegarów do 100.
Ja predzej czy puźniej to zrobie tylko teraz za cholere nie mam czasu sie za to zabrać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Paź 2007 9:51     Temat postu:

mati1411 napisał:
Witam ogólnie rozmawiałem z człowiekiem który trudni sie robieniem indiglo i niestety nie ma w swojej ofercie zegarów do NX
Za 100zł (+48zł Inwerter ) Zrobi czyste indiglo na podstawie skanu 1:1 Licznika.
Wszystko macie napisane tu [link widoczny dla zalogowanych]
Zakładka "Indiglo bez nadruku" Było by Bardzo fajnie gdyby ktoś wymątował swoje zegary i je zeskanował dla tego gościa. Miałby on juz w swojej bazie rozmiar zegarów do 100.
Ja predzej czy puźniej to zrobie tylko teraz za cholere nie mam czasu sie za to zabrać...


Prezesie od paru postów wstecz piszemy o tematyce wymontowania zegarów i np. ich skanu 1:1, jak widać bez tego nie obejdzie się u żadnego wykonawcy. Problem polega tylko na tym, że ja osobiście posiadam cosik takiego tylko dla 100NX 2.0 przed liftem, a jak wiadomo jest jeszcze 2.0 po lifcie oraz 1.6 przed liftem i 1.6 po lifcie.
Wniosek 1: przydało by się posiadać takie skany wszystkich 4 opcji żeby mieć 100% pewność że indiglo będą idealnie pasowały do danego modelu.
Wniosek 2: zawarty jest w moim poprzednim poście tzn. każdy potencjalnie chętny i zainteresowany indiglo powinien się w związku z powyższym zaopatrzyć chociażby w skan 1:1 swoich zegarów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 20 Paź 2007 20:27     Temat postu:

mati1411 napisał:
No i co mówicie panowie na te z allego???? Cena dobra. Chyba po wypłacie się skusze Wink Pozdr.



Tak to wygląda po zamontowaniu Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Paź 2007 21:12     Temat postu:

Abarth napisał:
mati1411 napisał:
No i co mówicie panowie na te z allego???? Cena dobra. Chyba po wypłacie się skusze Wink Pozdr.



Tak to wygląda po zamontowaniu Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

No wygląda bardzo, bardzo fajnie.
A jak przebiegał montaż? czy wszystko było w miarę dopasowane? jak z pomiarami czy licznik jest dobrze wyskalowany?? jak działa regulacja jasności, wszak w oryginale jej nie posiadamy

Wygląda naprawde super!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 20 Paź 2007 21:20     Temat postu:

0l0 napisał:
Abarth napisał:
mati1411 napisał:
No i co mówicie panowie na te z allego???? Cena dobra. Chyba po wypłacie się skusze Wink Pozdr.



Tak to wygląda po zamontowaniu Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

No wygląda bardzo, bardzo fajnie.
A jak przebiegał montaż? czy wszystko było w miarę dopasowane? jak z pomiarami czy licznik jest dobrze wyskalowany?? jak działa regulacja jasności, wszak w oryginale jej nie posiadamy

Wygląda naprawde super!!!


Tarcze są bardzo dobrze wyskalowane i dopasowane w 100%. Można je założyć bez demontażu oryginalnych tarcz :!: Ja musiałem demontować, ponieważ wcześniej miałem białe (zamiennik).
Regulator jasności to nic innego jak potencjometr dołączony do zestawu. Poprzez zmianę napięcia z inwertera zmienia się intensywność podświetlenia.
Powrót do góry
mati1411




Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz (WLKP)

PostWysłany: 21 Paź 2007 20:31     Temat postu:

Nom zajebiste. Tego się bałem ze się zawaham z kupnem i trzeba będzie kombinować. Jaką techniką są wykonane?? Widze ze środki są seledynowe a cyfry niebieskie. Cyfry wychodzą niebieskie przez nadruk na seledynowej tarczy czy tarcz ma "sama w sobie" więcej niz jeden kolor? No i jeszcze jedna prośba do ciebie zeskanuj proszę swoje zdemontowane zegary abyśmy my tez mogli sobie zamówić indiglo bez zdejmowana swoich. (na razie oczywiście Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 21 Paź 2007 20:48     Temat postu:

mati1411 napisał:
Nom zajebiste. Tego się bałem ze się zawaham z kupnem i trzeba będzie kombinować. Jaką techniką są wykonane?? Widze ze środki są seledynowe a cyfry niebieskie. Cyfry wychodzą niebieskie przez nadruk na seledynowej tarczy czy tarcz ma "sama w sobie" więcej niz jeden kolor? No i jeszcze jedna prośba do ciebie zeskanuj proszę swoje zdemontowane zegary abyśmy my tez mogli sobie zamówić indiglo bez zdejmowana swoich. (na razie oczywiście Wink )


Techniką nadruku na białej tarczy. Nie ma innej możliwosci Wink Indiglo daje tylko jeden kolor. Poprzez zmianę napięcia możesz jedynie regulować "odcień" zieleni.

Co do skanu tarcz to pewnie potrwa to dosć długo bo nie mam dostępu do skanera.
Powrót do góry
mati1411




Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz (WLKP)

PostWysłany: 21 Paź 2007 21:09     Temat postu:

ok. Dzięki za odpowiedź. Co do skanu to możesz go wykonać w bardzo wielu miejscach (Biura, kafejki internetowe a i na pewno jakiś twój znajomy będzie dysponował skanerem Wink ) Czekamy za skanem Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Paź 2007 11:33     Temat postu:

Abarth napisał:

...Można je założyć bez demontażu oryginalnych tarcz :!: Ja musiałem demontować, ponieważ wcześniej miałem białe (zamiennik).


Mam prośbe, jeśli mógłbyś rozwinąć myśl zakładania tych indiglo bez demontarzu tarcza, a bardziej moje pytanie dotyczy demontarzu wskazówek od prędkosciomierza i obrotomierza.

Tzn. czy przy montażu ściągałeś wskazówki, czy też tarcze indiglo mają na tyle "szeroki środek", że mozna je załozyć bez ściągania wskazówek?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź, bo ja zamawiając projekt od zera, chciałbym wziąść pod uwagę tą kwestię, aby zrobiono mi takie tarcze, żeby przy montażu nie trzeba było ściągać tych wskazówek (bo wiem że potem z ich poskładaniem mogą być niewąskie problemy).
Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 22 Paź 2007 16:37     Temat postu:

red_shogun napisał:
Abarth napisał:

...Można je założyć bez demontażu oryginalnych tarcz :!: Ja musiałem demontować, ponieważ wcześniej miałem białe (zamiennik).


Mam prośbe, jeśli mógłbyś rozwinąć myśl zakładania tych indiglo bez demontarzu tarcza, a bardziej moje pytanie dotyczy demontarzu wskazówek od prędkosciomierza i obrotomierza.

Tzn. czy przy montażu ściągałeś wskazówki, czy też tarcze indiglo mają na tyle "szeroki środek", że mozna je załozyć bez ściągania wskazówek?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź, bo ja zamawiając projekt od zera, chciałbym wziąść pod uwagę tą kwestię, aby zrobiono mi takie tarcze, żeby przy montażu nie trzeba było ściągać tych wskazówek (bo wiem że potem z ich poskładaniem mogą być niewąskie problemy).
Z góry dzięki za odpowiedź.



Jest tak jak napisałeś
Tarcze indiglo mają na tyle duży otwór wewnętrzny i do tego dochodzi giętkość tarcz, ze bez problemu nałożysz je na oryginalne tarcze (nawet wskazane, gdyż tarcze się usztywnią) bez ściągania wskazówek.


Ja ściągałem wskazówki z powodu zamienników tarcz (białe tarcze). Zamienniki są ciut grubsze od oryginałów więc nie nadają się aby jeszcze na nie dołożyć tarcze indiglo (będą za grube i nie założysz np. podpórki wskazówki).

W założeniu, że masz licznik z oryginalnymi tarczami, Twoje zadanie przy montazu ograniczy się do:

Odkręcenia śrubek trzymających tarcze
wyciągnięciu podpórek wskazówek
założenie tarczy indiglo na oryginalną tarcze.
Przykręcenie tarcz
Założenie podpórek.
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Paź 2007 20:24     Temat postu:

Wielkie dzięki Abarth za odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 22 Paź 2007 21:12     Temat postu:

red_shogun napisał:
Wielkie dzięki Abarth za odpowiedź.


Nie ma sprawy


Ze ściągnięciem wskazówek też nie ma problemu o ile zrobisz tak:

Wskazówki najlepiej ściągnąć za pomocą widelca Very Happy

Zapamiętujesz położenie wskaźnika paliwa.
Po wyciągnięciu podpórek wskazówki opadną (obrotek i prędkościomierz) do pewnego położenia, które musisz zapamiętać lub zaznaczyć. Gdy już to zrobisz wyciągasz wskazówki.
Montując z powrotem, najpierw wkładasz wskazówkę, tak aby wskazywała położenie po opadnięciu, podnosisz ją i montujesz podpórkę.
Największy problem miałem ze wskaźnikiem temp. ale na niego też jest sposób

Podpinasz zegary bez szybki i zapalasz samochód. Niech chodzi i grzeje się do momentu włączenia wentylatora. W chwili jego załączenia montujesz wskazówkę


Demontaż i montaż nie jest trudny Wink Całość operacji (wyciągnięcie licznika, przełożenie tarcz i powrotny montaż) to ok 1h roboty Rolling Eyes Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin