Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

JAK PODNIESC MOC!!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 03 Sty 2007 21:56     Temat postu: JAK PODNIESC MOC!!

Prosze was uzytkownikow nissana 100NX o porady.Zakupilem nissana w grudniu.Rok 1991 , 216 tys przebiegu , gaznik.Nie jestem za bardzo w tematyce tuningowej wiec prosze was o porady moze w jakim kierunku powinienm uderzyc od czego zaczac.Chcialbym podnies moc mojego silnika.I od czego powiniem zaczac co powinienem zrobic.Nie chce wymieniac na inny samochod ani narazie wiekszego silnika tez nie chce.Chcialbym 1,6 na gazniku ale z wieksza moca i lepszymi osciagami.W tej chwili to jest standard nic nie jest zmienione.Nie chodzi mi o wyglad tylko o osiagi i prowadzenie.Wskazcie mi jakis kierunek i powiedzcie od czego powinieniem zaczac i jak sie do tego zabrac.
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 03 Sty 2007 22:13     Temat postu: Re: JAK PODNIESC MOC!!

karsto napisał:
Wskazcie mi jakis kierunek i powiedzcie od czego powinieniem zaczac i jak sie do tego zabrac.

Naprawić to co masz zespute. To najmądrzejszy i najlepszy początek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Sty 2007 22:16     Temat postu:

Ale nie dodalem ze wszsytko mam w aucie sprawne.A przynajmniej z ogledzin mechanika.Nie bylem na hamowni bo w pile nie ma chyba a nie mialem ostatnio czasu zeby wybrac sie do poznania czy bydgoszczy.Ale z tego co wiem co mi powiedzieli mechanicy to nie ma nic do zarzucenia jednostce napewdowej.Wszystko po kupnie zostalo wymienione filtry plyny.
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 03 Sty 2007 22:58     Temat postu:

karsto napisał:
Ale nie dodalem ze wszsytko mam w aucie sprawne.A przynajmniej z ogledzin mechanika.Nie bylem na hamowni bo w pile nie ma chyba a nie mialem ostatnio czasu zeby wybrac sie do poznania czy bydgoszczy.Ale z tego co wiem co mi powiedzieli mechanicy to nie ma nic do zarzucenia jednostce napewdowej.Wszystko po kupnie zostalo wymienione filtry plyny.

Ja nie mówię o silniku. Mówię o całości - amortyzatory, hamulce, światła, przewody, itp. Co z tego, że na prostej będziesz o 2km/h szybszy niż wcześniej, jak na pierwszym zakręcie pozwiedzasz sobie rów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Sty 2007 23:47     Temat postu:

Witam kolego ja jestem ze szczecinka to niedaleko od piły !!! Może sie kiedys spotkamy na zlociku!!! Ja narazie walcze ze spalaniem tego auta!!! chyba pozostanie mi założenie lpg!!! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 04 Sty 2007 6:45     Temat postu:

Ok wiec wiem juz od czego zaczac.Tylko z amorkami to jak kupowalem to mialem zalozone nowe wiec to z glowy.Przewody to akurat wczoraj sobie ogladalem na stronach tuningowych i wlasnie mnie zainteresowaly jak narazie zamowilem sobie przewody zaplonowe NGK i swiece NGK.Myslalem z przodu zalozyc troszke wieksza tarcze.no bo z tylu to bemben.Mozna go jakos ulepszyc zeby byl bardziej wydajny i lepiej hamowal??
Powrót do góry
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 04 Sty 2007 6:54     Temat postu:

karsto napisał:
Ok wiec wiem juz od czego zaczac.Tylko z amorkami to jak kupowalem to mialem zalozone nowe wiec to z glowy.Przewody to akurat wczoraj sobie ogladalem na stronach tuningowych i wlasnie mnie zainteresowaly jak narazie zamowilem sobie przewody zaplonowe NGK i swiece NGK.Myslalem z przodu zalozyc troszke wieksza tarcze.no bo z tylu to bemben.Mozna go jakos ulepszyc zeby byl bardziej wydajny i lepiej hamowal??

Na pewno nie pakuj się w jakieś magnetajzery i inne tego typu wynalazki na opornikach kończąc.
Strumienicę sobie też podaruj.
Jeżeli chodzi o "bemben" to niestety nie wiem, jak tym można wydajnie hamować, NX z 1,6 na gaźniku ma seryjnie z tyłu bębny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dre2




Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawka

PostWysłany: 04 Sty 2007 7:59     Temat postu:

Nowy wydech i kolektor wydechowy 4-2-1, to pierwsza rzecz jaką powinienieś zrobić, nawet ładny przyrost mocy to daje. Jest o tym temat możesz go poszukać.


Z "bembnami" to trudna sprawa, postaraj się zmienić na bębny są dużo lepsze. 'Bembny' miały podobno tylko wersje na rynek kaukazki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Sty 2007 9:45     Temat postu:

Zrób tak jak napisał DRE2, kolektor wydechowy typy 4-2-1 np. coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
Do tego w polsce zrobisz sobie porządny nie za głośny wydech przelotowy 52mm i w efekcie będziesz mieć coś pod 110KM i 140Nm - auto poprawi się nie do poznania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 04 Sty 2007 15:07     Temat postu:

Załóż układ dolotowy ze stożkiem jeszcze do tego i bedzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 04 Sty 2007 15:11     Temat postu:

Kojot napisał:
Załóż układ dolotowy ze stożkiem jeszcze do tego i bedzie ok.

I ze dwa magnetyzery.
Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Sty 2007 15:17     Temat postu:

marthen to byla ironia tak??Tak to odebralem czy na powaznie napisalas o tych magnetyzerach.Aha a co do tego stozka to chyba sporo przerobek by bylo bo to jest gaznik nie wtrysk.
Powrót do góry
dre2




Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawka

PostWysłany: 04 Sty 2007 15:27     Temat postu:

Kojot napisał:
Załóż układ dolotowy ze stożkiem jeszcze do tego i bedzie ok.


Do gaźnika układ dolotowy ze stożkiem to chyba nie najlepsze rozwiązanie. Przy tak małym przyroście mocy nie opłaca się walczyć ze wszystkimi podciśnieniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 04 Sty 2007 16:19     Temat postu:

karsto napisał:
marthen to byla ironia tak??Tak to odebralem czy na powaznie napisalas o tych magnetyzerach.Aha a co do tego stozka to chyba sporo przerobek by bylo bo to jest gaznik nie wtrysk.

Oczywiście, że to była ironia Nie bez powodu na końcu umieściłem emotikona.
Magnetyzery mają tylko jedno udokumentowane działanie - wyciągają pieniądze z kieszeni Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Sty 2007 16:27     Temat postu:

co do stożka to najlepiej zostawić seryjną obudowę, a z seryjnego filtra zrobić uszczelkę - dzięki temu będzie odpowiednia pojemność dolotu, dalej pobawić się z żywicą i odpowidnio przerobić wejście do puszki tak żeby można było w niej osadzić rurę np. fi 70mm... Ew. najprostrze i sprawdzone rozwiązanie do seryjnej puszki doprowadzić powietrze z nadkola grubą rurą kominkową fi 80mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin