Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Pomoc Przy Kupnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
morfar




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 23 Mar 2010 9:52     Temat postu: Pomoc Przy Kupnie

Witam!
Jestem bardzo zainteresowany kupnem nissana 100 NX, bardzo autko mi się podoba i mam okazje kupić, lecz boje się trochę auta ponieważ auto, które mogę kupić to rok 1992 1.6 gaz czyli standard. Problem jest w tym, że auto nie ma 2 lat i mogą być z nim problemy techniczne, słyszałem różne opinie na temat auta ale zazwyczaj problemy były z uszczelkami przy dachu targi silnikiem i że na tylne siedzenia nikt nie wejdzie bo jest tak mało miejsca. Mógł bym prosić o wasza pomoc i opinie w tym temacie.

Z góry Dzięki

obserVator napisał : kolego morfar proszę o zachowanie w swoich wypowiedziach podstawowych zasad polskiej pisowni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makos




Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 11:19     Temat postu:

morfar napisał:
Problemy Były Z Uszczelkami Przy dachu Targi

Pojechać na myjnię, umyć auto i zobaczyć czy dach cieknie. Ewentualnie zlać go obficie szlaufem i czekać.

morfar napisał:
Silnikiem

Przejechać się. Odpalić najlepiej na zimnym, rano jak silnik stał całą noc nieruszany, zobaczyć czy trzyma obroty, jak się zachowuje po przełączeniu na gaz (czy też trzyma obroty). Oglądnąć czy nie cieknie.

morfar napisał:
Na Tylnie Siedzienia Nikt Nie Wejdzie

Posadzić cztery litery i niech ktoś przewiezie parę kilometrów.

Nie ma lepszej metody niż organoleptyczna żeby poznać auto. Skoro masz okazję kupić, to mniemam że masz również możliwość oglądnięcia tego konkretnego egzemplarza. Jak nie to ustaw się z kimś z forum i oglądnij sobie jego auto, właściciel na pewno podpowie na co zwrócić uwagę przy kupnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfar




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 23 Mar 2010 12:31     Temat postu:

Dobrze dziekuje Bardzo Napewno skorzystam Z Pomocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makos




Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 12:58     Temat postu:

Uzupełnij dane w swoim profilu to może któryś z forumowiczów mieszkający w pobliżu sam się do Ciebie odezwie i zaproponuje pomoc w oględzinach setki. Co dwie głowy to nie jedna, posiadacz takiego samego auta zawsze lepiej wie na co zwrócić uwagę, a i pewnie podejdzie do tego bez emocji (bo kupujący to jednak zawsze trochę napalony jest i wiele może przeoczyć lub przymknąć oko na niedociągnięcia) i oceni trzeźwym okiem. Generalnie 100NX i jego usterki to temat rzeka, ile egzemplarzy tyle problemów, wystarczy poczytać forum. Ale nie zniechęcaj się, zadbany egzemplarz odpłaci się właścicielowi właściwie bezproblemową eksploatacją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 15:48     Temat postu:

Dokladnie kolega makos ma racje jezeli nie masz takiej mozliwosci zeby z kims jechac zobaczyc samochod i jestes zdany na siebie to zobacz czy auto ma wszystkie szyby oryginalne jezeli nie ma to moglo byc bite zobacz rowniez czy nie sa wytarte pedaly kierownica badz siedzenia jezeli sa wytarte a przebieg jest maly masz 90% pewnosci ze zostal cofniety zobacz rowniez czy sa delikatne przejscia lakieru jezeli sa rowniez mogl dostac strzala to jezeli chodzi o powazne sprawy.Juz nie bede mowil o drobnostkach chodz w nissanie jest ich dosc sporo ale jezeli chcesz troszke zarobis i sie targowac to silowniki od klapy tylnej moga byc juz do wymiany tak samo jak i spzeglo moze byc dobrze wszystko ok a jezeli zrobisz redukcje i troche przyspieszysz moze byc juz do niczego zobacz rowniez spod samochodu czy byl konserwowany i czy go juz rdza nie zjada a takze czy uszczelki targi nie przeciekaja chyba nie chcesz miec zgnitego samochodu w srodku to by chyba bylo na tyle chyba ze cos ominelem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 18:06     Temat postu:

ja uwazam ze przedewszystkim sprawdz czy auto nie jest brutalnie zaatakowane przez rdze. jezeli jest mocno skorodowane odrazu odpusc sobie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 19:06     Temat postu:

Wow jakie rady "wytarte pedaly, kierownica, siedzenia jezeli sa wytarte a przebieg jest maly masz 90% pewnosci ze zostal cofniety" - stare wyświechtane slogany, może i dobre przy kupnie 5-letniego auta, ale na pewno nie przy 18-letnim. Każde z naszych aut ma 200-300tysi przebiegu wg licznika, a przy tym przebiegu żebyś jeździł w rękawiczkach, w lakierkach i w kombinezonie ochronnym to nie unikniesz ww. przez siebie mankamentów. Już abstrahuję od tego że większość setek przez te naście lat przeszła przez wiele rąk. Jak jesteś w stanie sprawdzić w przypadku 18-letniego samochodu po jakiś tam detalach czy seta miała cofany licznik czy nie, to jesteś geniuszem i chyba minąłeś się z powołaniem, bo mógłbyś być wziętym rzeczoznawcą PZM-tu.

Co do realnych rad dla kolegi morfara to:
Diagnoza stanu blach, blach i jeszcze raz blach (ale i to nie może być także głównym czynnikiem przy wyborze, bo zdrowej blacharsko setki jeszcze w życiu nie widziałem). Zatem rudę na zewnątrz tylnych błotników czy w rejonie 3ciego światła stopu bym olał, to można zrobić w każdej chwili a nie wpływa na bezpieczeństwo, za to gdyby były zardzewiałe podłużnice czy zjedzona niemiłosiernie podłoga to już bym się dwa razy zastanowił czy coś takiego brać (bo to chyba niemiłe uczucie siedzieć w łamiącym się na pół na jakiejś dziurze samochodzie). Priorytetem przy kupnie tak leciwego i taniego auta oprócz blach niech będą głównie oględziny zawieszenia, elementów przenoszących napęd i wreszcie silnik, bo ewentualne doprowadzenie tego wszystkiego do zadowalającego stanu może wynieść cię kolejne 3 tysiące. Oględziny plasticzków w środku, odcienia tapicerki, przytarć na fotelu (często spotykane w setkach) olej, bo naprawdę są ważniejsze sprawy niż to.

PS. nie znam twojej sytuacji, ani dokładnej ceny owego egzemplarza z GA16DS, ale czy nie zastanawiałeś się nad opcją z wtryskiem GA16DE lub SR20DE?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 19:41     Temat postu:

co do szyb to nie ma tez co sie kierowac... np u mnie jest do wymiany nie przez to ze auto jest bite tylko przez to ze niestety przez zime jedna z wycieraczek porysowała mi ja i watpie ze cos da się z tym zrobic... a pozatym zadko ktore auto przez tyle lat nie mialo nic a nic robione. najlepiej jak radza przedej wez kogos kto ma setke i obejrzcie ja razem. pozdr!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 20:01     Temat postu:

Red żebym to ja włożył 3tys. przy doprowadzaniu swojej setki do używalności....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 21:01     Temat postu:

kolego teoś tak nawiązujesz do bezwypadkowości auta a na pierwszy rzut oka widac ze setka z linku : [link widoczny dla zalogowanych] była bita.... co do przebiegu też mi sie nie chce wierzyc.... no ale cuda sie zdarzaja- dziadek miał tarpana 82r. i tylko 36 tys przebiegu... widac w tym linku wyzej tez ze ma obroty zawysokie jak na rozgrzany silnik.... także tylko i wyłącznie przy wiekowym aucie kieruj sie jego stanem a nie czy był przytarty czy tez ma przetarty fotel... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 21:12     Temat postu:

Mowisz ze byla bita po czym to stwierdziles ze lekko przedni zderzak nie pasuje??a tak pozatym jest napisane ze bezwypadkowy....A jezeli chodzi o link to podalem tylko 3 a jest ich o wiele wiecej jeszcze z nizszym przebiegem. Bedziesz sie kierowal tym ze przedni zderzak nie pasuje moze byl pekniety bo najechal na kraweznik i gosciu go wymienil......Widzisz dalem ci taka sama odp jak ty mi na szyby ze zostala wymieniona bo byla posysowana nie chce sie tu z nikim klocic tylko probuje pomoc koledze a nie sie wymadrzac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2010 21:25     Temat postu:

widac ze caly przod auta nie jest spasowany. maska z prawej storny jest wyżej niż powinna byc, zderzak ma nierowna linie z błotnikiem przy listwie ochronnej, do tego drzwi prawe maja innej szerokosci szczelne do słupka niż dzwi lewe... wiec prawdopodobnie lewa przednia strona była robiona. najbardziej pomozemy koledze przy kupnie jak okresli się gdzie ma zamiar kupic to auto i ktorys z nas się wybierze z nim i obada trzeźwym okiem co i jak. przegladałem oferty z allegro i wlasiciwe jest na szybko pare sztuk wartych uwagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Mar 2010 0:50     Temat postu:

Teoś napisał:
red_shogun napisał:
Wow jakie rady "wytarte pedaly, kierownica, siedzenia jezeli sa wytarte a przebieg jest maly masz 90% pewnosci ze zostal cofniety" - stare wyświechtane slogany, może i dobre przy kupnie 5-letniego auta, ale na pewno nie przy 18-letnim. Każde z naszych aut ma 200-300tysi przebiegu wg licznika, a przy tym przebiegu żebyś jeździł w rękawiczkach, w lakierkach i w kombinezonie ochronnym to nie unikniesz ww. przez siebie mankamentów.
Już abstrahuję od tego że większość setek przez te naście lat przeszła przez wiele rąk. Jak jesteś w stanie sprawdzić w przypadku 18-letniego samochodu po jakiś tam detalach czy seta miała cofany licznik czy nie, to jesteś geniuszem i chyba minąłeś się z powołaniem, bo mógłbyś być wziętym rzeczoznawcą PZM-tu.


I tu sie mylisz kolego nie wazne czy samochod ma 20 lat czy 5 ludzie i tak cofaja liczniki tu masz kilka setek ktore maja od 16 do 18 lat i na prawde wierzysz ze maja ponizej 140 tys ???? Jezeli tak to ci wspolczuje

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

???

Teoś napisał:

Jezeli chodzi o blachy to masz racje ze lepiej zjedzonych nie brac lecz lecz blachy do 100 nie sa droge mieszcza sie w granicach kilkunastu zlotych jak juz wspomnialem silnik jest najwaznieszy ale w swoich madrosciach nic o nim nie wspomniales

wspomniałem:
red_shogun napisał:

Priorytetem przy kupnie tak leciwego i taniego auta oprócz blach niech będą głównie oględziny zawieszenia, elementów przenoszących napęd i wreszcie silnik, bo ewentualne doprowadzenie tego wszystkiego do zadowalającego stanu może wynieść cię kolejne 3 tysiące. Oględziny plasticzków w środku, odcienia tapicerki, przytarć na fotelu (często spotykane w setkach) olej, bo naprawdę są ważniejsze sprawy niż to.


Nie wiem z której ty się gałęzi urwałeś, ale upadek musiał być bolesny
Grunt to umiejętność czytania ze zrozumieniem, w tej dziedzinie naprawdę rządzisz.

Teoś napisał:
red_shogun napisał:

Co do realnych rad dla kolegi morfara to:
Diagnoza stanu blach, blach i jeszcze raz blach (ale i to nie może być także głównym czynnikiem przy wyborze, bo zdrowej blacharsko setki jeszcze w życiu nie widziałem). Zatem rudę na zewnątrz tylnych błotników czy w rejonie 3ciego światła stopu bym olał, to można zrobić w każdej chwili a nie wpływa na bezpieczeństwo, za to gdyby były zardzewiałe podłużnice czy zjedzona niemiłosiernie podłoga to już bym się dwa razy zastanowił czy coś takiego brać. (bo to chyba niemiłe uczucie siedzieć w łamiącym się na pół na jakiejś dziurze samochodzie).

Jezeli chodzi o bezpieczenstwo to w 100 raczej nie bedziesz sie czul bezpieczny nawet jak bys mial blachy z zelaza takze nie wiem po co to napisales...........No sory chyba ze zalozysz sobie kratke Very Happy


Masz wpisane w swoim CV "pie od rzeczy" jako kolejną umiejętność? jeśli nie to koniecznie dopisz.

Teoś napisał:
Mowisz ze byla bita po czym to stwierdziles ze lekko przedni zderzak nie pasuje??a tak pozatym jest napisane ze bezwypadkowy....A jezeli chodzi o link to podalem tylko 3 a jest ich o wiele wiecej jeszcze z nizszym przebiegem. Bedziesz sie kierowal tym ze przedni zderzak nie pasuje moze byl pekniety bo najechal na kraweznik i gosciu go wymienil......Widzisz dalem ci taka sama odp jak ty mi na szyby ze zostala wymieniona bo byla posysowana nie chce sie tu z nikim klocic tylko probuje pomoc koledze a nie sie wymadrzac.


Nie chcesz się wymądrzać ale dokładnie to robisz. Jeszcze pal sześć żebyś wiedział co sam piszesz, żebyś rozumiał co inni piszą i wreszcie żeby twoje rady wnosiły coś merytorycznego w ten wątek, ale niestety tak nie jest. Po prostu zamotałeś go tak bardzo tymi swoimi uya wartymi i nieskładnymi wypowiedziami, że strach się bać jak się z tobą ludzie w realu dogadują, ale to nie mój problem. Mam chociaż nadzieję że weźmiesz sobie do serca te oto wypowiedziane przez siebie słowa
Teoś napisał:
nie chce sie tu z nikim klocic tylko probuje pomoc

i kłócić się nie będziesz, a co do tej pomocy, cóż może lepiej niech się wypowiedzą ci którym pomogłeś, o ile tacy są.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teoś




Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno/Bydgoszcz
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Mar 2010 10:28     Temat postu:

red_shogun napisał:
Teoś napisał:
red_shogun napisał:
Wow jakie rady "wytarte pedaly, kierownica, siedzenia jezeli sa wytarte a przebieg jest maly masz 90% pewnosci ze zostal cofniety" - stare wyświechtane slogany, może i dobre przy kupnie 5-letniego auta, ale na pewno nie przy 18-letnim. Każde z naszych aut ma 200-300tysi przebiegu wg licznika, a przy tym przebiegu żebyś jeździł w rękawiczkach, w lakierkach i w kombinezonie ochronnym to nie unikniesz ww. przez siebie mankamentów.
Już abstrahuję od tego że większość setek przez te naście lat przeszła przez wiele rąk. Jak jesteś w stanie sprawdzić w przypadku 18-letniego samochodu po jakiś tam detalach czy seta miała cofany licznik czy nie, to jesteś geniuszem i chyba minąłeś się z powołaniem, bo mógłbyś być wziętym rzeczoznawcą PZM-tu.


I tu sie mylisz kolego nie wazne czy samochod ma 20 lat czy 5 ludzie i tak cofaja liczniki tu masz kilka setek ktore maja od 16 do 18 lat i na prawde wierzysz ze maja ponizej 140 tys ???? Jezeli tak to ci wspolczuje

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

???

Teoś napisał:

Jezeli chodzi o blachy to masz racje ze lepiej zjedzonych nie brac lecz lecz blachy do 100 nie sa droge mieszcza sie w granicach kilkunastu zlotych jak juz wspomnialem silnik jest najwaznieszy ale w swoich madrosciach nic o nim nie wspomniales

wspomniałem:
red_shogun napisał:

Priorytetem przy kupnie tak leciwego i taniego auta oprócz blach niech będą głównie oględziny zawieszenia, elementów przenoszących napęd i wreszcie silnik, bo ewentualne doprowadzenie tego wszystkiego do zadowalającego stanu może wynieść cię kolejne 3 tysiące. Oględziny plasticzków w środku, odcienia tapicerki, przytarć na fotelu (często spotykane w setkach) olej, bo naprawdę są ważniejsze sprawy niż to.


Nie wiem z której ty się gałęzi urwałeś, ale upadek musiał być bolesny
Grunt to umiejętność czytania ze zrozumieniem, w tej dziedzinie naprawdę rządzisz.

U nas za taki obrazanie dostalbys juz po mordzie............

Teoś napisał:
red_shogun napisał:

Co do realnych rad dla kolegi morfara to:
Diagnoza stanu blach, blach i jeszcze raz blach (ale i to nie może być także głównym czynnikiem przy wyborze, bo zdrowej blacharsko setki jeszcze w życiu nie widziałem). Zatem rudę na zewnątrz tylnych błotników czy w rejonie 3ciego światła stopu bym olał, to można zrobić w każdej chwili a nie wpływa na bezpieczeństwo, za to gdyby były zardzewiałe podłużnice czy zjedzona niemiłosiernie podłoga to już bym się dwa razy zastanowił czy coś takiego brać. (bo to chyba niemiłe uczucie siedzieć w łamiącym się na pół na jakiejś dziurze samochodzie).

Jezeli chodzi o bezpieczenstwo to w 100 raczej nie bedziesz sie czul bezpieczny nawet jak bys mial blachy z zelaza takze nie wiem po co to napisales...........No sory chyba ze zalozysz sobie kratke Very Happy


Masz wpisane w swoim CV "pie od rzeczy" jako kolejną umiejętność? jeśli nie to koniecznie dopisz.

Nastepna madrosc ze strony shoguna Very Happy
Co chciales zdzialac piszac takie glupoty?? To mialo byc smieszne czy chciales mnie scisnac?? Nie rozumiem cie jest to dosc dziecinne widac prawdziwy amator z ciebie Very Happy

Teoś napisał:
Mowisz ze byla bita po czym to stwierdziles ze lekko przedni zderzak nie pasuje??a tak pozatym jest napisane ze bezwypadkowy....A jezeli chodzi o link to podalem tylko 3 a jest ich o wiele wiecej jeszcze z nizszym przebiegem. Bedziesz sie kierowal tym ze przedni zderzak nie pasuje moze byl pekniety bo najechal na kraweznik i gosciu go wymienil......Widzisz dalem ci taka sama odp jak ty mi na szyby ze zostala wymieniona bo byla posysowana nie chce sie tu z nikim klocic tylko probuje pomoc koledze a nie sie wymadrzac.


Nie chcesz się wymądrzać ale dokładnie to robisz. Jeszcze pal sześć żebyś wiedział co sam piszesz, żebyś rozumiał co inni piszą i wreszcie żeby twoje rady wnosiły coś merytorycznego w ten wątek, ale niestety tak nie jest. Po prostu zamotałeś go tak bardzo tymi swoimi uya wartymi i nieskładnymi wypowiedziami, że strach się bać jak się z tobą ludzie w realu dogadują, ale to nie mój problem. Mam chociaż nadzieję że weźmiesz sobie do serca te oto wypowiedziane przez siebie słowa

Jezeli chodzi o wymadrzanie to gdyby byly zawody na tym forum to chyba bys je wygral Very Happy A jezeli chodzi o rady to podalem wszystko a ty co powiedziales o blachach he he dobry jestes ;] Wiesz jezeli chodzi o poruzumienie sie miedzy ludzmi to nie mam z tym problemu choc nie przypuszczam takiej mozliwosci ze ty masz ;]
Teoś napisał:
nie chce sie tu z nikim klocic tylko probuje pomoc

i kłócić się nie będziesz, a co do tej pomocy, cóż może lepiej niech się wypowiedzą ci którym pomogłeś, o ile tacy są.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Mar 2010 12:40     Temat postu:

spokojnie chlopaki. niech kolega zalozyciel tematu wypowie sie czego oczekuje i za jaka cene i naprawde postarajmy sie jemu pomoc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin