Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nowy zakup
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 18 Kwi 2006 12:39     Temat postu:

ale kupiłeś gruz <lol> , pojezdzij sobie 2 lata i nie kalecz go tuningiem... Sprzedaj , kup GTi i ciesz sie z moccyyyyy ....
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 20 Kwi 2006 9:19     Temat postu:

Na Twoim miejscu doprowadziłbym setkę do porządku, własnymi i forumowymi siłami. Ostatnio cieszyłem się jak dziecko jak porozbierałem swoją nyskę i cośtam sam naprawiłem. Jak bym wywalił 1000$ na zderzak, to wcale bym się tak nie cieszył. Tak więc zrobił bym ją na Twoim miejscu na cacy, przy okazji dużo się ucząc o nysce, a potem sprzedał. W końcu jak będzie na chodzie to możesz się w międzyczasie rozglądać za 2.0, a zniżka maleje.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adko
Gość






PostWysłany: 20 Kwi 2006 9:50     Temat postu:

Varin: odnośnie Twoich planów modyfikacji, rozumiem, że wszystko będziesz wykonywał sam, takie przeróbki jak zmiana automatu na manuala i swap silnika ?
Jeśli nie, to jak się na nie zdecydujesz to napisz tutaj ile Cię to kosztowało.
Zakładając, że pensje w UK są 5x większe niż w polsce to szybko zmniejszy się ta kwota, którą zaoszczędziłeś na ubezpieczeniu.

A konstruktywana uwaga jest taka (co już ktoś napisał), że jak chciałeś mocy to trzeba było rozejrzeć się za hondą http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B16A

A, pisałeś o modyfikacji komputerów... to z samochodami jest trochę inaczej. Te przenoszenie cześci (takich jak skrzynia biegow, silnik) z jednego samochodu do drugiego przypomina próbę przeniesienia sparca do płyty na sockecie 478.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 01 Maj 2006 23:08     Temat postu:

Kupilem jednak innego :]

oto fotki:




ma przebieg duzy, bo 150 tysiecy mil, ale jezdzi cacy, zadnych zgrzytow, zadnych dziwnych dzwiekow z silnika czy skrzyni biegow. jedyne co musze zrobic to wymienic bezpieczniki od lamp (albo zarowki - nie sprawdzalem jeszcze co jest walniete bo nim narazie nie jezdze niestety... prawko musze zrobic pelne) zmienic zderzak przedni bo jest lekko ulamany, a dostalem drugi gratis I wydech zmienic, ktory tez dostalem za darmo, a jest zaje**scie wielki, (wart kolo 80 funtow)
Auto ma silnik 1.6, dach zdejmowany, kilka rys na nim jest ktore bede zaprawial, no i lekka rdza na nadkolach, ale tylko z zewnatrz. (wewnatrz widzialem z obu stron bardzo ladnie wspawane blachy na cale wewnetrzne nadkola - widocznie poprzedni wlasciciele mieli problemy ze rdza, ale chyba naprawiali to w serwisie, bo jest swietnie zrobione)
kupilem za 450 funtow od kolesia z angielskiego klubu NX. przymierzam sie teraz do przerobek ale to dopiero za 2 miechy jak jakas kaska wpadnie. No i w wakacje jade nim do polski zmieniac lakier, robic zderzaki na zamowienie, i generalke silnika, bo taniej niz w UK.

Co sadzicie?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 01 Maj 2006 23:42     Temat postu:

Witam nowego pasjonata..
Polecam sprawdzić :progi, tylnie nadkola, z przodu widze że są tam odrobiny rdzy Laughing co do ubezpieczenia czy niemożesz ubezpieczyć go w polsce? tylko najpierw chyba musiałbyśgo zarejestrować w polsce koszt ok 1300-1700zl czyli mniej niż 8000fun.

A jaką ma poj.rocznik twoja maszyna
pozdrawiam Laughing Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 01 Maj 2006 23:57     Temat postu:

pojemnosc 1.6, rocznik 93
w polsce jak ubezpiecze to musze najpierw zmienic cala deske rozdzielcza, i kierownice przelozyc, co kosztuje, potem zarejestrowac. A jak ubezpiecze to moge nim w anglii jezdzic pol roku tylko, potem musze wrocic nim do polski i znow przyjechac do anglii A i tak ciezko by mi sie jezdzilo z kerownica po lewej stronie (teraz jest normalnie po prawej - jak wszystkie angielskie auta) i nie moglbym wyprzedzac bo nic bym nie widzial (ruch lewostronny)
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 02 Maj 2006 0:15     Temat postu:

Varin napisał:
kupilem za 450 funtow od kolesia z angielskiego klubu NX.


No właśnie kilka dnie temu przeglądałem co mają na sprzedaż fani 100NX z Wielkiej Brytanii i natrafiłem na taki samochód http://www.100nx.com/Forum/index.php?act=ST&f=30&t=4755&s=4d7d50e22da5e883b257188fecb095a5

Plusem jest na pewno silnik na wtrysku! Sprawdz jak wyglądają tylne nadkola pod wykładzinkami ...
A i fele 17' ładnie wyglądają, tylko jak będziesz wjeżdzał do Polski to zmień na stalowe ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 02 Maj 2006 0:55     Temat postu:

a czemu zmieniac na stalowe? ukradna? czy co?
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 02 Maj 2006 10:36     Temat postu:

Varin napisał:
a czemu zmieniac na stalowe? ukradna? czy co?


Może nie tyle ukradną co na polskich drogach szybko je pokrzywisz na takich "naleśnikach"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 02 Maj 2006 11:18     Temat postu:

No ladna ta nyska ale alumki znaczy ich kolor to troche kicha. Musisz zajrzec pod wykladzine z tylu i najlepiej zdejmij boczki tylne tam chyba kazda 100 ma rdze tylne nadkola sa bardzo podatne na korozje. A w swojej nysce wlasnie robie u lakiernika tylne nadkola bo zardzewialy stara konserwacja odeszla i sa ogniska rdzy ale na szczescie nie ma dziur i nie trzeba spawac.W polsce koszt zrobienia takiej operacji jest nie duzy ja place ok 300 zl za konserwacjw calego podwozia
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 02 Maj 2006 11:32     Temat postu:

Jak mowilem, nadkola tylne byly naprawiane, sprawdzalem, jest super, bo jest wspawany duzy kawal blachy po obu stronach.

a kola mi sie podobaja - kolor ;] kiedys moze zmienie na srebrne albo po prostu pomaluje
Powrót do góry
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 02 Maj 2006 12:56     Temat postu:

Varin napisał:
Jak mowilem, nadkola tylne byly naprawiane, sprawdzalem, jest super, bo jest wspawany duzy kawal blachy po obu stronach.

Jezeli dobrze mysle, to raczej tego nikt nie robil, bo fabrycznie byly juz 2 takie blachy wspawane w tylne nadkola od strony bagaznika. Tak mi sie wydaje, bo i w mojej i w tej, ktora kupilem od Kamila, jest dokladnie to samo. Widocznie taki system Nissana Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 02 Maj 2006 21:36     Temat postu:

fotki; jeśli to co myśle to nie blachy tylko plaster z masy bitumicznej on twardnieje po przylepieniu i jest twardy jak blacha,ale nią niejest Laughing Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 02 Maj 2006 23:59     Temat postu:

RafaŁ napisał:
fotki; jeśli to co myśle to nie blachy tylko plaster z masy bitumicznej on twardnieje po przylepieniu i jest twardy jak blacha,ale nią niejest Laughing Laughing


jesli jest twardy jak blacha, i wytrzymaly jak blacha, to mam gdzies ze to nie jest blacha, skoro ma te same wlasciwosci

A serio, to zrobie jakies fotki jutro i pokaze Cool
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 03 Maj 2006 10:11     Temat postu:

Varin napisał:
Co sadzicie?

Że warto się zastanowić zanim się coś zrobi.
Kupujesz RHD, będziesz przekładał kierownicę, instalację elektryczną, lampy, wycieraczki i diabli wiedzą co jeszcze, potem będziesz jeszcze zmieniał kolor i ileśtam innych rzeczy... A na koniec wywieziesz to auto (już LHD) do kraju, gdzie żeby normalnie jeździć potrzebujesz kierownicy z prawej strony...
Możesz mi pokazać sens tego działania? Bo ja ni w ząb tego nie rozumiem. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin