Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jaki motor
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 07 Sty 2007 12:13     Temat postu:

obserVator napisał:
zgodnie z programem Info-Tech który posiadam w setce montowano siedem różnych silników (są także ich oznaczenia) niestety nie pisze czy są to gaźniki, jednopunktowe czy też wielopunktowe wtryski..ja posiadam 2 z rysunku..oto link http://img406.imageshack.us/my.php?image=captureoa1.jpg
jeśli opisy modeli mało widoczne to już piszę :
3 kod silnika E10S
4 kod silnika GA 13-14-1916DS
5 kod silnika GA 16DE
6 kod silnika SR 20DE
7 kod silnika SR 20DET
8 kod silnika CD 20
9 kod silnika CD 17
daje do myślenia chyba..

No własnie powinno dawac do myslenia a Tobie nie dało tylko przepisałes co zaobservowałes Razz
Zanim znalazłes tą tablice z Lokalizacją ID to musiałes po kliknieciu Nissan NX wybrac spośród 3 dostepnych typów i kodów silnika (to jest info swiadczace o rodzajach, choc tez nie do konca bo wszystkie te programy (WORKSHOP, AUTODATA, TECDOC) podają, ze GA16DE ma 75kW)
Dlatego natrafiajac na te 7 silników Ameryki nie odkryłes tylko przepisałes czyjes niedbalstwo.
Temu co przygotowywał dane do tych programów, poprostu nie chciało sie przyporządkować odpowiednich rysunków.
Wrzucił wiekszosc z Sunny i Primiery np DIESLE CD20 i stary CD17.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 07 Sty 2007 14:03     Temat postu:

Ileż można pisac ,że w 100NX nigdy nie było JEDNOPUKTOWEGO wtrysku paliwa....

TYLKO albo Gaźnik 2-gardzielowy (2-przelotowy jak kto woli) o oznaczeniu GA16DS o mocy 90 lub 95KM bez kata.

Oraz wielopunktowy wtrysk paliwa - typ silnika GA16DE moc 90 albo 102KM.

Oraz 2.0 o oznczeniu SR20DE i mocy 143KM.

Jeszcze był GA15DS o mocy 94KM i SR18DE o mocy 140KM ,ale to tylko na Japonię, no i na USA GA16DE na wielopunkcie (najbardziej dobracowanym wg mnie) o mocy 110KM.

Amen... Wink

PS. Jeszcze wg "Auto Świata" w NX-ach był montowany silinik 1.4 Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 07 Sty 2007 14:14     Temat postu:

I tak zawsze ktos cos nowego wymysli np dwa wałki w gaźniku
http://dahjatsu.korozja.marczelonis.patrz.pl/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 07 Sty 2007 14:20     Temat postu:

sr 20DET to by było coś to by musialo juz 4x4 byc Very Happy zasuwalo by.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 07 Sty 2007 14:55     Temat postu:

coobek napisał:
I tak zawsze ktos cos nowego wymysli np dwa wałki w gaźniku
http://dahjatsu.korozja.marczelonis.patrz.pl/


O masakra!!! Laughing Laughing Laughing

Dobre też było z mitasubiszi z kopłakami:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Sty 2007 15:31     Temat postu:

coobek napisał:
obserVator napisał:
zgodnie z programem Info-Tech który posiadam w setce montowano siedem różnych silników (są także ich oznaczenia) niestety nie pisze czy są to gaźniki, jednopunktowe czy też wielopunktowe wtryski..ja posiadam 2 z rysunku..oto link http://img406.imageshack.us/my.php?image=captureoa1.jpg
jeśli opisy modeli mało widoczne to już piszę :
3 kod silnika E10S
4 kod silnika GA 13-14-1916DS
5 kod silnika GA 16DE
6 kod silnika SR 20DE
7 kod silnika SR 20DET
8 kod silnika CD 20
9 kod silnika CD 17
daje do myślenia chyba..

No własnie powinno dawac do myslenia a Tobie nie dało tylko przepisałes co zaobservowałes Razz
Zanim znalazłes tą tablice z Lokalizacją ID to musiałes po kliknieciu Nissan NX wybrac spośród 3 dostepnych typów i kodów silnika (to jest info swiadczace o rodzajach, choc tez nie do konca bo wszystkie te programy (WORKSHOP, AUTODATA, TECDOC) podają, ze GA16DE ma 75kW)
Dlatego natrafiajac na te 7 silników Ameryki nie odkryłes tylko przepisałes czyjes niedbalstwo.
Temu co przygotowywał dane do tych programów, poprostu nie chciało sie przyporządkować odpowiednich rysunków.
Wrzucił wiekszosc z Sunny i Primiery np DIESLE CD20 i stary CD17.

coobek przepislem bo chcialem przy okazji poddac temat dyskusji, wiem gdzie sa numery i jaki posiadam silnik a jesli masz coś do mnie lub coś przeciwko temu tematowi to wal do kogo innego a mi ciśnienia nie podnoś , bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz..... przewodem hamulcowym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 07 Sty 2007 16:53     Temat postu:

obserVator napisał:
bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz...... przewodem hamulcowym

Mało nas interesuje Twój stan ducha, więc powstrzymaj też swój język. Właśnie dostałeś pierwsze ostrzeżenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 07 Sty 2007 17:29     Temat postu:

marthen napisał:
obserVator napisał:
bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz...... przewodem hamulcowym

Mało nas interesuje Twój stan ducha.


hahah dobre:) Marthen widze wział sie do roboty i regularnie upomina wszystkich burzliwych:D Wink
ktos tu musi trzymac troszke rygoru w innym wypadku bylby tu taaakiii burdel
(sory za offtop)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 07 Sty 2007 21:07     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
marthen napisał:
obserVator napisał:
bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz...... przewodem hamulcowym

Mało nas interesuje Twój stan ducha.


hahah dobre:) Marthen widze wział sie do roboty i regularnie upomina wszystkich burzliwych:D Wink
ktos tu musi trzymac troszke rygoru w innym wypadku bylby tu taaakiii burdel
(sory za offtop)

widac reke prawa na tym forum chcial bym zauwazyc ze to nowi urzytkownicy robia tu burdel i strasznie sie wymadrzaja jak by to bylo tylko ich forum


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 21:13     Temat postu:

Jeszcze był GA15DS o mocy 94KM i SR18DE o mocy 140KM ,ale to tylko na Japonię, no i na USA GA16DE na wielopunkcie (najbardziej dobracowanym wg mnie) o mocy 110KM.

no właśnie w dowodzie niemieckim mam napisane żę to właśnie produkcja made in Japan
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 21:13     Temat postu:

napiszcie co ś jeśli wiecie na temat tego czujnika wstecznego biegu, czy ktoś miał z tym problem, będę bardzo wdzięczny za jakieś porady??

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Sty 2007 21:27 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 07 Sty 2007 21:31     Temat postu:

a co z silnikiem GTI-R
o takim tez slyszalem to jakis z tych co juz wymieniliscie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 07 Sty 2007 21:32     Temat postu:

a gdzie jest w dowodzie napisane gdzie wyprodukowano twoj samochod?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 21:59     Temat postu:

no na brifie i na dowodzie przy nazwie auta mam literkę J także wnioskuje że to japonia
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 08 Sty 2007 0:25     Temat postu:

rado82 napisał:
juz co nieco dowiedzialem sie o moim nisku a wiec umnie 1,6 o mocy 66 kW (90 KM), zasilany gaźnikiem dwuprzelotowym ( cos takiego ,heh), a u kolegi ordera 1,6 o mocy 75 kW (102 KM), zasilany jednopunktowym układem wtryskowym (od roku 1993) ,takie cos znalazlem o silnikach


Nie jednopunktowym, a wielopunktowym. W 100NX był albo gaźnik sterowany elektronicznie, albo wielopunktowy wtrysk paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin