Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 195
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 07 Sty 2007 12:13 Temat postu: |
|
|
obserVator napisał: | zgodnie z programem Info-Tech który posiadam w setce montowano siedem różnych silników (są także ich oznaczenia) niestety nie pisze czy są to gaźniki, jednopunktowe czy też wielopunktowe wtryski..ja posiadam 2 z rysunku..oto link [link widoczny dla zalogowanych]
jeśli opisy modeli mało widoczne to już piszę :
3 kod silnika E10S
4 kod silnika GA 13-14-1916DS
5 kod silnika GA 16DE
6 kod silnika SR 20DE
7 kod silnika SR 20DET
8 kod silnika CD 20
9 kod silnika CD 17
daje do myślenia chyba.. |
No własnie powinno dawac do myslenia a Tobie nie dało tylko przepisałes co zaobservowałes
Zanim znalazłes tą tablice z Lokalizacją ID to musiałes po kliknieciu Nissan NX wybrac spośród 3 dostepnych typów i kodów silnika (to jest info swiadczace o rodzajach, choc tez nie do konca bo wszystkie te programy (WORKSHOP, AUTODATA, TECDOC) podają, ze GA16DE ma 75kW)
Dlatego natrafiajac na te 7 silników Ameryki nie odkryłes tylko przepisałes czyjes niedbalstwo.
Temu co przygotowywał dane do tych programów, poprostu nie chciało sie przyporządkować odpowiednich rysunków.
Wrzucił wiekszosc z Sunny i Primiery np DIESLE CD20 i stary CD17.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 07 Sty 2007 14:03 Temat postu: |
|
|
Ileż można pisac ,że w 100NX nigdy nie było JEDNOPUKTOWEGO wtrysku paliwa....
TYLKO albo Gaźnik 2-gardzielowy (2-przelotowy jak kto woli) o oznaczeniu GA16DS o mocy 90 lub 95KM bez kata.
Oraz wielopunktowy wtrysk paliwa - typ silnika GA16DE moc 90 albo 102KM.
Oraz 2.0 o oznczeniu SR20DE i mocy 143KM.
Jeszcze był GA15DS o mocy 94KM i SR18DE o mocy 140KM ,ale to tylko na Japonię, no i na USA GA16DE na wielopunkcie (najbardziej dobracowanym wg mnie) o mocy 110KM.
Amen...
PS. Jeszcze wg "Auto Świata" w NX-ach był montowany silinik 1.4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 195
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 07 Sty 2007 14:14 Temat postu: |
|
|
I tak zawsze ktos cos nowego wymysli np dwa wałki w gaźniku
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07 Sty 2007 14:20 Temat postu: |
|
|
sr 20DET to by było coś to by musialo juz 4x4 byc zasuwalo by.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 07 Sty 2007 14:55 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | I tak zawsze ktos cos nowego wymysli np dwa wałki w gaźniku
[link widoczny dla zalogowanych] |
O masakra!!!
Dobre też było z mitasubiszi z kopłakami:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2007 15:31 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | obserVator napisał: | zgodnie z programem Info-Tech który posiadam w setce montowano siedem różnych silników (są także ich oznaczenia) niestety nie pisze czy są to gaźniki, jednopunktowe czy też wielopunktowe wtryski..ja posiadam 2 z rysunku..oto link [link widoczny dla zalogowanych]
jeśli opisy modeli mało widoczne to już piszę :
3 kod silnika E10S
4 kod silnika GA 13-14-1916DS
5 kod silnika GA 16DE
6 kod silnika SR 20DE
7 kod silnika SR 20DET
8 kod silnika CD 20
9 kod silnika CD 17
daje do myślenia chyba.. |
No własnie powinno dawac do myslenia a Tobie nie dało tylko przepisałes co zaobservowałes
Zanim znalazłes tą tablice z Lokalizacją ID to musiałes po kliknieciu Nissan NX wybrac spośród 3 dostepnych typów i kodów silnika (to jest info swiadczace o rodzajach, choc tez nie do konca bo wszystkie te programy (WORKSHOP, AUTODATA, TECDOC) podają, ze GA16DE ma 75kW)
Dlatego natrafiajac na te 7 silników Ameryki nie odkryłes tylko przepisałes czyjes niedbalstwo.
Temu co przygotowywał dane do tych programów, poprostu nie chciało sie przyporządkować odpowiednich rysunków.
Wrzucił wiekszosc z Sunny i Primiery np DIESLE CD20 i stary CD17. |
coobek przepislem bo chcialem przy okazji poddac temat dyskusji, wiem gdzie sa numery i jaki posiadam silnik a jesli masz coś do mnie lub coś przeciwko temu tematowi to wal do kogo innego a mi ciśnienia nie podnoś , bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz..... przewodem hamulcowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 07 Sty 2007 16:53 Temat postu: |
|
|
obserVator napisał: | bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz...... przewodem hamulcowym |
Mało nas interesuje Twój stan ducha, więc powstrzymaj też swój język. Właśnie dostałeś pierwsze ostrzeżenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
X(iksel)L
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GRu city--Grudziadz
|
Wysłany: 07 Sty 2007 17:29 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | obserVator napisał: | bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz...... przewodem hamulcowym |
Mało nas interesuje Twój stan ducha. |
hahah dobre:) Marthen widze wział sie do roboty i regularnie upomina wszystkich burzliwych:D
ktos tu musi trzymac troszke rygoru w innym wypadku bylby tu taaakiii burdel
(sory za offtop)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iro
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07 Sty 2007 21:07 Temat postu: |
|
|
X(iksel)L napisał: | marthen napisał: | obserVator napisał: | bo i tak sie już dzieś w..... gdy musialem wracac 60 km z roz...... przewodem hamulcowym |
Mało nas interesuje Twój stan ducha. |
hahah dobre:) Marthen widze wział sie do roboty i regularnie upomina wszystkich burzliwych:D
ktos tu musi trzymac troszke rygoru w innym wypadku bylby tu taaakiii burdel
(sory za offtop) |
widac reke prawa na tym forum chcial bym zauwazyc ze to nowi urzytkownicy robia tu burdel i strasznie sie wymadrzaja jak by to bylo tylko ich forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 07 Sty 2007 21:13 Temat postu: |
|
|
Jeszcze był GA15DS o mocy 94KM i SR18DE o mocy 140KM ,ale to tylko na Japonię, no i na USA GA16DE na wielopunkcie (najbardziej dobracowanym wg mnie) o mocy 110KM.
no właśnie w dowodzie niemieckim mam napisane żę to właśnie produkcja made in Japan
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 07 Sty 2007 21:13 Temat postu: |
|
|
napiszcie co ś jeśli wiecie na temat tego czujnika wstecznego biegu, czy ktoś miał z tym problem, będę bardzo wdzięczny za jakieś porady??
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Sty 2007 21:27 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
X(iksel)L
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GRu city--Grudziadz
|
Wysłany: 07 Sty 2007 21:31 Temat postu: |
|
|
a co z silnikiem GTI-R
o takim tez slyszalem to jakis z tych co juz wymieniliscie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07 Sty 2007 21:32 Temat postu: |
|
|
a gdzie jest w dowodzie napisane gdzie wyprodukowano twoj samochod?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 07 Sty 2007 21:59 Temat postu: |
|
|
no na brifie i na dowodzie przy nazwie auta mam literkę J także wnioskuje że to japonia
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 08 Sty 2007 0:25 Temat postu: |
|
|
rado82 napisał: | juz co nieco dowiedzialem sie o moim nisku a wiec umnie 1,6 o mocy 66 kW (90 KM), zasilany gaźnikiem dwuprzelotowym ( cos takiego ,heh), a u kolegi ordera 1,6 o mocy 75 kW (102 KM), zasilany jednopunktowym układem wtryskowym (od roku 1993) ,takie cos znalazlem o silnikach |
Nie jednopunktowym, a wielopunktowym. W 100NX był albo gaźnik sterowany elektronicznie, albo wielopunktowy wtrysk paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|