Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

opony
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 11 Mar 2007 16:49     Temat postu: opony

Czy na seryjne alufelgi od GTI moge założyć opony 195/60? I czy moge miec te 195 na przodzie a z tyłu 185?
Powrót do góry
siara64




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KOŚCIAN WLKP.

PostWysłany: 11 Mar 2007 23:02     Temat postu: Re: opony

czapla napisał:
Czy na seryjne alufelgi od GTI moge założyć opony 195/60? ?

Pewnie że założysz idealne pasują do alu 14 cali!

czapla napisał:
I czy moge miec te 195 na przodzie a z tyłu 185?

Tak też możesz nie ma żadnego problemu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 11 Mar 2007 23:35     Temat postu: Re: opony

czapla napisał:
I czy moge miec te 195 na przodzie a z tyłu 185?

Mozesz choć lepiej wyglądałoby na odwrót, ale co kto woli.
Pewnie 195 są w lepszym stanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 12 Mar 2007 21:00     Temat postu:

Tak wole w lepszym stanie na przód założyć
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Mar 2007 23:04     Temat postu:

czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 12 Mar 2007 23:41     Temat postu:

red_shogun napisał:
czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Mar 2007 23:58     Temat postu:

Rav napisał:
red_shogun napisał:
czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną


Lepsze zawsze na tył !!! bo nie ważne czy driftujesz tylno-napędowcem czy wpadasz w poślizg przednio-napędowcem, to i tak zawsze z "ucieczką" tyłu masz więcej problemów i w ekstremalnych warunkach sztuką nie jest wyprostować przód, a właśnie oś tylną - w tym pomagają, albo inaczej tego "prostowania" można uniknąć mając dobre kapcie na tyle (no chyba że twoją pasją jest wykonywanie w zimie na śniegu lub w lecie na mokrym niekontrolowanych 360 stopniowych piruetów, ja już wiem że moją pasją to nie jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 13 Mar 2007 0:27     Temat postu:

red_shogun napisał:
Rav napisał:
red_shogun napisał:
czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną


Lepsze zawsze na tył !!! bo nie ważne czy driftujesz tylno-napędowcem czy wpadasz w poślizg przednio-napędowcem, to i tak zawsze z "ucieczką" tyłu masz więcej problemów i w ekstremalnych warunkach sztuką nie jest wyprostować przód, a właśnie oś tylną - w tym pomagają, albo inaczej tego "prostowania" można uniknąć mając dobre kapcie na tyle (no chyba że twoją pasją jest wykonywanie w zimie na śniegu lub w lecie na mokrym niekontrolowanych 360 stopniowych piruetów, ja już wiem że moją pasją to nie jest

Potwierdzam, podobno lepiej miec na tyle lepsze gumy, chociaz i tak w miare moich mozliwosci bede wsadzal lepsze na os napednda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 13 Mar 2007 9:24     Temat postu:

red_shogun napisał:
Rav napisał:
red_shogun napisał:
czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną

Lepsze zawsze na tył !!!

Racja. Nie ma nic gorszego niż poślizg boczny. Na gorszych przednich oponach najwyżej wyjedziesz przodem w krajobraz, na gorszych tylnych możesz wjechać bokiem pod TIRa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Mar 2007 16:39     Temat postu:

Ale z tyłu sa prawie nowe a a te co chce założyć na przód 195 są nowe także chodziło mi tylko o to czy moge założyć inny rozmiar
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Cze 2007 13:24     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
Rav napisał:
red_shogun napisał:
czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną

Lepsze zawsze na tył !!!

Racja. Nie ma nic gorszego niż poślizg boczny. Na gorszych przednich oponach najwyżej wyjedziesz przodem w krajobraz, na gorszych tylnych możesz wjechać bokiem pod TIRa.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Cze 2007 14:22     Temat postu:

red_shogun napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]
oglądałem ten program akurat. myślę że ta demonstracja rozwiewa wszelkie wątpliwości Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 07 Cze 2007 21:03     Temat postu:

red_shogun napisał:
marthen napisał:
red_shogun napisał:
Rav napisał:
red_shogun napisał:
czapla napisał:
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć


no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum


Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną

Lepsze zawsze na tył !!!

Racja. Nie ma nic gorszego niż poślizg boczny. Na gorszych przednich oponach najwyżej wyjedziesz przodem w krajobraz, na gorszych tylnych możesz wjechać bokiem pod TIRa.


[link widoczny dla zalogowanych]


Przyznam się, że się troche zdziwiłem. Wink
Choć i tak przeważnie mam wszystkie 4 gumy w takim samym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Cze 2007 21:34     Temat postu:

Ged napisał:

Przyznam się, że się troche zdziwiłem. Wink
Choć i tak przeważnie mam wszystkie 4 gumy w takim samym stanie.
w poślizgu rzuci ci dupą samochodu- jak tył jest łysy to rozbujanego już nie utrzymasz na prostym torze. jak opony są nowe, to dupę da radę złapac na przyczepnych oponach. przynajmniej tak to sobie zawsze tłumaczyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 07 Cze 2007 21:48     Temat postu:

red_shogun napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]


Myślę, że ten filmik wszystko tłumaczy.
Mnie przynajmniej z niewiedzy wyprowadził.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin