Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kupilem nyske prosze o wskazowki....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 05 Lis 2006 22:33     Temat postu: Kupilem nyske prosze o wskazowki....

Kupiłem 1 listopada biała nyske 1,6 gaznikoa na lpg.
Jest to moj pierwszy wozek,ale oddana chcialem by byl to nissan nx.
Prosze o pomoc co powinienem sprawdzic ,wymienic itp.
najlepiej by ktos ja obejrzal okiem uzytkownika nysek z Olsztyna lub okloic.
Jesli ktos ma czas i ochote na obejrzenie i doradzenie jak zrobic z niej nyske z pazurami to prosze pisac.Kazda opinia i pomoc bedzie mi bardzo przydatna.
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 05 Lis 2006 23:16     Temat postu:

zacznij od:

Olej, swiece, przeowody, filtry , klocki , tarcze, sprzeglo

potem mozna amorki, sprezyny nizzsze

nastepnie blacha, czy w tylnych nad kolach nie masz za duzo rdzy

potem juz mozna tylko tunigowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 06 Lis 2006 8:35     Temat postu:

Gościu napisał:
zacznij od:

Olej, swiece, przeowody, filtry , klocki , tarcze, sprzeglo

potem mozna amorki, sprezyny nizzsze

nastepnie blacha, czy w tylnych nad kolach nie masz za duzo rdzy

potem juz mozna tylko tunigowac


Napisałeś ze ma wymienić tarcze i sprzegło hmmm jak dlamnie to nie
ma to sensu bo nie wiesz w jakim stanie sa tarcze i sprzegło
Kojot pojedź na warsztat niech ci spawdza zawieszenie (podniosa ci auto jakiś mechanik wleci z metalowa becha i powygina ci wszystkie gumy wachacze czy tam sworznie) i ci powie co masz do wymiany a co nie a jesli chodzi o silnik to posłuchaj jak chodzi łąńcuch bo moze być do wymiany
pozdrawiam
Powrót do góry
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 06 Lis 2006 9:41     Temat postu:

Stało sie to czego sie obawialem nyska nie chce palic.nie chciala sie krecic wiec akumulator naladowalem,odpalila,a na drugi dzien odpalila ale zaraz gasnie zarowno na gazie i na bezynie ,moze macie jakies sugeste co to moze byc za przyczyna.
Jak przyjechalem nia to chodzila dobrze ,nic nie stukalo ,silnik cichy ,a jak spadl snieg zaczely sie klopoty z akumulatorem a teraz to juz gasnie po odpaleniu.
Nawet na warsztat nie moge jechac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 06 Lis 2006 17:41     Temat postu:

pisalem o tarczach hamulcowych. a odpalales ja na krotko? wtedy tez gasnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 06 Lis 2006 18:04     Temat postu:

wymien swiece i przewody

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 06 Lis 2006 18:25     Temat postu:

Nyska z pazurami?... hehe, aj au siebie np wymieniłem postojówki na zielone, zegary, podświetlanie zielone, światło wewnątrz zielone, neony pod siedzeniami, zielone, podświetlenie kufra, zielone. Sortowe zawieszenie firmy KONI, kierownica MOMO, felgi 15, dokładka zderzaka z tyłu, sportowe progi. Zamierzam jeszcze wsadzis audio, dodać lotkę na tył i dokładke na przód. Ale brak funduszy na to. W silniku też nic narazie nie grzebałem....dodałem tylko basowy wydech. Mam ojca mechanika, wiec zawsze cos doradzi, jak bedziesz miał jakieś pytania do auta to wal śmiało. Pochwal sie jak juz jakos odszykujesz NyskĘ Very Happy
Powrót do góry
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 06 Lis 2006 23:11     Temat postu:

SebeQ napisał:
Nyska z pazurami?... hehe, aj au siebie np wymieniłem postojówki na zielone, zegary, podświetlanie zielone, światło wewnątrz zielone, neony pod siedzeniami, zielone, podświetlenie kufra, zielone. Sortowe zawieszenie firmy KONI, kierownica MOMO, felgi 15, dokładka zderzaka z tyłu, sportowe progi. Zamierzam jeszcze wsadzis audio, dodać lotkę na tył i dokładke na przód. Ale brak funduszy na to. W silniku też nic narazie nie grzebałem....dodałem tylko basowy wydech. Mam ojca mechanika, wiec zawsze cos doradzi, jak bedziesz miał jakieś pytania do auta to wal śmiało. Pochwal sie jak juz jakos odszykujesz NyskĘ Very Happy


Napewno sie pochwale jak cos zrobie,narazie sporo pracy bedzie .
Ile dales za progi i jak wygladaja podaj fotke swojej nyski .
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 06 Lis 2006 23:14     Temat postu:

Nyska znow na chodzie,narazie chodzi ale wymieniam swiece ,filtry itp.
Jeszcze gaz musze wyregolowac, zakupilem tez pare brakujacych plastikow i siłowniki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Lis 2006 15:51     Temat postu:

Kojot napisał:
SebeQ napisał:
Nyska z pazurami?... hehe, aj au siebie np wymieniłem postojówki na zielone, zegary, podświetlanie zielone, światło wewnątrz zielone, neony pod siedzeniami, zielone, podświetlenie kufra, zielone. Sortowe zawieszenie firmy KONI, kierownica MOMO, felgi 15, dokładka zderzaka z tyłu, sportowe progi. Zamierzam jeszcze wsadzis audio, dodać lotkę na tył i dokładke na przód. Ale brak funduszy na to. W silniku też nic narazie nie grzebałem....dodałem tylko basowy wydech. Mam ojca mechanika, wiec zawsze cos doradzi, jak bedziesz miał jakieś pytania do auta to wal śmiało. Pochwal sie jak juz jakos odszykujesz NyskĘ Very Happy


Napewno sie pochwale jak cos zrobie,narazie sporo pracy bedzie .
Ile dales za progi i jak wygladaja podaj fotke swojej nyski .
Pozdro


Za progi z wymalowaniem dąłem 600zł. Jak chces zdjecie, podaj adres email
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 07 Lis 2006 16:04     Temat postu:

Kojot napisał:
Nyska znow na chodzie,narazie chodzi ale wymieniam swiece ,filtry itp.
Jeszcze gaz musze wyregolowac, zakupilem tez pare brakujacych plastikow i siłowniki.


silowniki??
do tylnej klapy??
miszczu pochwal sie jakie dopasowales i ile ta przyjemnosc kosztowala??
bo mi klapa leci na glowe jak tagre pakuje do kufra;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Lis 2006 19:30     Temat postu:

MI też nie raz NISSAN walna w kregosłup jak siłowniki popuściły Sad Sad Sad

też z miła chęcia sie dowiem ile zapłąciłeś ?
Powrót do góry
Kojot




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 08 Lis 2006 7:35     Temat postu:

Napewno sie pochwale jak cos zrobie,narazie sporo pracy bedzie .
Ile dales za progi i jak wygladaja podaj fotke swojej nyski .
Pozdro[/quote]

Za progi z wymalowaniem dąłem 600zł. Jak chces zdjecie, podaj adres email[/quote]

volferin@go2.pl

Jesli chodzi o siłowniki to sa od innej nyski od goscia ,ktory rozbiera swoja ,dzialaja i sa w dobrym stanie,troche pochodza.koszt nie wielki bo 40zł.
Dam znac jak zamontuje i jak beda sie sprawowac.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin