Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Problem z obrotami na biegu jałowym,dziwna praca silnika.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 14 Maj 2007 22:19     Temat postu: Problem z obrotami na biegu jałowym,dziwna praca silnika.

Witam
Problem polega na tym,ze gdy silnik jest zimny,po ruszeniu i wcisnieciu pedału sprzegła,obroty zaczynaja falowac a nawet dochodzi do zgasniecia.Na ciepłym silniku objawy nie występują i na zimnym też nie zawsze.Auto nie ma takiego kopa jak przed tem.Wymienione świece i nadal to samo.Był podłączony do komputera i wszystko jest okej poza HC za wysokie wskazania.Po zmierzeniu sondy okazałao się że za mała dawka paliwa na biegu jałowym.Po ściśnięciu przewodu z powrotu sonda zaczyna wskazywać prawidłowe parametry i objawy znikają.Filtr paliwa nowy.Wadliwa pompa czy coś innego?

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2007 10:34     Temat postu: Re: Problem z obrotami na biegu jałowym,dziwna praca silnika

100nx Gti napisał:
Witam
Problem polega na tym,ze gdy silnik jest zimny,po ruszeniu i wcisnieciu pedału sprzegła,obroty zaczynaja falowac a nawet dochodzi do zgasniecia.Na ciepłym silniku objawy nie występują i na zimnym też nie zawsze.Auto nie ma takiego kopa jak przed tem.Wymienione świece i nadal to samo.Był podłączony do komputera i wszystko jest okej poza HC za wysokie wskazania.Po zmierzeniu sondy okazałao się że za mała dawka paliwa na biegu jałowym.Po ściśnięciu przewodu z powrotu sonda zaczyna wskazywać prawidłowe parametry i objawy znikają.Filtr paliwa nowy.Wadliwa pompa czy coś innego?

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.


U mnie jest na odwrót, czyli normalnie - na zimnym obroty równiutkie, na gorącym motorze falują sobie jak fale Dunaju. Więc Ci nie pomogę hm albo Ci pomogę - sprawdź se przepływkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CzarnaWanilka




Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 15 Maj 2007 11:36     Temat postu:

ja mialam podobnie... na zimnym sie krztusil, obroty sobie skakaly az w koncu gasl.. powymienialam wszystko od filru powietrza, przez filtr benzyny, gazu, swiece, zaplon, palec, zmiane oleju i filtra oleju + regulacja obrotow + w moim przypadku regulacja mieszanki gazu i wszystko juz dziala jak nalezy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CzarnaWanilka dnia 15 Maj 2007 11:38 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Maj 2007 11:37     Temat postu:

Chodzi Ci o przepływomierz?? Mechanik u ktorego byłem stwierdził,ze przepływomierz jest w porzadku.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 15 Maj 2007 11:46     Temat postu:

CzarnaWanilka napisał:
ja mialam podobnie... na zimnym sie krztusil, obroty sobie skakaly az w koncu gasl.. powymienialam wszystko od filru powietrza, przez filtr benzyny, gazu, swiece, zaplon, palec + regulacja obrotow + w moim przypadku regulacja mieszanki gazu i wszystko juz dziala jak nalezy.


W moim 100nx nie mam zasilania gazem,wszystko jest orginalne,przebieg 126 tys.km. udokumetowany.Słyszałem,ze przy tym przebiegu w wiekszosci Nissanow siadaja pompy paliwa.Przed kupnem nowej pompy pojade zmierzyc cisnienie starej,dam znac czy to był powod problemu.
Powrót do góry
jjj




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOOOBLYN

PostWysłany: 15 Maj 2007 12:24     Temat postu:

Zanim wydasz kase to obowiązkowe czyszczenie przepustnicy i przeplywomierza, w naszych silnikach jest dolot odmy wpuszczony przed przepustnicą który wrzuca caly syf(olej) i system warjuje. Kup prep za 20 zl do czyszczenia gaźnika i lub przepustnicy, NIE STOSOWAĆ WD40!! rozbież dolot, wyczyść( z przeplywomierzem b ostrożnie nie dotykac drucików). Reszte wpsiukać do kolektora na 15 min zostawić. Zlożyc dolot i odpalić trzymając nogę na lekkim gazie Laughing .Potem jak sam będzie trzymać obroty polecieć na trasę i dać mu w d..... Zabieg powtarzać co 10 tys km i najlepiej odlączyć odmę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2007 12:26     Temat postu:

100nx Gti napisał:
CzarnaWanilka napisał:
ja mialam podobnie... na zimnym sie krztusil, obroty sobie skakaly az w koncu gasl.. powymienialam wszystko od filru powietrza, przez filtr benzyny, gazu, swiece, zaplon, palec + regulacja obrotow + w moim przypadku regulacja mieszanki gazu i wszystko juz dziala jak nalezy.


W moim 100nx nie mam zasilania gazem,wszystko jest orginalne,przebieg 126 tys.km. udokumetowany.Słyszałem,ze przy tym przebiegu w wiekszosci Nissanow siadaja pompy paliwa.Przed kupnem nowej pompy pojade zmierzyc cisnienie starej,dam znac czy to był powod problemu.


Wanilka: no dokładnie jak nie wiadomo co szkodzi, to pomaga naprawa i wymiana wszystkiego, sam tak często robię Laughing

100nx Gti (badełej: niezły nik Very Happy):
1) tak chodziło mi o przepływomierz - ale skoro twój mechanik uznał że jest spoko, to ja się poddaję z diagnozą
2) to co napisałeś o pompie zadziałało na moje ślipia tak Shocked - ja mam przy przebiegu 188000km (nieudokumentowany) pompkę w pełni ori i w pełni sprawną.
p.s.
"Słyszałem,ze przy tym przebiegu w wiekszosci Nissanow siadaja pompy paliwa".
Zapamiętaj Nissan made in Japan do tego z motorem SR20DE + przyległe części to nie "większość Nissanów".
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2007 12:33     Temat postu:

jjj napisał:
Zanim wydasz kase to obowiązkowe czyszczenie przepustnicy i przeplywomierza, w naszych silnikach jest dolot odmy wpuszczony przed przepustnicą który wrzuca caly syf(olej) i system warjuje. Kup prep za 20 zl do czyszczenia gaźnika i lub przepustnicy, NIE STOSOWAĆ WD40!! rozbież dolot, wyczyść( z przeplywomierzem b ostrożnie nie dotykac drucików). Reszte wpsiukać do kolektora na 15 min zostawić. Zlożyc dolot i odpalić trzymając nogę na lekkim gazie Laughing .Potem jak sam będzie trzymać obroty polecieć na trasę i dać mu w d..... Zabieg powtarzać co 10 tys km i najlepiej odlączyć odmę.


no i mnie o to chodziło pisząc lakonicznie "sprawdź przepływkę" - czyli generalka: czyszczenie itp., no ale kolega gti napisał że przepływka wg jego mechanika gra i bucy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 15 Maj 2007 13:09     Temat postu:

red_shogun napisał:
Zapamiętaj Nissan made in Japan do tego z motorem SR20DE + przyległe części to nie "większość Nissanów".
pozdro

Przypominam, że posiadaczy GA16Dx jest więcej i że takim stwierdzeniem ryzykujesz dostanie w łeb przy najbliższym spocie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2007 14:37     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
Zapamiętaj Nissan made in Japan do tego z motorem SR20DE + przyległe części to nie "większość Nissanów".
pozdro

Przypominam, że posiadaczy GA16Dx jest więcej i że takim stwierdzeniem ryzykujesz dostanie w łeb przy najbliższym spocie Very Happy


hehe marthen ty jak już coś skrobniesz... kto by się przystawił do mnie no kto!!? Laughing Wink
tak na marginesie chodziło mi raczej o inne niż 100NX modele Nissana które od jakiegoś czasu są produkowane w Europie, a jeszcze od jakiegoś czasu w kooperacji z potentatem usterkowym z Francji Laughing - stąd może to ogólne stwierdzenie o którym pisze gti że pompa do wymiany po 120000km - bo jeśli chodzi o nową almerę czy primkę to wcale bym się nie zdziwił Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 15 Maj 2007 15:07     Temat postu:

red_shogun napisał:
marthen napisał:
red_shogun napisał:
Zapamiętaj Nissan made in Japan do tego z motorem SR20DE + przyległe części to nie "większość Nissanów".
pozdro

Przypominam, że posiadaczy GA16Dx jest więcej i że takim stwierdzeniem ryzykujesz dostanie w łeb przy najbliższym spocie Very Happy

hehe marthen ty jak już coś skrobniesz... kto by się przystawił do mnie no kto!!? Laughing Wink

Np taki byk jak ja Very Happy Wezmę też Prexa - on też jest kawał chłiopa Cool
red_shogun napisał:

tak na marginesie chodziło mi raczej o inne niż 100NX modele Nissana które od jakiegoś czasu są produkowane w Europie, a jeszcze od jakiegoś czasu w kooperacji z potentatem usterkowym z Francji Laughing - stąd może to ogólne stwierdzenie o którym pisze gti że pompa do wymiany po 120000km - bo jeśli chodzi o nową almerę czy primkę to wcale bym się nie zdziwił Very Happy

Globalizacja, panie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Maj 2007 15:26     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
marthen napisał:
red_shogun napisał:
Zapamiętaj Nissan made in Japan do tego z motorem SR20DE + przyległe części to nie "większość Nissanów".
pozdro

Przypominam, że posiadaczy GA16Dx jest więcej i że takim stwierdzeniem ryzykujesz dostanie w łeb przy najbliższym spocie Very Happy

hehe marthen ty jak już coś skrobniesz... kto by się przystawił do mnie no kto!!? Laughing Wink

Np taki byk jak ja Very Happy Wezmę też Prexa - on też jest kawał chłiopa Cool


Dwóch na jednego to banda łysego Laughing

marthen napisał:
red_shogun napisał:
tak na marginesie chodziło mi raczej o inne niż 100NX modele Nissana które od jakiegoś czasu są produkowane w Europie, a jeszcze od jakiegoś czasu w kooperacji z potentatem usterkowym z Francji Laughing - stąd może to ogólne stwierdzenie o którym pisze gti że pompa do wymiany po 120000km - bo jeśli chodzi o nową almerę czy primkę to wcale bym się nie zdziwił Very Happy

Globalizacja, panie...


Panie, nie chce być inaczej Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 20 Maj 2007 17:34     Temat postu:

ja wymieniałem pompe paliwa,sonde tez-naprawde ciezko cokolwiek znalesc do tego auta Rolling Eyes pompe musialem i sodnde tez wymienic,ale i tak mi sie wydaje ze nie to moc ma co powinien,kopa ma dopiero od ok 4500obrotow,z dołu jest dosc słaby,podejrzewam ze mam cos z wydechem,ale niebawem bedzie nowka,cały od poczatku do konca Wink
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Maj 2007 18:29     Temat postu:

marek napisał:
ja wymieniałem pompe paliwa,sonde tez-naprawde ciezko cokolwiek znalesc do tego auta Rolling Eyes pompe musialem i sodnde tez wymienic,ale i tak mi sie wydaje ze nie to moc ma co powinien,kopa ma dopiero od ok 4500obrotow,z dołu jest dosc słaby,podejrzewam ze mam cos z wydechem,ale niebawem bedzie nowka,cały od poczatku do konca Wink


Weź no z łaski swojej w dziale "koszty zwiazane z użytkowaniem" rozwiń temat dla potomnych Laughing tzn. gdzie dostać pompe do gti? jaka cena? gdzie dostać lambdę do gti? jaka cena? itp. - z bliźnim trzeba się dzielić...... informacją również Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin